15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Plank (deska) to ćwiczenie izometryczne, które kształtuje mięśnie brzucha, nóg, ramion i kręgosłupa. Oprócz wersji podstawowej – podporu przodem na przedramionach – wykonuje się również deskę boczną (w wielu wariantach). Na filmie zademonstrowano ćwiczenia zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wystarczy kliknąć play, by dowiedzieć się, jak urozmaicić trening.

Trening brzucha


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 kobiet, których zdjęcia dodadzą motywacji Gigant seria – sposób na efektywny trening w krótkim czasie Moda na bieganie- od czego zacząć Trening objętościowy - alternatywa dla treningu siłowego Zumba Bieganie z głową... Sposoby na podniesienie efektywności treningu o 500% Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Chroń swoje włosy przed słońcem! Fakty i mity na temat jogi Body Positive - czy aby na pewno taki "positive"? Ból mięśni – skąd się bierze?