Ćwiczenia na mięśnie brzucha (dziesięciominutówka)

Magiczne dziesięć minut, które sprawią, że Twój brzuch stanie się szczupły i mocny. Wygląda to tak: ćwiczysz przez 50 sekund, po czym odpoczywasz 10 sekund. I kolejne ćwiczenie - 50 sekund, i znów 10 sekund przerwy. Dziesięć takich ćwiczeń da Ci poczuć, że faktycznie masz mięśnie brzucha.

Trening jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Efekt gwarantowany! Nasza instruktorka fitness, Iza Tyszka, oraz jej dwie urocze asystentki, pokażą Ci, jak prawidłowo wykonać wszystkie ćwiczenia.

Wskaźnik w prawym górnym rogu pokazuje Ci, ile czasu pozostało do zakończenia danego ćwiczenia.

Trening brzucha


Źródło: potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Popularne hashtagi fitness na Instagramie - czy znasz te hasztagi sportowe? Masz 20 wolnych minut? Tyle potrzeba na trening na uda i pośladki od Moniki Kołakowskiej Obalamy mity na temat płaskiego brzucha Trening na sześciopak. Marzysz o idealnych mięśniach brzucha? Spróbuj tego zestawu ćwiczeń Ćwiczenia na zgrabne pośladki Jak zrzucić brzuch? Pięć najważniejszych zasad Trener personalny przytył 32 kilogramy, by zmotywować podopieczną do ćwiczeń Stylowe gadżety fitness dla wymagających "Nigdy nie jest za późno". Polska fitnesska spełniła marzenia grubo po trzydziestce! Debiut i medal w MP Przyczyny skurczów w nogach "Niesamowita przemiana". Pokazała zdjęcie sprzed 10 lat Kiedy suplementować magnez?

Popularne w tym tygodniu:

"Jedna z lepszych decyzji w życiu". Zdradziła, co zrobiła 6 lat temu "Kiedy szukasz urozmaicenia w związku". Film polskiej pary hitem Nie mogą uwierzyć w ten widok. "Zbieram szczękę" "Ja umieram". Ale jest szczuplejsza niż kiedykolwiek Ależ teraz "przemówił"! Słowacki Hulk poraża muskulaturą