Chcesz mieć kaloryfer jak Leonardo DiCaprio?

Gwiazda "Titanica", Leonardo DiCaprio, jest dzisiaj jednym z najbardziej charakterystycznych aktorów w Hollywood. Pięć razy nominowany do Oscara, zagrał w takich filmach jak "Incepcja", "Gangi Nowego Yorku", "Wielki Gatsby" czy "Infiltracja".

Leonardo DiCaprio nie ogranicza się tylko do odtwarzania roli. W pracę nad nimi przystojny aktor wkłada serce, duszę i ciało. Raz na ekranie pojawi się jako mężczyzna z nadwagą, a innym razem zachwyci swoich fanów doskonale wyrzeźbionymi mięśniami brzucha.

Tak było, gdy aktor przygotowywał się do roli w "Incepcji". Gdy tylko jego udział w filmie został potwierdzony, Leonardo natychmiast zabrał się do pracy. Schudł 15 kilogramów i ciężko trenował, by na jego brzuchu pojawił się „kaloryfer”.

Wyrzeźbione ciało aktora to nie tylko efekt rygorystycznych ćwiczeń, ale także zdrowej, prawidłowo zbilansowanej diety. Zazwyczaj odchudzanie oznacza przestrzeganie różnych reżimów dietetycznych. Jednak w przypadku Leonarda ta dieta jest świadoma i przyjazna dla zdrowia.

Aktor stawia na ekologię, dlatego również mięso, warzywa, owoce, orzechy i zboża, które spożywa, pochodzą z ekologicznych i sprawdzonych źródeł. Zrównoważona dieta opiera się na mieszance chudego białka, węglowodanów i zdrowych tłuszczów. Je kilka małych posiłków dziennie. Unika przejedzenia, by utrzymać ciało w dobrej kondycji, również tej psychicznej.

Jak ćwiczą gwiazdy?

Treningi Leonardo DiCaprio nie należą do najłatwiejszych. Aktor ćwiczy sześć razy w tygodniu po dziewięćdziesiąt minut pod okiem swojego osobistego trenera Gregory Joujon Roche. Skupia się na wykonywaniu interwałów, cardio i ćwiczeń siłowych. Trenuje również jogę i sztuki walki. Dużo czasu poświęca na pracę nad mięśniami górnej części ciała. Dlatego często wykonuje ćwiczenia ze sztangą i hantlami. Treningi te mają postać interwałów, są mieszanką ćwiczeń wysokiej i niskiej intensywności.

Po każdym treningu interwałowym Leonardo wykonuje ćwiczenia cardio: bieganie, przysiady, brzuszki i wyskoki. Następnie ponownie skupia się na treningu mięśni ramion, brzucha i barków.

Całość powtarza kilka razy. Dzięki temu z pewnością jest wzorem do naśladowania dla wielu swoich fanów.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Gwiazdy:

Na czym polega dieta 9:1, którą stosuje Jennifer Aniston? Zdradzamy, jak dba o linię Edyta Górniak Dieta paleo i spacery - przepis na smukłą sylwetkę Magdy Mołek 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz Wiemy, jaką dietę stosuje Rihanna Seksowna mama trójki dzieci. Jak schudła Agnieszka Chylińska? Taylor Swift pozwala sobie na "cheat meal" Znamy pełen jadłospis pięknej Evy Longorii Jak uzyskać sześciopak jak u Ryana Goslinga? Co je i jak ćwiczy Jennifer Lawrence? Jak zostać tajnym agentem? Trening i dieta Daniela Craiga Kasia Cichopek wie, jak szybko odzyskać figurę sprzed ciąży Beyonce została weganką!

Popularne w tym tygodniu:

Co Meghan Markle robi dla zdrowia? Sprawdziliśmy Janet Jackson przytyła w ciąży 30 kg. W ciągu 9 miesięcy zgubiła je, dzięki tym 4 trikom Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? Supermodelki nago. Fala emocji w 7. Odcinku #Supermodelka Plus Size Sylwia Szostak – praca i kariera, anoreksja, ćwiczenia i dieta