Najpopularniejsze zajęcia fitness - co kochają Polki?

Na zajęcia fitness chodzimy z różnych powodów. Chcemy być aktywne fizycznie, dążymy do zmiany sylwetki i porzucenia nadmiernych kilogramów. A jakie treningi wybieramy najczęściej?

123RF

Przeglądając ofertę klubu fitness, może się nam zakręcić w głowie. Zajęć jest tak dużo, że trudno się na coś zdecydować. A dobór odpowiedniego rodzaju treningu jest niezwykle istotny, bo zapewnia nie tylko aktywność fizyczną na najwyższym poziomie, ale i dobre samopoczucie. Co zatem trenerzy mogą nam zaoferować?

Na szczupłą sylwetkę

Zgubienie nawet kilku kilogramów nie jest proste. By osiągnąć wymarzoną wagę, czekają nas codzienne ćwiczenia i zdrowa dieta. Istotna jest także motywacja psychiczna. Nic zatem tak nie pomaga wyszczuplić sylwetki, jak wspólne ćwiczenia. Do wyboru mamy:

ABT (abdominal, buttocks thighs) – fitness tego typu polega na energicznych ćwiczeniach, które przyczynić się mają do wyszczuplenia ud, pośladków i brzucha.

Step – wchodzenie na specjalną platformę jest niezwykle wyczerpujące, ale i satysfakcjonujące. Tego rodzaju trening pozwala na redukcję tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni nóg.

High low impact aerobic (Hi-lo impact) – skoki, obroty, podskoki – to bardzo energiczny sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów, a do tego świetna zabawa w rytmie dobrej muzyki.

Fit dance – propozycja dla wszystkich, którzy kochają taniec i ruch. Tego rodzaju trening stanowi połączenie ćwiczeń aerobowych z tanecznymi figurami. Dobre samopoczucie i wyrzeźbiona sylwetka gwarantowane.

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Na wzmocnienie mięśni

Fitball - to trening, w czasie którego ćwiczy się z piłką rehabilitacyjną. Ćwiczenia są umiarkowanie intensywne, ich zadaniem jest wzmocnienie mięśni i polepszenie kondycji fizycznej.

Aeroboxing – doskonale poprawia aktywność fizyczną, a do tego wzmacnia samoocenę i siłę psychiczną kobiet. Trening stanowi połączenie technik sztuk walki i intensywnych ćwiczeń aerobowych.

ABS – zestaw ćwiczeń dla wszystkich, którzy marzą o wyrzeźbionych mięśniach brzucha i chcą wzmocnić siłę mięśniową.

Na rozciągnięcie ciała

Pilates – dedykowany wszystkim kobietom, które nie tylko chcą rozciągnąć swoje mięśnie, ale także tym, które są zestresowane, a ich ciało jest bardzo napięte. Pilates to bowiem połączenie jogi, baletu i ćwiczeń siłowych. Jest to aktywność fizyczna, która ukoi zmysły, pozwoli odnaleźć wewnętrzną równowagę, ale i poprawi dotlenienie całego organizmu. Nie bez powodu o pilaste mówi się ‘trening dobrego samopoczucia’,

JOGA OD A DO Z


Stretching – tu znaczenie ma gibkość, wytrzymałość i elastyczność. Napięte ciało pod wpływem specjalnie opracowanych ćwiczeń wykonywanych stopniowo rozluźnia się.

Trening fitness nie ma się kojarzyć z obowiązkiem i katuszami. To przede wszystkim czas zarezerwowany tylko dla kobiety i jej potrzeby bycia piękną i silną. Jeśli więc zdecydujemy się zapisać na ćwiczenia z kanonu fitness, dobrze przemyślmy wybór odpowiednich zajęć. Dostosujmy je do naszych oczekiwań. Nie bójmy się również pytać o opinię instruktorów. Ich doświadczenie może okazać się tym temacie bardzo pomocne.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Przysiady – prawidłowe wykonanie Ćwicząca mama jest po prostu sexy... 4 najlepsze sporty dla kobiet Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem