Trening na seksowne plecy i sześciopak

Trening pleców i brzucha (przedniej i tylnej części tułowia) owocuje nie tylko pięknie wyrzeźbionymi mięśniami tych partii ciała. Jego rezultatem jest silny i stabilny kręgosłup, który jest niezbędny do wykonywania codziennych czynności i innych aktywności sportowych: biegania, tańca czy pływania. Kolejnym plusem tego zestawu ćwiczeń jest poprawa postawy ciała.

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Jak powinien wyglądać dzień odpoczynku sportowca? Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej Burpees, czyli najlepsze ćwiczenie na odchudzanie i kondycję Salsation - specyfika zajęć, salsation a zumba, efekty Jump it! Skaczemy po rekord Guinnessa Co oznacza podatność na siniaki? Trening gibkości - jak poprawić gibkość? Kalistenika. Jak zacząć ćwiczyć? Plan treningowy, ćwiczenia CrossFit: 3.2.1 Go. Gdzie i jak zacząć? Rodzaje aktywności a ilość spalanych kalorii Bosu - piłka dla zaawansowanych Płaska pupa - ćwiczenia, dieta, postawa