Ćwiczenia na mięśnie brzucha (dziesięciominutówka)

Magiczne dziesięć minut, które sprawią, że Twój brzuch stanie się szczupły i mocny. Wygląda to tak: ćwiczysz przez 50 sekund, po czym odpoczywasz 10 sekund. I kolejne ćwiczenie - 50 sekund, i znów 10 sekund przerwy. Dziesięć takich ćwiczeń da Ci poczuć, że faktycznie masz mięśnie brzucha.

Trening jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Efekt gwarantowany! Nasza instruktorka fitness, Iza Tyszka, oraz jej dwie urocze asystentki, pokażą Ci, jak prawidłowo wykonać wszystkie ćwiczenia.

Wskaźnik w prawym górnym rogu pokazuje Ci, ile czasu pozostało do zakończenia danego ćwiczenia.

Trening brzucha


Źródło: potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Wspaniały „Rowerowy Maj” zainaugurowano w Gdańsku Ciesz się słońcem w mieście! Nastoletnia Lizzy Howell — balerina plus size Zalety jazdy na rowerze To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Jak ćwiczyć jogę w domu? Najlepsze ćwiczenia na mięśnie przywodziciele ud Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Ćwicz dla wspaniałego seksu! Przestrzeń, która motywuje Przysiady – prawidłowe wykonanie Koci grzbiet. Ćwiczenie wzmacniające mięśnie kręgosłupa