Chcesz mieć zgrabną pupę? Podejmij nasze wyzwanie!

Marzysz o pełnych i jędrnych pośladkach tudzież zgrabnych nogach? Nie lubisz wykonywać długich i męczących ćwiczeń? Istnieje rozwiązanie, które umożliwi otrzymanie zgrabnej sylwetki - jednak pamiętaj, należy być w nim wytrwałym. Wyzwanie w wykonywaniu przysiadów to bardzo dobra forma ćwiczeń dla każdego, można wspaniale ujędrnić pośladki, jak i pozbyć się cellulitu.

Przysiady

Przysiady (123rf)

Wyzwanie w wykonywaniu przysiadów — charakterystyka

Wykonywanie przysiadów nie jest ciężkie, wystarczy kilka dni ćwiczeń, a twoje ciało nabierze wprawy. Jedyne, o czym musisz pamiętać to prawidłowa technika, podczas wykonywania przysiadów oraz sumienność. Podjęcie wyzwania w wykonywaniu przysiadów codziennie, zagwarantuje ci poprawę jędrności skóry i uniesienie pośladków lekko w górę.

Oczywiście wyzwanie w wykonywaniu przysiadów można dowolnie urozmaicać i utrudniać. Jeżeli wprawimy się na tyle, że wykonywanie przysiadów bez obciążenia nie będzie stanowiło dla nas najmniejszego wyzwania, to dodajmy do ćwiczeń, np.: hantle.

Wyzwanie w wykonywaniu przysiadów — technika

Technika wykonywania przysiadów jest prosta. Plecy powinny być proste, a szyja ma stanowić przedłużenie kręgosłupa. Brzuch maksymalnie wciągnięty i napięty, kolana nie mogą wychodzić poza linię palców u stóp. Nogi mogą być rozstawione na szerokości bioder, ale także nieco szerzej.
Podczas wyzwania w wykonywaniu przysiadów technika jest bardzo ważna, ponieważ szybko można doprowadzić do bolesnej i niepotrzebnej kontuzji lub urazu. Należy pamiętać także o kręgosłupie, nie należy go obciążać.

Wyzwanie w wykonywaniu przysiadów — przykładowe ćwiczenia
Na początku warto zacząć od prostych przysiadów z obciążeniem własnego ciała. Wszystkie niżej opisane ćwiczenia należy wykonywać w 3 seriach po 25 razy.

Przyrządy do ćwiczeń


  • Przysiad sumo - należy stanąć szerokim rozkroku, napiąć mięśnie brzucha i wyprostować plecy. Głowa patrzy na wprost, ręce oparte o kolana lub pachwiny. W tej pozycji schodzimy jak najniżej i wracamy do pozycji wyjściowej.
  • Wykroki w tył - stopy rozstawione na szerokość bioder, ręce swobodnie opuszczone wzdłuż ciała lub oparte na biodrach. Z tej pozycji jedną nogę postaw w tył. Należy zejść jak najniżej i zmienić nogę.
  • Półprzysiad - stopy powinny być rozstawione na szerokości bioder, w tej pozycji znowu schodzimy jak najniżej, jednak nogi i pośladki muszą tworzyć kąt prosty. Wracamy w górę i stajemy na palcach.
  • Przysiad z wyskokiem - nogi powinny być rozstawione szerzej niż na szerokość bioder, jednak ta pozycja musi być stabilna. Wykonujemy przysiad i wyskakujemy w górę. Ćwiczenie powinno być skończone na lekko ugiętych kolanach.

Podczas każdego ćwiczenia w wyzwaniu w wykonywaniu przysiadów należy pamiętać o świadomości własnego ciała. Sylwetka podczas wykonywania przysiadu powinna być wyprostowana, a mięśnie mocno napięte.
Jeżeli zaczynamy przygodę z wykonywaniem przysiadów, to na początek można wykonywać przysiady codziennie przez trzydzieści dni. Wcześniej należy wykonać zdjęcie sylwetki oraz zmierzyć się w obwodach, by po upływie miesiąca móc porównać efekty.

Wyzwanie w wykonywaniu przysiadów — zalety

Efekty wyzwania wykonywania przysiadów zauważysz szybko, należą do nich:

  • poprawa kondycji fizycznej ciała;
  • wzmocnienie mięśni brzucha, ud i pośladków;
  • poprawa jędrności skóry;
  • spadek masy ciała;
  • lepsze krążenie krwi;
  • lepsze samopoczucie.

Wyzwanie w wykonywaniu przysiadów jest dobrym rozwiązaniem, jeżeli chcemy wzmocnić mięśnie nóg i brzucha. Warto pamiętać jednak, że podczas wyzwania w wykonywaniu przysiadów należy się prawidłowo i zdrowo odżywiać. Dieta jest nieodłącznym elementem ćwiczeń i zawsze powinna iść z nimi w parze.

Regularność wykonywania przysiadów, również jest ważna. Nie można wykonywać przysiadów przez tydzień, a potem na kilka dni zaprzestać.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Ćwiczysz na trampolinie? To może się dla ciebie źle skończyć Od zwykłej nastolatki do miss bikini. W czym tkwi sekret Małgosi Mączyńskiej? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe. Obalamy mity! Prosty sposób na szczupłe uda Najważniejsza rzecz, o której musisz pamiętać zanim zaczniesz ćwiczyć. Inaczej nie będzie efektów Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis Program 300 brzuszków - przygotowanie, plan treningu, efekty W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Stagnacja treningowa – jak radzić sobie z brakiem efektów Naturalny sposób na uporanie się z bólem stawów, pleców i nóg. Wystarczą dwa składniki, które masz w domu 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Instruktorka fitness chwali się sylwetką po ciąży. Wygląd jej brzucha zaskakuje Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej DLACZEGO WARTO ZREZYGNOWAĆ Z ĆWICZEŃ NA MASZYNACH? OTO 6 POWODÓW Strach przed porażką, a moc sprawcza marzeń Trening bez wysiłku. Robi cuda z sylwetką (WIDEO) Kolejny Bieg po Nowe Życie już za nami. Zobaczyliśmy ludzi, który dostali drugą szansę

Popularne w tym tygodniu:

Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Znasz Shauna T, autora "Insanity"? Teraz pokazuje ćwiczenie, które powinieneś wykonywać, gdy nie masz czasu na cały trening Skuteczny trening, czyli co powinieneś wiedzieć o ekscentryce Chcesz mieć zgrabną pupę? Podejmij nasze wyzwanie! To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Tych napojów nie pij po treningu Grube uda - jak się pozbyć z nich tkanki tłuszczowej, zasady żywienia Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Trening na redukcję – zasady, plan treningowy Płaska pupa - ćwiczenia, dieta, postawa