Ćwiczenia na mięśnie brzucha (dziesięciominutówka)

Magiczne dziesięć minut, które sprawią, że Twój brzuch stanie się szczupły i mocny. Wygląda to tak: ćwiczysz przez 50 sekund, po czym odpoczywasz 10 sekund. I kolejne ćwiczenie - 50 sekund, i znów 10 sekund przerwy. Dziesięć takich ćwiczeń da Ci poczuć, że faktycznie masz mięśnie brzucha.

Trening jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Efekt gwarantowany! Nasza instruktorka fitness, Iza Tyszka, oraz jej dwie urocze asystentki, pokażą Ci, jak prawidłowo wykonać wszystkie ćwiczenia.

Wskaźnik w prawym górnym rogu pokazuje Ci, ile czasu pozostało do zakończenia danego ćwiczenia.

Trening brzucha


Źródło: potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Oponki na brzuchu - jak się pozbyć? Przyczyny, dieta i ćwiczenia Trening Chudotwórcy - Konrada Gacy Fitness porady. Przeczytaj, jak nie wpaść w fitnessowe pułapki Piłkarskie treningi a koronawirus. Oto ćwiczenia reprezentantki Polski Polka pozowała w samym bikini. "Piękność" Skąd się bierze ból pleców? Jak walczyć z bólem pleców w dolnym odcinku? Niedociśnienie tętnicze – przyczyny, objawy, leczenie Domowe sposoby na zakwasy - co pomaga na zakwasy? "Cyborg" pokazał uda. Kulturysta z Rosji straszy rywali Osteoporoza i ćwiczenia. Jak ćwiczyć, gdy problemy z osteoporozą już się pojawiły? Rwa udowa - przyczyny, objawy, leczenie i ćwiczenia Trudno o lepszą motywację. 53-latek pokazał umięśnione nogi

Popularne w tym tygodniu:

Założyła szpilki i bikini. Posypały się komentarze 74-letni Schwarzenegger nie odpuszcza. Co za forma! Co za kaloryfer! Ukrainiec zaimponował internautom Odsłoniła brzuch i się zaczęło. Zdjęcie poróżniło internautów To nie jest fotomontaż! "Jej nogi są twarde jak skała" Polski trener robi furorę. "Dzik" Lil Masti pozuje w samym bikini. "Forma życia"