15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch

Plank (deska) to ćwiczenie izometryczne, które kształtuje mięśnie brzucha, nóg, ramion i kręgosłupa. Oprócz wersji podstawowej – podporu przodem na przedramionach – wykonuje się również deskę boczną (w wielu wariantach). Na filmie zademonstrowano ćwiczenia zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wystarczy kliknąć play, by dowiedzieć się, jak urozmaicić trening.

Trening brzucha


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Piękne ciało na lato? Przygotuj się już teraz! "Kiedyś były same kości". Dziś Rosjanka poraża monstrualną sylwetką Ćwiczenia na mięśnie nóg dla dziewczyn w domu. Tak wyszczuplisz nogi Budowanie klatki piersiowej - jakie ćwiczenia w domu, a jakie na siłowni? Przykładowy plan Ćwiczenia na sali gimnastycznej. Jakie ćwiczenia uwielbiają dzieci? "O matko, co za figura". Nokautujące zdjęcie polskiej trenerki! Wypady - co to jest i jakie mięśnie pracują? Intensywne ćwiczenie Mariki Popowicz. Potrafiłbyś tak zrobić? Ćwiczenia na brzuch po cesarce - kiedy i jakie ćwiczenia? Zabawne warianty burpees, które musisz wypróbować Depilacja laserowa Gdynia - Laser VECTUS Orbitrek czy rowerek - co lepsze? Który sprzęt daje lepsze efekty?

Popularne w tym tygodniu:

Jego bary to petarda! Polak straszy rywali Boli od samego patrzenia! "Predator" nie przestaje rosnąć Na siłowni pojawiła się w czarnych legginsach. "Gwiazdeczka" "Kolosalna różnica". Pokazał, jak wyglądał 15 lat temu Na to wszyscy czekali! Jej wiadomość zelektryzowała fanów