Mariusz Pudzianowski pokazał zdjęcia sprzed lat. Robią wrażenie!

Najpopularniejsze treningi Mel B - trening brzucha, nóg, cool down

Najpopularniejsze treningi Mel B to m.in. 10-minutowy trening brzucha i trening nóg. Filmy z tymi zestawami ćwiczeń, dostępne w serwisach społecznościowych, mają miliony wyświetleń. Przed ich wykonaniem należy przeprowadzić rozgrzewkę, zaś po zakończeniu - ćwiczenia rozciągające.

Podziel się:

Mel B — trenerka fitness

Mel B to była piosenkarka, członkini kultowego zespołu Spice Girls. Dziś Melanie Brown należy go grona najbardziej popularnych trenerek fitness na świecie, która propaguje zdrowy styl życia. Jest autorką wielu programów treningowych, na przykład Totally Fit.

Popularność treningów Mel B to zasługa jej sposobu bycia — trenerka prowadzi ćwiczenia swobodnie, potrafi zmotywować do kontynuowania wysiłku, a przy tym jest zabawna. Do wykonywania ćwiczeń zachęca również zgrabna sylwetka Mel B, która jest efektem nie tylko aktywności fizycznej, ale i zdrowego odżywiania. Trenerka zaleca spożywanie regularnych posiłków i odradza stosowanie drakońskich diet.

1 z 5Źródło:

Najpopularniejsze treningi Mel B — 10-minutowy trening brzucha

Zestaw ćwiczeń opracowany przez Mel B zatytułowany 10-minutowy trening brzucha to jeden z wielu treningów wykonywanych w tak krótkim czasie. Choć ćwiczenia nie są skomplikowane, to dla niektórych osób mogą okazać się wyczerpujące. Efektem treningu jest szczupła talia i płaski brzuch - pozbawiony tkanki tłuszczowej, z rozbudowanymi mięśniami.

Do wykonania niektórych ćwiczeń będziemy potrzebować butelki z wodą lub hantli. Większość z nich odbywa się na macie. W planie tego treningu znajdują się takie ćwiczenia jak klasyczne brzuszki, nożyce, deska czy wiosłowanie.

2 z 5Źródło: Youtube.com

Najpopularniejsze treningi Mel B — 10-minutowy trening pośladków

10-minutowy trening pośladków to zestaw ćwiczeń, który ma ujędrnić i poprawić kształt tej partii ciała. Są to proste ćwiczenia, ale o dość wysokim stopniu intensywności. Warto nimi uzupełniać treningi cardio, na przykład jazdę na rowerze.

W ramach tego planu treningowego wykonujemy następujące ćwiczenia: wykopy nóg w bok w podporze, unoszenie zgiętej w kolanie nogi, deskę boczną, a także unoszenie bioder do małego mostka w szybkim tempie (należy pamiętać o napięciu mięśni pośladków, gdy znajdują się w górze).

3 z 5Źródło: Youtube.com

Najpopularniejsze treningi Mel B — 10-minutowy trening nóg

Mel B jest zwolenniczką treningów ogólnorozwojowych. Oznacza to, że w swoich planach uwzględnia ćwiczenia na wszystkie partie ciała. 10-minutowy trening nóg jest prosty, można go wykonać w domu (będziemy potrzebować jedynie krzesła). Efekt? Smukłe uda i łydki.

Zestaw obejmuje 7 ćwiczeń — na każde z nich przeznaczamy minutę. Wykonujemy m. in.: wspięcia na palce (proste ćwiczenie kształtujące mięśnie ud, pośladków i łydek), skłony z wypadem nóg oraz wypady nóg w przód.

4 z 5Źródło: Youtube.com

Najpopularniejsze treningi Mel B — 10-minutowy trening klatki piersiowej i pleców

Mel B nie zapomina o mięśniach pleców i klatki piersiowej. Kolejny 10-minutowy trening ma na celu m. in. poprawę postawy, gdyż silne mięśni tych partii ciała zapewniają wyprostowaną sylwetkę.

Do wykonania zestawu ćwiczeń potrzebujemy dwóch butelek wody mineralnej i długiego przedmiotu, może być to miotła. W skład tego programu treningowego wchodzą takie ćwiczenia jak unoszenie ramion i nóg w pozycji leżącej na plecach, pompki (na palcach — wersja dla osób zaawansowanych, na kolanach — dla osób początkujących) oraz deska.

5 z 5Źródło: Youtube.com

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

ECCO Walkathon wraca we wrześniu! Koronawirus. Czy wolno uprawiać sport w dobie pandemii? Drążek do podciągania - jaki wybrać? Na co zwrócić uwagę? Zgrabna Pupa - 3 Najskuteczniejsze Ćwiczenia na Pośladki Najpopularniejsze piosenki do słuchania podczas biegania Kontuzje – pierwsza pomoc Ćwiczenia dla biegacza, które chronią przed urazami Koronawirus a aktywność fizyczna. Jak ćwiczyć w domu? Kalistenika. Efektywny trening dla zapracowanych. Tylko 12 minut dziennie. Efektywny 24-minutowy trening? Z LOOP Fitness to możliwe! O kręgosłupie, ale inaczej Jaką aktywność wybrać?

Popularne w tym tygodniu:

Interwały mają mnóstwo zalet. Trening kardio ma ich trochę mniej. Wybierz trening dla siebie Natalia Gacka wskazuje zalety treningu o poranku. "Nigdy tak dobrze się nie czułam" Ból. Jak go uniknąć? Jak ćwiczyć? Jak się ruszać, by nie mieć problemów z bólem pleców? Orbitrek - efekty. Ile kalorii spala orbitrek i jak długo trzeba ćwiczyć? Mel B rozgrzewka - 5 minut cardio dla wysmuklenia sylwetki i wygładzenia cellulitu Ahmad Ayyad był zakażony koronawirusem. COVID-19 wywołał spustoszenie w jego organizmie Uda będą płonęły! Intensywny trening na mięśnie czworogłowe Trening kettlebell pozwoli zadbać o mięśnie. Oto kilka sposobów, jak ćwiczyć Nietypowy sposób na testowanie zaufania. Wheels pokazał go ze swoją partnerką 63-letni Tony Pearson wciąż zachwyca. Pokazał, jak pracuje nad mięśniami brzucha Jaki najlepszy trening pompek? Chontel Duncan proponuje kilka rodzajów Pas neoprenowy a odchudzanie. Efekty i opinie