4 ćwiczenia na wakacyjny sześciopak

Dużo ćwiczysz, ale sześciopak na brzuchu znasz jedynie z opowieści i zdjęć? Pora to zmienić! Do codziennych treningów dołóż jeszcze kilka serii ćwiczeń z filmiku i cierpliwie czekaj na efekty.

Przygotowałam dla ciebie 4 ćwiczenia, podczas których potrzebne będą jedynie mata (lub ręcznik) i hantle (lub butelka z wodą).

Spełnij marzenie o płaskim brzuchu

Wszystkie ćwiczenia wykonaj przynajmniej po 15–20 razy w minimum 3 seriach.

  • skłon tułowia z uniesieniem hantli w górę,
  • skłon tułowia z jednoczesnym uniesieniem nogi i przeniesieniem ramion w kierunku stopy,
  • scyzoryk z przytrzymaniem hantli przed klatką piersiową,
  • skręty tułowia w prawo (lewo) z wyprostem nogi lewej (prawej).

Trening brzucha


Autorka tekstu: Izabela Tyszka
Źródło: potrafiszschudnac.pl

Źródło: https://potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Uprawianie seksu spowalnia proces starzenia Krótki, intensywny i zabawny trening P90X3 Przyczyny skurczu łydek Jak wybrać spodnie treningowe? Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Chcesz mieć zgrabną pupę? Podejmij nasze wyzwanie! Kocha czekoladę, nie stroni od alkoholu. Oto dlaczego zachowuje perfekcyjną sylwetkę Gigant seria – sposób na efektywny trening w krótkim czasie Be! 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank Jak zacząć ćwiczyć - po co ćwiczyć, czemu służą ćwiczenia fizyczne, początki ćwiczeń Pośladki - jakie ćwiczenie wybrać?