15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Plank (deska) to ćwiczenie izometryczne, które kształtuje mięśnie brzucha, nóg, ramion i kręgosłupa. Oprócz wersji podstawowej – podporu przodem na przedramionach – wykonuje się również deskę boczną (w wielu wariantach). Na filmie zademonstrowano ćwiczenia zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wystarczy kliknąć play, by dowiedzieć się, jak urozmaicić trening.

Trening brzucha


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Idealny trening całego ciała do wykonania w domu. Wystarczy 5 ćwiczeń Body Positive - czy aby na pewno taki "positive"? Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Somatotyp a trening Nietypowy sposób na testowanie zaufania. Wheels pokazał go ze swoją partnerką "Kocur w formie!". Fitnesska rozgrzała internet do czerwoności Polska fitnesska długo na to czekała. Rzuciła pracę w korpo i liczy na sukcesy 5 mitów na temat kardio, przez które nie chudniesz Koronawirus. Dźwiganie autka z dzieckiem w środku! Kulturysta pokazuje, jak ćwiczyć w domu Jak zacząć ćwiczyć - po co ćwiczyć, czemu służą ćwiczenia fizyczne, początki ćwiczeń Fani od razu zwrócili uwagę. "O pani" To nie jest Photoshop! "Łapy" kulturysty powalają na ziemię

Popularne w tym tygodniu:

74-letni Schwarzenegger nie odpuszcza. Co za forma! Co za kaloryfer! Ukrainiec zaimponował internautom Odsłoniła brzuch i się zaczęło. Zdjęcie poróżniło internautów To nie jest fotomontaż! "Jej nogi są twarde jak skała" Polski trener robi furorę. "Dzik" Lil Masti pozuje w samym bikini. "Forma życia"