45-minutowy trening boot camp na siłę i wytrzymałość

Trening boot camp, którego autorami są Devan i Morgan Kline, to zestaw ćwiczeń bez sprzętu, który zwiększa siłę i wytrzymałość mięśni. Jakie ćwiczenia proponują trenerzy? Przede wszystkim wspinaczkę górską z pozycji plank, unoszenie kolan wysoko w kierunku klatki piersiowej i russian twist. Ten 45-minutowy trening uaktywnia wszystkie partie mięśniowe ciała.

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Koniec z nieefektywnymi treningami! Zalety bikram jogi Jak chronić kolana w trakcie ćwiczeń? 15 wariantów bocznej deski na płaski brzuch Co to jest trening cardio? Światowa czołówka kulturystów na targach Go Active Show 2018! Kiedy wymienić sportową garderobę? 5 sposobów, aby spalić więcej kalorii podczas chodzenia Efekty biegania po schodach Miejsca, w których wykonasz trening w podwieszeniu 10 ćwiczeń z krzesłem

Popularne w tym tygodniu:

Bieganie w zimie – jak ćwiczyć na bieżni elektrycznej, żeby schudnąć?