Jakie partie ciała wyrzeźbi jazda na rolkach?

Jazda na rolkach jest polecana zarówno osobom zmagającym się z otyłością jak i tym, które chciałyby wyrzeźbić piękne mięśnie ciała. Ten miejski sport w dość krótkim czasie uczyni sylwetkę bardziej jędrną i wysportowaną.

123RF

Jazda na rolkach, a mięśnie

Podczas jazdy na rolkach pracują wszystkie grupy mięśniowe, ale najbardziej podczas treningu zaangażowane są mięśnie kończyn dolnych – głównie czworogłowe i pośladkowe. Jazda na rolkach pozwoli nie tylko uzyskać mocne i piękne mięśnie ud i pośladków, ale także zapewni ci zabójczo wyrzeźbione mięśnie brzucha, łydek oraz górnych partii rąk. Dodatkowo podczas jazdy wspomagasz również pracę mięśni bioder i miednicy.

Zwróciłeś kiedyś uwagę na wyrzeźbione plecy zawodowych rolkarzy? Mięśnie pleców również intensywnie pracują podczas jazdy. Trening daje wyjątkowo szybkie efekty — pierwsze zauważysz przede wszystkim na nogach i pośladkach. Z czasem cała sylwetka zacznie wyglądać jędrniej i smuklej.

Spalanie tłuszczu i kalorii

Jazda na rolkach nie tylko pozwala wyrzeźbić zabójcze mięśnie, ale także pozbyć się niechcianego tłuszczu i kalorii. W zależności od tego jak intensywny trening na rolkach wybierzesz — w ciągu zaledwie godziny możesz spalić nawet 700 kcal. To bardzo dużo i jest to niewątpliwie jedna z największych zalet tego sportu.

Tak jak w przypadku pozostałych aktywności fizycznych, systematyczne spalanie kalorii powoduje utratę wagi czyli chudniesz. W przeciwieństwie jednak np. do biegania — jazda na rolkach nie obciąża stawów, a więc ryzyko kontuzji jest zdecydowanie mniejsze. Jeśli traktujesz ten sport jako aktywność fizyczną, która ma pozwolić ci pozbyć się zbędnych kilogramów wybierz spokojne tempo, ale długie dystanse.

Najlepsze rezultaty osiągniesz jeżdżąc przynajmniej 3 razy w tygodniu przez ok. 40 minut. Jeśli wybierzesz opcję na świeżym powietrzy, to dodatkowo dotlenisz organizm. Warto!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze fryzury na siłownię Tak ćwiczą sławne modelki 3 pozycje jogi na bolące plecy Najpopularniejsze piosenki do słuchania podczas biegania Prosty sposób na wysmuklenie ud Zalety jazdy na rowerze Dlaczego warto się rozciągać? Zalety jazdy na rolkach Jazda na rolkach – oto 5 najczęściej popełnianych błędów

Popularne w tym tygodniu:

Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Znasz Shauna T, autora "Insanity"? Teraz pokazuje ćwiczenie, które powinieneś wykonywać, gdy nie masz czasu na cały trening To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Płaska pupa - ćwiczenia, dieta, postawa Tych napojów nie pij po treningu Grube uda - jak się pozbyć z nich tkanki tłuszczowej, zasady żywienia Sześciopak - dieta, trening Trening na redukcję – zasady, plan treningowy CO ZJEŚĆ PRZED PORANNYM TRENINGIEM Fitness Trendy Jumping Fitness - kontrowersje i mity, a rzeczywistość