15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Plank (deska) to ćwiczenie izometryczne, które kształtuje mięśnie brzucha, nóg, ramion i kręgosłupa. Oprócz wersji podstawowej – podporu przodem na przedramionach – wykonuje się również deskę boczną (w wielu wariantach). Na filmie zademonstrowano ćwiczenia zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wystarczy kliknąć play, by dowiedzieć się, jak urozmaicić trening.

Trening brzucha


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

O kręgosłupie, ale inaczej Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Czy można ćwiczyć codziennie? Trening codziennie - zalety i wady Trening na plaży. Ćwiczenia na leżąco i stojąco Zmierzyli mu obwód szyi. Wynik to... 52 cm! FIT WEEKEND - najważniejsze wydarzenie branży fitness i kulturystyki w Polsce Najlepszy trening na kaca Trening w parach jako motywacja. Dlaczego warto trenować razem? Paula Mocior zachwycona treningami na siłowni. "Wróciło dziecko do swoich zabawek" Wypady - co to jest i jakie mięśnie pracują? Joga z dzieckiem? To proste! Zostało sześć tygodni do Mr. Olympia. Hunter Labrada zachwyca formą

Popularne w tym tygodniu:

Zapowiadał przełom. "Cyborg" z Rosji straszy rywali Aż popłakała się na scenie. Piękna polska fitnesska znów to zrobiła "Sztos forma". Do startu został ponad miesiąc, a Polak już zachwyca Tego kobiety boją się najbardziej. Ważne przesłanie znanej trenerki "Za dobrze wyglądasz". Lawina komplementów po wpisie kulturysty Pozowała w samej bieliźnie. Zmysłowe zdjęcie Polki Gdy pokaże brzuch, wszyscy wpadają w kompleksy. Co za mięśnie! W ciąży przytyła 28 kg. Matka czwórki dzieci wygląda dziś obłędnie! Polska gwiazda podjęła radykalną decyzję. Zamieni się w maszynę! "W internecie wszyscy fit, a na żywo?". Polka zaskoczona tym, co zobaczyła Ujawniła wiadomość od hejtera. "Jestem mu bardzo wdzięczna" Dres męski – czy warto go nosić gdy dużo trenujesz?