Jak wzmocnić ramiona w 15 minut?

Nastała wiosna, niebawem będziemy nosić ubrania odsłaniające górną część pleców, szyję i ramiona. Warto zatem zacząć wykonywać ćwiczenia, które ukształtują te obszary naszego ciała. Wbrew pozorom wystarczy kilkanaście minut dziennie i parę ćwiczeń, aby wzmocnić wątłe ramiona.

123rf

Ten artykuł ma 5 stron:

Okazuje się, że ramiona to najbardziej zaniedbana część ciała. Najczęściej przywiązujemy wagę do wyglądu brzucha, nóg i pośladków, zapominając o treningu rąk. Jeśli zaczniemy praktykować ćwiczenia wzmacniające, unikniemy odkładania się w tym miejscu cellulitu i tkanki tłuszczowej.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trampolina fitness- skuteczność potwierdzona efektami Trening piramidalny - zalety Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Osoby po przeszczepach to główni bohaterowie Biegu po Nowe Życie Zwykłe farby do włosów, a naturalne preparaty Herbatint Salsation - specyfika zajęć, salsation a zumba, efekty Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej Jaką aktywność wybrać? Trening HICT - zalety Brzuszki - prawidłowe wykonanie Jedziemy dalej! Kalendarz imprez pływackich na rok 2017