10 asan jogi, które wykonasz przy biurku

Ćwiczenia to sposób na uniknięcie skutków długotrwałego siedzenia (m.in. chorób serca i cukrzycy typu 2). Przy biurku możemy wykonać asany jogi, które wzmocnią i rozciągną ciało. Są to m.in. pozycja kota (pomaga na ból w dolnej części pleców), pozycja orła i pozycja bogini. Regularne praktykowanie tych asan zmniejsza ryzyko wystąpienia przewlekłych schorzeń.

JOGA OD A DO Z


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Kiedy odpuścić trening? Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron Trening ABS od znanej fitnesski. "Obiecuję, że będzie palił cię brzuch" Ćwiczenia rozciągające uelastycznią ciało i poprawią postawę Pamięć mięśniowa: fakt czy mit? Jak wzmocnić ramiona w 15 minut? Sebastian Szmyt na ostatniej prostej przygotowań. Sylwetka 49-latka wzbudza zachwyt Style w pływaniu - 5 najpopularniejszych stylów pływackich. Czym się różnią? Sposób na szybkie spalenie tkanki tłuszczowej. Postaw na trening HIIT Sposoby na ból mięśni Najlepsze buty sportowe 2016 roku Trening interwałowy w domu

Popularne w tym tygodniu:

"Pączuś" vs. gwiazda fitness. Niesamowita zmiana pięknej Polki Co za pompa! To najlepsza klata współczesnej kulturystyki? Street workout - co to jest i jakich potrzeba akcesoriów, żeby ćwiczyć? Efekty podciągania podchwytem i nachwytem. Typy podciągania na drążku dla początkujących "Bo się zakochać można!". Internauci uwielbiają urodę polskiej fitnesski Anna Banks w zjawiskowej sukience. Fani od razu zwrócili uwagę na mięśnie Marzy o karierze w ringu. 10-latek z Rosji trenuje jak zawodowiec Piękna gwiazda fitness długo pracowała na ten sukces. "Zaczynałam od zera" Jak on to robi? Wspaniały pokaz siły na wózku inwalidzkim Na taki efekt pracowała latami. Piękna fitnesska przeszła wielką przemianę Stanik sportowy - jaki wybrać? Jak nosić biustonosz sportowy? Wycisnął na klatkę cztery kobiety. Zobacz niesamowity wyczyn Eddiego Halla