Emily Skye - metamorfoza, dieta i program treningowy

Emily Skye to trenerka fitness, której ciało przeszło ogromną metamorfozę. Niegdyś ta wysportowana kobieta zmagała się z depresją wywołaną brakiem akceptacji własnej sylwetki. Dziś prowadzi i promuje zdrowy styl życia oraz opracowany program treningowy F.I.T.

Emily Skye — metamorfoza

Emily Skye to trenerka fitness, promotorka zdrowego stylu życia, której strona internetowa oraz profile w mediach społecznościowych cieszą się ogromną popularnością. Niektórzy nazywają ją internetową guru fitnessu. Jej konto na Instagramie obserwuje grupa 1,8 milionów internautów, a profil na Facebooku — niemal 10 milionów osób.

Dziś 29-latka może pochwalić się wysportowaną sylwetką — ma umięśniony brzuch, wyrzeźbione nogi i jędrne pośladki. Jednakże w przeszłości zmagała się z depresją i miała niską samoocenę.

Skye nie akceptowała swojej figury, więc głodziła się, stosowała drakońskie diety, suplementy przyspieszające spalanie tłuszczu i intensywnie ćwiczyła. Obsesyjnie dążyła do bycia chudą osobą. Po przyjrzeniu się wysportowanym i zgrabnym sylwetkom modelek fitness w 2010 roku zmieniła swoje podejście do jedzenia i treningu.

Emily Skye — dieta

Przed zmianą myślenia o diecie i sporcie Skye jadła niewiele. Dziś przekonuje, że stwierdzenie: jedz mniej, a schudniesz, jest nieprawdą. Najistotniejszą kwestią jest to, co jemy — dlatego należy spożywać produkty zdrowe, bogate we wszystkie składniki odżywcze: węglowodany, białko i zdrowe tłuszcze.

Trenerka przekonuje, że najlepiej przygotowywać posiłki samodzielnie. Zdrowy styl życia, według Emily Skye, zezwala na sporadyczne odstępstwa od racjonalnego menu i zjedzenie dania typu fast food.

Emily Skye — program treningowy

Emily Skye jako trenerka fitness opracowała plan obejmujący jadłospis i ćwiczenia o nazwie F.I.T (Fitness, Inspiration i Transformation), do szczegółów którego otrzymujemy dostęp po uiszczeniu drobnej opłaty.

Zdaniem Skye w trakcie treningów należy zadbać o różnorodność, a zatem wykonywać takie ćwiczenia, które angażują mięśnie poszczególnych partii ciała. Na przykład w trosce o nogi trenerka poleca robić przysiady, a celem wzmocnienia pleców - martwy ciąg.

Aby popracować nad kondycją barków, bicepsa i tricepsa, możemy ćwiczyć z hantlami. Emily Skye lubi również tabatę, trening obwodowy i sprint. Trenerka fitness ćwiczy 6 razy w tygodniu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Gwiazdy:

Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? 30-30-40 - tajemnica diety Cindy Crawford Na czym polega dieta 9:1, którą stosuje Jennifer Aniston? Zdradzamy, jak dba o linię Edyta Górniak Dieta paleo i spacery - przepis na smukłą sylwetkę Magdy Mołek Miranda Kerr - seksbomba, która kocha aktywność fizyczną Anna Guzik zrzuciła kilkanaście kilogramów Jak Kim Kardashian schudła 32 kilogramy? 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow Anna Lewandowska kończy dziś 29 lat! Oto, jak została gwiazdą Anna Mucha – zmiana rozmiaru 38 na 34 Sekrety sylwetki Kingi Rusin - ćwiczenia i dieta Jakiej diecie i ćwiczeniom Sandra Bullock zawdzięcza zgrabną sylwetkę? Jak gwiazdy fitness motywują do ćwiczeń na Instagramie? Patenty gwiazd kina, muzyki i sportu na zmotywowanie się do treningu 8 rad trenerki fitness Tracy Anderson - guru gwiazd Mel B - od piosenkarki do trenerki fitness Sekrety figury Rosie Huntington-Whiteley - trening i dieta Sandra Prikker - trenerka z sześciopakiem Najbardziej wysportowana doktor na świecie - Cat Begovic Brązowa pięcioboistka nowoczesna Oktawia Nowacka Kajakarki z medalami: srebrna Marta Walczykiewicz, brązowe Beata Mikołajczyk i Karolina Naja Rekordzistka świata w rzucie młotem - Anita Włodarczyk

Popularne w tym tygodniu:

Co Meghan Markle robi dla zdrowia? Sprawdziliśmy Janet Jackson przytyła w ciąży 30 kg. W ciągu 9 miesięcy zgubiła je, dzięki tym 4 trikom Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? Supermodelki nago. Fala emocji w 7. Odcinku #Supermodelka Plus Size Sylwia Szostak – praca i kariera, anoreksja, ćwiczenia i dieta