10 asan jogi, które wykonasz przy biurku

Ćwiczenia to sposób na uniknięcie skutków długotrwałego siedzenia (m.in. chorób serca i cukrzycy typu 2). Przy biurku możemy wykonać asany jogi, które wzmocnią i rozciągną ciało. Są to m.in. pozycja kota (pomaga na ból w dolnej części pleców), pozycja orła i pozycja bogini. Regularne praktykowanie tych asan zmniejsza ryzyko wystąpienia przewlekłych schorzeń.

JOGA OD A DO Z


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trenerka czy zawodniczka? 5 ćwiczeń na polepszenie mięśni typu core Wyzwanie Ewy Chodakowskiej - CHODA GAMES Stretching statyczny przed treningiem - skutki Praca biurowa może cię zabić! Jak zapobiegać negatywnym konsekwencjom siedzącego trybu życia? Objawy przetrenowania Pompki, dipy, rozpiętki. Ćwiczenia na klatkę piersiową w domu Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Jak regularny seks wpływa na zdrowie? Trening HICT - zasady, ćwiczenia i zalety Zalety TRX Euro 2016: na tych stadionach zagra polska reprezentacja

Popularne w tym tygodniu:

Bieganie w zimie – jak ćwiczyć na bieżni elektrycznej, żeby schudnąć?