Ćwiczenia na mięśnie brzucha (dziesięciominutówka)

Magiczne dziesięć minut, które sprawią, że Twój brzuch stanie się szczupły i mocny. Wygląda to tak: ćwiczysz przez 50 sekund, po czym odpoczywasz 10 sekund. I kolejne ćwiczenie - 50 sekund, i znów 10 sekund przerwy. Dziesięć takich ćwiczeń da Ci poczuć, że faktycznie masz mięśnie brzucha.

Trening jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Efekt gwarantowany! Nasza instruktorka fitness, Iza Tyszka, oraz jej dwie urocze asystentki, pokażą Ci, jak prawidłowo wykonać wszystkie ćwiczenia.

Wskaźnik w prawym górnym rogu pokazuje Ci, ile czasu pozostało do zakończenia danego ćwiczenia.

Trening brzucha


Źródło: potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Muzyka motywacyjna do ćwiczeń - jak działa i komu jest polecana? Była Miss Polski pokazała się w samych dżinsach. Obłędne zdjęcie! Gdy pokaże brzuch, wszyscy wpadają w kompleksy. Co za mięśnie! Szykuje się do walki potworów. Taką obietnicę złożył fanom Techniki relaksacyjne - na czym polegają? Techniki relaksacyjne Jacobsona, Schultza i ćwiczenia oddechowe Rośnie godny następca. 3-letni syn legendy Strongman podnosi ciężary Wystarczą hantle i taśmy. Ten trening bez problemu zrobisz wszędzie Trening Victoria’s Secret — ćwiczenia na biust, brzuch, pośladki i nogi Zdrowe stopy. Jak dbać i ćwiczyć stopy? Wpływ hałasu na serce Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ma 75 lat na karku i zakochała się w siłowni. Fit babcia pręży muskuły

Popularne w tym tygodniu:

Jego bary to petarda! Polak straszy rywali Boli od samego patrzenia! "Predator" nie przestaje rosnąć Nagranie z Polakiem robi furorę. "Nieoficjalny rekord świata" Pokazała się bez spodni. "Ja chcę takie nogi" Głowa, barki, uda. Urosło mu wszystko! Na to wszyscy czekali! Jej wiadomość zelektryzowała fanów