10 asan jogi, które wykonasz przy biurku

Ćwiczenia to sposób na uniknięcie skutków długotrwałego siedzenia (m.in. chorób serca i cukrzycy typu 2). Przy biurku możemy wykonać asany jogi, które wzmocnią i rozciągną ciało. Są to m.in. pozycja kota (pomaga na ból w dolnej części pleców), pozycja orła i pozycja bogini. Regularne praktykowanie tych asan zmniejsza ryzyko wystąpienia przewlekłych schorzeń.

JOGA OD A DO Z


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening mięśni nóg. Ten zestaw ćwiczeń z kettlebell da szybkie efekty Drabinka gimnastyczna w Twoim domu Posiłek przedtreningowy Rwa kulszowa - ćwiczenia w domu. Sprawdź, jak wzmocnić i rozciągnąć mięśnie Treningi obwodowe Kayli Itsines Train hard, be happy & żryj zdrowo - przygotuj się do lata z Anią i Olgą Znana fitnesska pokazała, jak wygląda po przebudzeniu. Internautom opadły szczęki Te ćwiczenia pomogą popracować nad pośladkami. Sama trenerka jest zachwycona efektami Nowa gwiazda świata jogi na Instagramie - Meddy Teddy Kobieta na siłowni. Jak zacząć? Trening na plaży. Ćwiczenia na leżąco i stojąco Ważył ponad 240 kg. Nieprawdopodobna transformacja w pięć lat

Popularne w tym tygodniu:

Zrobiła zdjęcie w lustrze. "Sylwetka marzenie" Rozebrała się w szatni. Internauci piszą tylko o jednym