45-minutowy trening boot camp na siłę i wytrzymałość

Trening boot camp, którego autorami są Devan i Morgan Kline, to zestaw ćwiczeń bez sprzętu, który zwiększa siłę i wytrzymałość mięśni. Jakie ćwiczenia proponują trenerzy? Przede wszystkim wspinaczkę górską z pozycji plank, unoszenie kolan wysoko w kierunku klatki piersiowej i russian twist. Ten 45-minutowy trening uaktywnia wszystkie partie mięśniowe ciała.

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Stretching Kiedy kołatanie serca jest niebezpieczne? Gadżety sportowca - opaska monitorująca aktywność Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Efekty treningu modelek Victoria's Secret Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę Mostek gimnastyczny. Jak prawidłowo go zrobić? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Women’s Run w Dzielnicy Bemowo również we wrześniu ! HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Trening personalny - czy tylko dla wybranych?

Popularne w tym tygodniu:

5 Najczęstrzych błędów popełnianych przy odchudzaniu Body Positive - czy aby na pewno taki "positive"?