Jadłospis i zestaw ćwiczeń Miley Cyrus

Gwiazda serialu „Hannah Montana” na przestrzeni lat zmieniła się z krągłej dziewczynki w bardzo szczupłą kobietę. Plotkowano, że Miley Cyrus stosowała dietę 500 kalorii w połączeniu z codziennymi kilkugodzinnymi ćwiczeniami. Okazuje się jednak, że jej zgrabna sylwetka to efekt przestrzegania diety bezglutenowej, jedzenia produktów bez laktozy i regularnych treningów.

Zdjęcie Miley Cyrus - JStone / Shutterstock.com

Dieta Miley Cyrus

U Miley Cyrus stwierdzono brak tolerancji na gluten, inaczej nazywany celiakią, oraz nietolerancję na laktozę (cukier występujący w produktach mlecznych). Skutkiem tej informacji była konieczność przestrzegania diety bezglutenowej, rezygnacja z produktów z laktozą i uważanie na to, co się je, ponieważ wiele produktów spożywczych może zawierać gluten, mimo że tego nie podejrzewamy.

Dieta bezglutenowa i bez laktozy nakazuje unikać:

  • mleka i produktów mlecznych z laktozą,
  • serów,
  • czekolady,
  • pszenicy, owsa, jęczmienia, żyta i orkiszu i produktów spożywczych, które je zawierają.

Diety gwiazd


Produkty spożywcze, które można jeść na diecie bezglutenowej i bez laktozy, to:

  • produkty mleczne pozbawione laktozy,
  • pieczywo bez glutenu: orkiszowe i kukurydziane,
  • owoce i warzywa,
  • jaja,
  • mięso,
  • ryby.
Dieta bezglutenowa

Przykładowy jadłospis Miley Cyrus:

  • śniadanie – bułeczki orkiszowo-kukurydziane,
  • obiad – bezglutenowa lasagne z cukinią zamiast makaronu,
  • podwieczorek – sezonowy owoc,
  • kolacja – koktajl z mleka sojowego i banana.

Trening Miley Cyrus

Sylwetka Miley Cyrus to jednak nie tylko rezultat przestrzegania diety bezglutenowej i rezygnacji z produktów z laktozą (czasami wystarczy zrezygnować z produktów zawierających gluten, aby waga spadła i poprawiło się samopoczucie).

Oprócz zmiany sposobu odżywiania Miley Cyrus wprowadziła rutynowe treningi, na które składają się takie ćwiczenia sercowo-naczyniowe jak jazda na rowerze, jogging, taniec i pilates (wzmacnia mięśnie brzucha i sprzyja spadkowi masy ciała).

Jedno z ćwiczeń dla utrzymania dobrej kondycji, które wykonuje Miley Cyrus, obejmuje sekwencję kilku pozycji ciała na macie treningowej. Jak je wykonać?

Siadamy na macie z wyprostowanymi w kolanach i szeroko rozstawionymi nogami. Wykonujemy skłony w kierunku stóp – raz do lewej, raz do prawej nogi. W tej pozycji mięśnie powinny być napięte. Następnie łączymy stopy i przenosimy je do tyłu, nad głowę (stopy powinny znajdować się za głową). Dalej zmieniamy pozycję do tradycyjnej świecy (tułów podpieramy rękoma). Sekwencję tych ćwiczeń należy powtórzyć 5 razy.

Po każdym treningu aktorka wypija koktajl odchudzający, który zawiera węglowodany, elektrolity, przeciwutleniacze i zdrowe kwasy tłuszczowe.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Gwiazdy:

Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? 30-30-40 - tajemnica diety Cindy Crawford Na czym polega dieta 9:1, którą stosuje Jennifer Aniston? Zdradzamy, jak dba o linię Edyta Górniak Dieta paleo i spacery - przepis na smukłą sylwetkę Magdy Mołek Miranda Kerr - seksbomba, która kocha aktywność fizyczną Anna Guzik zrzuciła kilkanaście kilogramów 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow Anna Lewandowska kończy dziś 29 lat! Oto, jak została gwiazdą Anna Mucha – zmiana rozmiaru 38 na 34 Jakiej diecie i ćwiczeniom Sandra Bullock zawdzięcza zgrabną sylwetkę? Dieta South Beach - dieta aktorki Nicole Kidman Na czym polega dieta alkaliczna Victorii Beckham? Dieta pięciu czynników Evy Mendes Dieta makrobiotyczna. Sekret sylwetki Madonny Dieta strefowa. Sekret sylwetki Jennifer Aniston Rihanna i nowe buty Ignite Disc Sleeve  Najnowsza kolekcja ubrań prosto od Beyonce Blisko Chmur Sylwii Trojanowskiej - recenzja Skakanie na skakance „Wszystko z umiarem” – czyli przepis Anji Rubik na smukłą sylwetkę Sposób na szczupłą sylwetkę i wewnętrzną równowagę Agnieszki Maciąg Jak schudła Adele?

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza polska Supermodelka Plus Size — sprawdź kto to!