15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Plank (deska) to ćwiczenie izometryczne, które kształtuje mięśnie brzucha, nóg, ramion i kręgosłupa. Oprócz wersji podstawowej – podporu przodem na przedramionach – wykonuje się również deskę boczną (w wielu wariantach). Na filmie zademonstrowano ćwiczenia zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wystarczy kliknąć play, by dowiedzieć się, jak urozmaicić trening.

Trening brzucha


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Joga a ciąża 7 momentów, w których powinnaś uprawiać seks Co zrobić, gdy nic się nie chce? Sztuki walki dla kobiet 4 zdania, które pracownicy siłowni chcieliby powiedzieć niektórym klientom Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najczęstsze wakacyjne urazy Taneczne zajęcia fitness Modelki plus-size w kampanii Nike Sports Bra Collection Schudnąć – metoda jednego słowa i trzech kroków Przytul się :) Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują

Popularne w tym tygodniu:

Trening pośladków. Trzy skuteczne ćwiczenia na jędrne i zgrabne pośladki