Jak wzmocnić ramiona w 15 minut?

Nastała wiosna, niebawem będziemy nosić ubrania odsłaniające górną część pleców, szyję i ramiona. Warto zatem zacząć wykonywać ćwiczenia, które ukształtują te obszary naszego ciała. Wbrew pozorom wystarczy kilkanaście minut dziennie i parę ćwiczeń, aby wzmocnić wątłe ramiona.

123rf

Ten artykuł ma 5 stron:

Okazuje się, że ramiona to najbardziej zaniedbana część ciała. Najczęściej przywiązujemy wagę do wyglądu brzucha, nóg i pośladków, zapominając o treningu rąk. Jeśli zaczniemy praktykować ćwiczenia wzmacniające, unikniemy odkładania się w tym miejscu cellulitu i tkanki tłuszczowej.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Dieta i trening na sześciopak dla 20-, 30- i 40-latka WIDEO: Trening rozciągający z trenerem Gotzem Leczenie nadciśnienia tętniczego opornego Fitbit Charge 2 — jeden z najciekawszych fitness trackerów „Pompa mięśniowa”. Jak ją wzmocnić i utrzymać na dłużej? Przyczyny bólu mięśni i stawów Trening kettlebell pozwoli zadbać o mięśnie. Oto kilka sposobów, jak ćwiczyć Fitness z historią w tle "Ten sprzęt przeszedł ze mną kilka bitew!". Brian Shaw pokazał swoją pierwszą prasę do nóg Zumba w czasach koronawirusa. W Kolumbii lekcji fitness udzielają policjanci Idealny trening całego ciała do wykonania w domu. Wystarczy 5 ćwiczeń Dramatyczny apel 59-letniej gwiazdy fitness. Bez ćwiczeń cierpi psychika

Popularne w tym tygodniu:

Przygotował "bezczelną" formę. Daniel Myszkowski zachwyca sylwetką Medalowe żniwa Polaków podczas mistrzostw Europy w kulturystyce. Mamy powody do radości Masz 20 wolnych minut? Tyle potrzeba na trening na uda i pośladki od Moniki Kołakowskiej Stretching dynamiczny, stretching statyczny - co to jest i jak go stosować? Na co pomaga wyciskanie żołnierskie? Jaką techniką podnosić nad głowę sztangę i hantle? Lordoza lędźwiowa - co to jest? Przyczyny, objawy, leczenie i ćwiczenia Hula-hop - jakie wybrać i jak ćwiczyć? Efekty i zasady treningu Trening pośladków z gumami. Polska fitnesska da Ci w kość! Trening HIIT w domu bez sprzętu. 15 minut ćwiczeń na spalenie tkanki tłuszczowej! Martwy ciąg - jak go wykonać poprawnie? Technika, efekty i najważniejsze warianty Trening na macie w wykonaniu Linn Lowes. Przygotuj się na spory wysiłek Trening na brzuch od Kelsey Wells. Potrzebna mata, hantel i chęci