Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie

Powrót do formy to problem dla wielu z nas. Wyniki chcemy uzyskać, spędzając godziny na bieżni, ale rezultatów nie widać.  Czasami wystarczy odpowiedni rodzaj ćwiczeń, aby odzyskać wymarzone wymiary i wyrzeźbić sylwetkę. Już w 28 dni możemy wzmocnić mięśnie brzucha, ramion, nóg i oczywiście pośladków. W połączeniu ze zdrową, zbilansowana dietą plan ten nie może się nie udać.

Kobieta robi plank

Kobieta robi plank (123rf)

Co zrobić, żeby zgubić brzuch?

Wystarczy wykonywać jedno ćwiczenie: plank, inaczej nazywany deską, czyli podpór przodem na przedramionach. Z początku wystarczy robić ćwiczenie przez 20 sekund i stopniowo wydłużać jego czas do czterech minut lub dłużej.

Zobacz też: 15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Jak prawidłowo wykonać deskę?

Najpierw należy położyć się na brzuchu, a następnie oprzeć się na przedramionach, tak aby łokcie były zgięte pod kątem prostym. Ważne, żeby barki znajdowały się dokładnie nad łokciami. Potem należy unieść tułów, opierając się na palcach stóp. Całe ciało powinno być ułożone w linii prostej, dlatego zwracajmy szczególną uwagę na pięty, biodra i ramiona. Nie unośmy pośladków ani nie wyginajmy odcinka lędźwiowego.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Jak ćwiczenie działa na brzuch?

Cztery minuty to niedużo, ale plank to intensywny trening dla wielu mięśni ciała. To jedno z najlepszych ćwiczeń na mięśnie brzucha, ale nie tylko, bo przecież działa również na mięśnie ud i pośladków oraz pozwala zachować lepszą postawę. Jeśli zdołamy wykonywać ćwiczenie przez 28 dni, jednocześnie zachowując zdrową dietę i zapewniając odpowiednią ilość spożywanych kalorii, będziemy mogli gołym okiem zaobserwować wyraźne postępy.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Przysiady – prawidłowe wykonanie 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą 4 najlepsze sporty dla kobiet

Popularne w tym tygodniu:

W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Stagnacja treningowa – jak radzić sobie z brakiem efektów Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - podstawy, przyrządy, przykładowe ćwiczenia Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe, mity Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Program 300 brzuszków - przygotowanie, plan treningu, efekty Małgorzata Mączyńska - osiągnięcia, bikini fitness, trening Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis