Ćwiczenia na mięśnie brzucha (dziesięciominutówka)

Magiczne dziesięć minut, które sprawią, że Twój brzuch stanie się szczupły i mocny. Wygląda to tak: ćwiczysz przez 50 sekund, po czym odpoczywasz 10 sekund. I kolejne ćwiczenie - 50 sekund, i znów 10 sekund przerwy. Dziesięć takich ćwiczeń da Ci poczuć, że faktycznie masz mięśnie brzucha.

Trening jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Efekt gwarantowany! Nasza instruktorka fitness, Iza Tyszka, oraz jej dwie urocze asystentki, pokażą Ci, jak prawidłowo wykonać wszystkie ćwiczenia.

Wskaźnik w prawym górnym rogu pokazuje Ci, ile czasu pozostało do zakończenia danego ćwiczenia.

Trening brzucha


Źródło: potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Joga i pilates – idealne połączenie Bieganie w tlenie TABATA: Czy działa? Jak dużo kalorii można spalić? 14,5kcal/min brzmi nieźle?, ale musisz zasłużyć! Misty Copeland: droga ku marzeniom Kortyzol - hormon stresu Nie mam czasu....... Motywacja kluczem do działania Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Ćwiczenia na klatkę piersiową z wykorzystaniem sprzętu Zimowe aktywności ruchowe, sport, spa i regeneracja Funkcje napojów izotonicznych Koci grzbiet. Ćwiczenie wzmacniające mięśnie kręgosłupa