Ćwiczenia na mięśnie brzucha (dziesięciominutówka)

Magiczne dziesięć minut, które sprawią, że Twój brzuch stanie się szczupły i mocny. Wygląda to tak: ćwiczysz przez 50 sekund, po czym odpoczywasz 10 sekund. I kolejne ćwiczenie - 50 sekund, i znów 10 sekund przerwy. Dziesięć takich ćwiczeń da Ci poczuć, że faktycznie masz mięśnie brzucha.

Trening jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Efekt gwarantowany! Nasza instruktorka fitness, Iza Tyszka, oraz jej dwie urocze asystentki, pokażą Ci, jak prawidłowo wykonać wszystkie ćwiczenia.

Wskaźnik w prawym górnym rogu pokazuje Ci, ile czasu pozostało do zakończenia danego ćwiczenia.

Trening brzucha


Źródło: potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Złamanie zmęczeniowe - częsty problem sportowców Crossfit, dwubój i kulturystyka. Mateusz Wasilewski pokazał, jak połączyć trening Hula hoop – ćwiczenia na płaski brzuch Ból kolan po bieganiu. Zła technika czy nieodpowiednie obuwie? Oddech - najważniejszy wzorzec ruchowy? Idealny trening pośladków do wykonania w domu. Prosto od mistrzyni Bikini Trening na macie w wykonaniu Linn Lowes. Przygotuj się na spory wysiłek Co to jest circuit? 5 ćwiczeń na polepszenie mięśni typu core Taniec i joga w jednym? To możliwe! 6 Weidera - co daje? Czy 6 Weidera pomaga schudnąć? Brakuje Ci motywacji do ćwiczeń? Mamy na to sposoby!

Popularne w tym tygodniu:

Im starszy, tym lepszy. 53-latek pokazał klatę O takich pośladkach marzy wiele kobiet. Ona jest dla nich wzorem! Kuszące nagranie byłej Miss Polski. Zdradziła swój sekret Mały wśród dużych. "Cyborg" z Rosji straszy rywali Pośladki sztos! Świetne zdjęcie polskiej trenerki Kolejny wielki sukces Polki. Powalczy o kolejny medal Na siłownię zaczęła chodzić jako 29-latka. Pokazała teraz swoje ciało Seksowne zdjęcie polskiej fitnesski. Fani oniemieli, gdy zobaczyli ją topless Co za forma! Piękna fitnesska zdradziła, co prowadzi ją do sukcesów