Jak wzmocnić ramiona w 15 minut?

Ten artykuł ma 5 stron:

Ćwiczenia wzmacniające ramiona

Do wykonania serii ćwiczeń wzmacniających ramiona potrzebne jest obciążenie. Hantle z powodzeniem można zastąpić małymi butelkami z wodą lub wypełnionymi piaskiem. Cały trening, na który składają się trzy ćwiczenia, zajmie nam około kwadransa. Aby zauważyć zmiany w wyglądzie ramion, zestaw trzeba powtarzać 4–6 razy w tygodniu.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Kalendarz imprez pływackich na rok 2017 Najpierw endorfiny, potem… ból Miasta już po raz piąty zawalczą o stojaki rowerowe Najpopularniejsze dystanse biegowe Najczęstsze choroby układu krwionośnego i układu krążenia Sekret mięśni ze stali Jak utrzymać cele fitness? Czy fitness jest dobry na odchudzanie? Trening na lepszą kondycję i spalenie tkanki tłuszczowej (WIDEO) Brakuje Ci motywacji do ćwiczeń? Mamy na to sposoby! Ciesz się słońcem w mieście! Sprawdź, co jest popularne w fitnessie

Popularne w tym tygodniu:

Kwarantanna. Jak nie dać się stresowi i zadbać o swoje zdrowie? Eustres i dystres, czyli dobro i zło? Jak działają hormony stresu? Koronawirus. Biegacze nie przestają zadziwiać. Maraton pokonał... w salonie Plan treningowy Schwarzeneggera na czas koronawirusa. "Nie potrzebujesz siłowni, żeby być w formie" Larry Williams dba o formę. Jego wyczyny na treningach robią wrażenie Ćwiczenia na klatkę piersiową w domu bez sprzętu Koronawirus. Słynne lekkoatletyczne małżeństwo nie nudzi się w domu. Co za ćwiczenia Koronawirus. Polska para przebiegła maraton... we własnym ogródku Koronawirus. W Chinach odbył się pierwszy bieg. Udział w nim wzięło tysiąc osób Krótko i intensywnie. Natalia Gacka podpowiada, jak ćwiczyć brzuch "Nie bądź leniuchem podczas kwarantanny". Anita Herbert pokazała, jak trenować Koronawirus. Fitnesska ze Słowacji pokazała zestaw domowych ćwiczeń