45-minutowy trening boot camp na siłę i wytrzymałość

Trening boot camp, którego autorami są Devan i Morgan Kline, to zestaw ćwiczeń bez sprzętu, który zwiększa siłę i wytrzymałość mięśni. Jakie ćwiczenia proponują trenerzy? Przede wszystkim wspinaczkę górską z pozycji plank, unoszenie kolan wysoko w kierunku klatki piersiowej i russian twist. Ten 45-minutowy trening uaktywnia wszystkie partie mięśniowe ciała.

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Nigdy nie jest za późno na zmianę. Niesamowita metamorfoza 74-latki Ćwiczenia na biceps w domu. Bez sprzętu ani rusz. Zadbaj o hantle, taśmy czy drążek Te ćwiczenia pomogą popracować nad pośladkami. Sama trenerka jest zachwycona efektami Body pump - na czym polega ten trening? Ćwiczenia, efekty i zalety Kettlebell a hantle - zasady treningu z odważnikami, technika, efekty Najlepsze pomysły na prezent dla sportowca Jak się ubrać na siłownię? Przegląd wygodnych dresów męskich Pamiętaj o tym! Kulturysta pokazał najważniejsze ćwiczenie na siłowni Trening piramidalny - zalety Monitor aktywności Garmin Vivofit® 3 – bransoletka dla aktywnych Stretching - techniki rozciągania Ćwiczenia w połogu – kiedy i jak wrócić do aktywności fizycznej po porodzie

Popularne w tym tygodniu:

Zrobiła zdjęcie w lustrze. "Sylwetka marzenie" "Szok". Fani zachwyceni tym, co zrobił ze swoim ciałem Rozebrała się w szatni. Internauci piszą tylko o jednym