Najpopularniejsze zajęcia fitness - co kochają Polki?

Na zajęcia fitness chodzimy z różnych powodów. Chcemy być aktywne fizycznie, dążymy do zmiany sylwetki i porzucenia nadmiernych kilogramów. A jakie treningi wybieramy najczęściej?

123RF

Przeglądając ofertę klubu fitness, może się nam zakręcić w głowie. Zajęć jest tak dużo, że trudno się na coś zdecydować. A dobór odpowiedniego rodzaju treningu jest niezwykle istotny, bo zapewnia nie tylko aktywność fizyczną na najwyższym poziomie, ale i dobre samopoczucie. Co zatem trenerzy mogą nam zaoferować?

Na szczupłą sylwetkę

Zgubienie nawet kilku kilogramów nie jest proste. By osiągnąć wymarzoną wagę, czekają nas codzienne ćwiczenia i zdrowa dieta. Istotna jest także motywacja psychiczna. Nic zatem tak nie pomaga wyszczuplić sylwetki, jak wspólne ćwiczenia. Do wyboru mamy:

ABT (abdominal, buttocks thighs) – fitness tego typu polega na energicznych ćwiczeniach, które przyczynić się mają do wyszczuplenia ud, pośladków i brzucha.

Step – wchodzenie na specjalną platformę jest niezwykle wyczerpujące, ale i satysfakcjonujące. Tego rodzaju trening pozwala na redukcję tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni nóg.

High low impact aerobic (Hi-lo impact) – skoki, obroty, podskoki – to bardzo energiczny sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów, a do tego świetna zabawa w rytmie dobrej muzyki.

Fit dance – propozycja dla wszystkich, którzy kochają taniec i ruch. Tego rodzaju trening stanowi połączenie ćwiczeń aerobowych z tanecznymi figurami. Dobre samopoczucie i wyrzeźbiona sylwetka gwarantowane.

Na wzmocnienie mięśni

Fitball - to trening, w czasie którego ćwiczy się z piłką rehabilitacyjną. Ćwiczenia są umiarkowanie intensywne, ich zadaniem jest wzmocnienie mięśni i polepszenie kondycji fizycznej.

Aeroboxing – doskonale poprawia aktywność fizyczną, a do tego wzmacnia samoocenę i siłę psychiczną kobiet. Trening stanowi połączenie technik sztuk walki i intensywnych ćwiczeń aerobowych.

ABS – zestaw ćwiczeń dla wszystkich, którzy marzą o wyrzeźbionych mięśniach brzucha i chcą wzmocnić siłę mięśniową.

Na rozciągnięcie ciała

Pilates – dedykowany wszystkim kobietom, które nie tylko chcą rozciągnąć swoje mięśnie, ale także tym, które są zestresowane, a ich ciało jest bardzo napięte. Pilates to bowiem połączenie jogi, baletu i ćwiczeń siłowych. Jest to aktywność fizyczna, która ukoi zmysły, pozwoli odnaleźć wewnętrzną równowagę, ale i poprawi dotlenienie całego organizmu. Nie bez powodu o pilaste mówi się ‘trening dobrego samopoczucia’,

JOGA OD A DO Z


Stretching – tu znaczenie ma gibkość, wytrzymałość i elastyczność. Napięte ciało pod wpływem specjalnie opracowanych ćwiczeń wykonywanych stopniowo rozluźnia się.

Trening fitness nie ma się kojarzyć z obowiązkiem i katuszami. To przede wszystkim czas zarezerwowany tylko dla kobiety i jej potrzeby bycia piękną i silną. Jeśli więc zdecydujemy się zapisać na ćwiczenia z kanonu fitness, dobrze przemyślmy wybór odpowiednich zajęć. Dostosujmy je do naszych oczekiwań. Nie bójmy się również pytać o opinię instruktorów. Ich doświadczenie może okazać się tym temacie bardzo pomocne.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Siniak Choroba wieńcowa – przyczyny, objawy, leczenie i profilaktyka Jak utrzymać cele fitness? Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Serce – budowa, choroby, objawy To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Pobiegną dla legendy polskiego boksu. I Bieg im. Andrzeja Gmitruka Zumba Zalety low impact aerobic PiYo - zasady treningu Chalene Johnson, ćwiczenia, efekty Cross training - efekty treningu uzupełniającego Pierwszy trening nago dla brytyjskich fanatyków naturyzmu

Popularne w tym tygodniu:

Kwarantanna. Jak nie dać się stresowi i zadbać o swoje zdrowie? Eustres i dystres, czyli dobro i zło? Jak działają hormony stresu? Koronawirus. Biegacze nie przestają zadziwiać. Maraton pokonał... w salonie Larry Williams dba o formę. Jego wyczyny na treningach robią wrażenie Ćwiczenia na klatkę piersiową w domu bez sprzętu Koronawirus. Słynne lekkoatletyczne małżeństwo nie nudzi się w domu. Co za ćwiczenia Koronawirus. Polska para przebiegła maraton... we własnym ogródku Koronawirus. W Chinach odbył się pierwszy bieg. Udział w nim wzięło tysiąc osób Krótko i intensywnie. Natalia Gacka podpowiada, jak ćwiczyć brzuch "Nie bądź leniuchem podczas kwarantanny". Anita Herbert pokazała, jak trenować Koronawirus. Fitnesska ze Słowacji pokazała zestaw domowych ćwiczeń Koronawirus. Wojciech Machnik przebiegł maraton wokół łóżka. "Błędnik świrował"