Wielki sukces Kwiatkowskiego! Polak wygrał etap Tour de France

Jak wzmocnić ramiona w 15 minut?

Ten artykuł ma 5 stron:

Unoszenie rąk do przodu

Stopy rozstawiamy na szerokość ramion. Ręce z hantlami w dłoniach opuszczamy wzdłuż tułowia. Następnie proste w łokciach ręce należy powoli unosić przed siebie do momentu, gdy będą stanowić linię równoległą do podłogi. Jednocześnie trzeba kierować lewą i prawą rękę na boki tak, aby utworzyły kształt litery V. W tej pozycji musimy wytrzymać kilka sekund, następnie wracamy do pozycji wyjściowej. Należy wykonać 12–15 powtórzeń.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Dieta i trening na sześciopak dla 20-, 30- i 40-latka WIDEO: Trening rozciągający z trenerem Gotzem Leczenie nadciśnienia tętniczego opornego Fitbit Charge 2 — jeden z najciekawszych fitness trackerów „Pompa mięśniowa”. Jak ją wzmocnić i utrzymać na dłużej? Przyczyny bólu mięśni i stawów Trening kettlebell pozwoli zadbać o mięśnie. Oto kilka sposobów, jak ćwiczyć Fitness z historią w tle "Ten sprzęt przeszedł ze mną kilka bitew!". Brian Shaw pokazał swoją pierwszą prasę do nóg Zumba w czasach koronawirusa. W Kolumbii lekcji fitness udzielają policjanci Idealny trening całego ciała do wykonania w domu. Wystarczy 5 ćwiczeń Dramatyczny apel 59-letniej gwiazdy fitness. Bez ćwiczeń cierpi psychika

Popularne w tym tygodniu:

Mariusz Pudzianowski pokazał swój trening bicepsów. "Same nie urosną" Medalowe żniwa Polaków podczas mistrzostw Europy w kulturystyce. Mamy powody do radości Ćwiczenia na brzuch dla mężczyzn w domu. Liczy się regularność i kolejność wykonywanych sekwencji Jak ćwiczyć mięśnie brzucha? Zobacz Jen Selter w akcji Ćwiczenia na bramie dla wszystkich. Pomogą nie tylko w pracy nad bicepsami Ćwiczenia na rwę kulszową. Wszystko co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz Ćwiczenia na górne partie pośladków. Trening od znanej fitnesski Trening całego ciała? Massy Arias pokazuje, jak ćwiczyć Sposób na szybkie spalenie tkanki tłuszczowej. Postaw na trening HIIT Chcesz mieć silne ramiona? Spróbuj tego zestawu ćwiczeń "Ten sprzęt przeszedł ze mną kilka bitew!". Brian Shaw pokazał swoją pierwszą prasę do nóg Intensywny trening od znanej fitnesski. Tylko dla zaawansowanych!