Jak wzmocnić ramiona w 15 minut?

Nastała wiosna, niebawem będziemy nosić ubrania odsłaniające górną część pleców, szyję i ramiona. Warto zatem zacząć wykonywać ćwiczenia, które ukształtują te obszary naszego ciała. Wbrew pozorom wystarczy kilkanaście minut dziennie i parę ćwiczeń, aby wzmocnić wątłe ramiona.

123rf

Ten artykuł ma 5 stron:

Okazuje się, że ramiona to najbardziej zaniedbana część ciała. Najczęściej przywiązujemy wagę do wyglądu brzucha, nóg i pośladków, zapominając o treningu rąk. Jeśli zaczniemy praktykować ćwiczenia wzmacniające, unikniemy odkładania się w tym miejscu cellulitu i tkanki tłuszczowej.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Women’s Run w Dzielnicy Bemowo również we wrześniu ! Anna Victoria - jej zdjęcia motywują do walki o szczupłą sylwetkę Trening - kiedy zaczyna się spalanie tłuszczu? Ćwiczenia z kettlebell dla początkujących Jak pomóc przy stłuczeniu? Jak ćwiczyć fit ball? Sekret mięśni ze stali Program 300 brzuszków - przygotowanie, plan treningu, efekty Bikram joga – na czym polega? Bieganie to jest TO Ile kalorii spalamy jeżdżąc na rowerze? Wprowadzenie do treningu siłowego

Popularne w tym tygodniu:

5 Najczęstrzych błędów popełnianych przy odchudzaniu Przegląd butów do biegania. Jaki model wybrać? Body Positive - czy aby na pewno taki "positive"?