15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Plank (deska) to ćwiczenie izometryczne, które kształtuje mięśnie brzucha, nóg, ramion i kręgosłupa. Oprócz wersji podstawowej – podporu przodem na przedramionach – wykonuje się również deskę boczną (w wielu wariantach). Na filmie zademonstrowano ćwiczenia zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wystarczy kliknąć play, by dowiedzieć się, jak urozmaicić trening.

Trening brzucha


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Lekcja nr 1: Gadżety Fani od razu zwrócili uwagę. W komentarzach piszą o jednym Najczęstsze błędy, które popełniasz zaczynając na siłowni Polka pozowała w samym bikini. "Piękność" To jeden z najczęściej popełnianych błędów podczas ćwiczeń. Znana trenerka pokazała, jak go unikać Zalety ćwiczeń rozciągających mięśnie Ten trening na pośladki wykonasz wszędzie. Wystarczy jeden przyrząd Polska gwiazda fitness nie boi się niskich temperatur. Odsłoniła mięśnie brzucha i... Sztos! Jak szybko zlikwidować siniaka? Face fitness? Twoja cera też może być fit! Na czym polega step aerobik? Jak zrobić przejście w tył? Zobacz pokaz w wykonaniu Logana Christophera

Popularne w tym tygodniu:

Nagrała, co zrobił na siłowni. Później przeprosiła Co się stało z jego brzuchem?! Imponujący film Był dwa dni "na pompie". Niesamowity efekt Twój zdrowy brzuch. Sposób na płaski brzuch Jak dobrać buty sportowe do rodzaju treningu? 5 ćwiczeń, które warto wykonywać w trakcie przerwy w pracy Zawstydza nawet stałych bywalców. 93-latka pokochała siłownię Dwa lata walczył ze śmiertelną chorobą. Nie żyje Lee Banks