MMA. Co za siła i szybkość! Kapitalny pokaz Polki

Ćwiczenia na mięśnie brzucha (dziesięciominutówka)

Magiczne dziesięć minut, które sprawią, że Twój brzuch stanie się szczupły i mocny. Wygląda to tak: ćwiczysz przez 50 sekund, po czym odpoczywasz 10 sekund. I kolejne ćwiczenie - 50 sekund, i znów 10 sekund przerwy. Dziesięć takich ćwiczeń da Ci poczuć, że faktycznie masz mięśnie brzucha.

Trening jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Efekt gwarantowany! Nasza instruktorka fitness, Iza Tyszka, oraz jej dwie urocze asystentki, pokażą Ci, jak prawidłowo wykonać wszystkie ćwiczenia.

Wskaźnik w prawym górnym rogu pokazuje Ci, ile czasu pozostało do zakończenia danego ćwiczenia.

Trening brzucha


Źródło: potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Kołatanie serca Czym jest niedomykalność zastawki mitralnej? Ten trening na pośladki wykonasz wszędzie. Wystarczy jeden przyrząd Trening objętościowy - alternatywa dla treningu siłowego Fitness a Instagram. Jak stać się fit gwiazdą na Instagramie? Shawn Rhoden imponuje sylwetką. Ma prostą radę dla ćwiczących Trening cardio – jaką dietę przy nim stosować? Jak zachęcić ludzi do uprawiania sportu i poprawienia własnej sylwetki, co nas motywuje? Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Domowa siłownia, czyli jak urządzić strefę do ćwiczeń w czterech ścianach Zalety jogi TOP 5 ćwiczeń na pośladki, część 1

Popularne w tym tygodniu:

Trening z gumami. Te ćwiczenia możesz wykonać wszędzie Ćwiczenia na pośladki przy zachodzie słońca od pięknej trenerki fitness Chcesz ćwiczyć mięśnie pośladków? Ten trening szybko da efekty 50 lat i wciąż w świetnej formie. Mariusz Bałaziński zachwyca sylwetką Ćwiczenia rzeźbiące pośladki. Wyczerpujący trening od znanej fitnesski Dawid Czechowicz zachwyca sylwetką. Polski kulturysta sporo czasu poświęca na treningi Chcesz szybko spalić tkankę tłuszczową? Wypróbuj trening HIIT Ćwiczenia na brzuch dla mężczyzn w domu. Liczy się regularność i kolejność wykonywanych sekwencji Jak zrobić szpagat? Ćwiczenie od znanej trenerki fitness pomoże ci w przygotowaniu Zestaw "turbo" prostych ćwiczeń. Natalia Tober namawia do tego, żeby się ruszać Wyczerpujący trening na mięśnie ramion. Te ćwiczenia powinny dać szybki efekt Kształtowanie kobiecej sylwetki. Popularna trenerka przekazała kilka rad