15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Plank (deska) to ćwiczenie izometryczne, które kształtuje mięśnie brzucha, nóg, ramion i kręgosłupa. Oprócz wersji podstawowej – podporu przodem na przedramionach – wykonuje się również deskę boczną (w wielu wariantach). Na filmie zademonstrowano ćwiczenia zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wystarczy kliknąć play, by dowiedzieć się, jak urozmaicić trening.

Trening brzucha


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

45-minutowy trening boot camp na siłę i wytrzymałość Jak ćwiczyć ABT w domu? Błędy treningowe, które wywołują efekt plateau "Nadchodzę!". Magdalena Kalinowska stęskniła się za siłownią Koronawirus a branża fitness. Tomasz Sypniewski walczy o przetrwanie firmy. I o igrzyska w Tokio Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe. Obalamy mity! Superserie - super efekty! Jak poprawnie ćwiczyć metodą superserii i serii łączonych? BILETY NA ECCO WALKATHON JUŻ W SPRZEDAŻY Czym się różni smartwatch od smartbanda? Ból pleców, szyi lub ramion? Oto zestaw ćwiczeń od znanej trenerki 5 sposobów na wzmocnienie motywacji do zmiany sylwetki Płaski Brzuch - 3 Kroki, które poprowadzą Cię do Celu

Popularne w tym tygodniu:

Przygotował "bezczelną" formę. Daniel Myszkowski zachwyca sylwetką Medalowe żniwa Polaków podczas mistrzostw Europy w kulturystyce. Mamy powody do radości Ćwiczenia na brzuch dla mężczyzn w domu. Liczy się regularność i kolejność wykonywanych sekwencji Masz 20 wolnych minut? Tyle potrzeba na trening na uda i pośladki od Moniki Kołakowskiej Sposób na szybkie spalenie tkanki tłuszczowej. Postaw na trening HIIT Lordoza lędźwiowa - co to jest? Przyczyny, objawy, leczenie i ćwiczenia Stretching dynamiczny, stretching statyczny - co to jest i jak go stosować? Ćwiczenia na mięsień czworogłowy uda. Trening idealny do wykonania w domu Rozgrzewka ważnym elementem treningu. Spróbuj tych ćwiczeń odcinka piersiowego Trening ABS. Drea Thomas pokazuje ćwiczenia, które warto wypróbować Trening na macie w wykonaniu Linn Lowes. Przygotuj się na spory wysiłek Trening na brzuch od Kelsey Wells. Potrzebna mata, hantel i chęci