45-minutowy trening boot camp na siłę i wytrzymałość

Trening boot camp, którego autorami są Devan i Morgan Kline, to zestaw ćwiczeń bez sprzętu, który zwiększa siłę i wytrzymałość mięśni. Jakie ćwiczenia proponują trenerzy? Przede wszystkim wspinaczkę górską z pozycji plank, unoszenie kolan wysoko w kierunku klatki piersiowej i russian twist. Ten 45-minutowy trening uaktywnia wszystkie partie mięśniowe ciała.

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Naturalne metody na ból kręgosłupa Ektomorficy - co to znaczy? Czym się wyróżnia ten typ sylwetki? Kanadyjska piękność jest silna jak Herkules. Zdziwisz się, ile podnosi Wykonujesz trening aerobowy po treningu siłowym? Przestań marnować czas! 5 kobiet, których zdjęcia dodadzą motywacji Świetny wynik! 21-latek zachwyca w przysiadach ze sztangą Wyjątkowy trening Izu Ugonoha. Brał lekcje od mistrza świata Pierwsza pomoc dla kręgosłupa. Polska trenerka pokazuje, jak ćwiczyć przy siedzącym trybie pracy CO ZJEŚĆ PRZED PORANNYM TRENINGIEM Z powodu wagi nie mogła bawić się z córką. W ciągu roku straciła 45 kg 6 Weidera - co daje? Czy 6 Weidera pomaga schudnąć? Trening siłowy. Dlaczego kobiety powinny podnosić ciężary?

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsze sukcesy polskiej fitnesski. Lata treningów nie poszły na marne! Polski kulturysta wyłączony z życia. "Zawody i treningi poszły na inny plan" Były polski żużlowiec zbudował atletyczną sylwetkę. "Miał być ogień i był ogień!" Jak to możliwe? W pięć lat został Supermanem Ból kręgosłupa lędźwiowego - ćwiczenia, które przyniosą ulgę Nie sposób tego nie skomentować. Zobacz, jak zmieniła się sylwetka kulturysty Ostroga piętowa – przyczyny, profilaktyka i ćwiczenia Orbitrek czy rowerek - co lepsze? Który sprzęt daje lepsze efekty? "Najlepsza klata w polskiej kulturystyce". To nie fotomontaż! Wielka gwiazda fitness pokazała, jak uczciła urodziny. Nigdy tego nie zrobiła Wpis polskiej fitnesski odbił się szerokim echem. "Nikt nie ma prawa tego robić" Siła czy kondycja? Jak pracować nad siłą i kondycją jednocześnie?