15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Plank (deska) to ćwiczenie izometryczne, które kształtuje mięśnie brzucha, nóg, ramion i kręgosłupa. Oprócz wersji podstawowej – podporu przodem na przedramionach – wykonuje się również deskę boczną (w wielu wariantach). Na filmie zademonstrowano ćwiczenia zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wystarczy kliknąć play, by dowiedzieć się, jak urozmaicić trening.

Trening brzucha


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Przebiegła 100 metrów w 74 sekundy. Ma 101 lat Puma prezentuje najnowszą odsłonę Blaze of Glory Serce – budowa, choroby, objawy Jak działa efedryna? Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Forma Anny Lewandowskiej po ciąży - motywuje czy denerwuje? Półmaraton. Jak powinna wyglądać dieta 15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii 86-letnia żelazna zakonnica i sportsmenka w kampanii Nike Somatotyp a trening 7 ćwiczeń na smukłe ramiona Co to jest trening cardio?

Popularne w tym tygodniu:

Bieganie w zimie – jak ćwiczyć na bieżni elektrycznej, żeby schudnąć?