Face fitness? Twoja cera też może być fit!

Racjonalna dieta i ćwiczenia nie tylko wpłyną na naszą figurę i zdrowie, ale także poprawią kondycję naszej cery. Warto zatroszczyć się o siebie kompleksowo. Jak ustalić menu dla urody i na czym polega fitness twarzy?

123RF

Menu na promienną cerę

Praca nad idealną cerą niewiele różni się od pracy nad własną figurą. W końcu odpowiednia dieta i ćwiczenia, wysmuklają naszą sylwetkę, ale dodatkowo to, co jemy, wpływa na kondycję naszej skóry, włosów i paznokci.

Zobacz też: Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują

Po zimie nasza cera może być szara i matowa, zatem potrzebuje odpowiedniej regeneracji. Powinniśmy stale się oczyszczać, ponieważ nagromadzenie toksyn w organizmie od razu odbija się w lustrze. Z pomocą przyjdzie woda z cytryną, którą powinniśmy pić przynajmniej trzy razy dziennie. Zadbajmy także o naturalne antyoksydanty, które znajdziemy w owocach i warzywach, rybach, orzechach, pestkach dyni, oliwie z oliwą. Związki te przeciwdziałają powstawaniu wolnych rodników , łagodzę podrażnienia i chronią przed przetłuszczaniem się skóry.

Joga i fitness twarzy

Ale dieta nie wystarczy, potrzebna jest także gimnastyka twarzy. Joga twarzy znana była już w starożytności. Ponoć praktykowała ją sama Kleopatra. Ważny jest tutaj przede wszystkim świadomy oddech, który poprzez dotlenianie zbawiennie wpływa na kondycję naszej cery. Natomiast fitness twarzy pozwoli nam ujędrnić opadające policzki oraz wzmacnia mięśnie szyi, brody i podbródka, dzięki czemu poprawia się owal twarzy.

Zobacz też: Najlepsze fryzury na siłownię

Jak ćwiczyć twarz?

  • wyprostuj się i opuść ramiona w dół;
  • głowę przekręć w prawo i unieś brodę patrząc w sufit;
  • rozchyl usta i językiem dotknij podniebienia;
  • nie zamykając ust, przełykaj ślinę;
  • wykonaj ćwiczenie zwracając głowę w lewo;
  • powtórz ćwiczenie 5 razy.

Pamiętaj o higienie twarzy i jej nawilżeniu. Takie ćwiczenia poprawiają krążenie, zatem krem szybciej się wchłonie.

Codzienna gimnastyka pozwoli ci także pozbyć się opuchlizny pod oczami i wygładzi pionową zmarszczkę pomiędzy brwiami.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Najlepsze fryzury na siłownię

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Massy Arias: fitness receptą na depresję Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Domowy trening na spalanie tłuszczu dla początkujących Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Trenuję i nie chudnę! W czym problem?