10 asan jogi, które wykonasz przy biurku

Ćwiczenia to sposób na uniknięcie skutków długotrwałego siedzenia (m.in. chorób serca i cukrzycy typu 2). Przy biurku możemy wykonać asany jogi, które wzmocnią i rozciągną ciało. Są to m.in. pozycja kota (pomaga na ból w dolnej części pleców), pozycja orła i pozycja bogini. Regularne praktykowanie tych asan zmniejsza ryzyko wystąpienia przewlekłych schorzeń.

JOGA OD A DO Z


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Stretching "Suchy sprint". Zobacz efektowny trening urodziwej bułgarskiej sprinterki Przyczyny skurczów łydek w ciąży Trening pośladków. Trzy skuteczne ćwiczenia na jędrne i zgrabne pośladki Ćwiczenia na schudnięcie z ud, nóg, brzucha i pośladków. Przykłady najlepszych ćwiczeń Larry Williams dba o formę. Jego wyczyny na treningach robią wrażenie Choroby, które możesz złapać na siłowni Trening w domu dla lenia. Tylko 2 dni w tygodniu. "No powiedz, przecież ona wygląda jak chłop". Polka ujawnia, co pisali o niej hejterzy Kilka sposobów aby wytrwać w treningu. Od czego zacząć? Trening w wakacje - czy ma sens? Ćwicz w lesie, na plaży, na siłowni Objawy katabolizmu mięśni

Popularne w tym tygodniu:

Jego gigantyczne, nienaturalne bicepsy wzbudzają kontrowersje. Teraz zawalczy u Najmana Polski kulturysta wyłączony z życia. "Zawody i treningi poszły na inny plan" Biceps ponad 50 cm? Rosyjska kulturystka opowiedziała o swoich przyzwyczajeniach żywieniowych Na co dzień pracuje w korporacji. Bikini fitness to jej żywioł! Poznajcie Paulinę Trener musiał odklepać. Partnerka Artura Szpilki straszy rywalkę Jak to możliwe? W pięć lat został Supermanem Nie sposób tego nie skomentować. Zobacz, jak zmieniła się sylwetka kulturysty Ostroga piętowa – przyczyny, profilaktyka i ćwiczenia Orbitrek czy rowerek - co lepsze? Który sprzęt daje lepsze efekty? Wielka gwiazda fitness pokazała, jak uczciła urodziny. Nigdy tego nie zrobiła Wpis polskiej fitnesski odbił się szerokim echem. "Nikt nie ma prawa tego robić" Siła czy kondycja? Jak pracować nad siłą i kondycją jednocześnie?