45-minutowy trening boot camp na siłę i wytrzymałość

Trening boot camp, którego autorami są Devan i Morgan Kline, to zestaw ćwiczeń bez sprzętu, który zwiększa siłę i wytrzymałość mięśni. Jakie ćwiczenia proponują trenerzy? Przede wszystkim wspinaczkę górską z pozycji plank, unoszenie kolan wysoko w kierunku klatki piersiowej i russian twist. Ten 45-minutowy trening uaktywnia wszystkie partie mięśniowe ciała.

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trądzik a aktywność fizyczna. Najczęstsze problemy ze skórą osób, które trenują Od czego zacząć trenowanie MMA? Polska "Lara Croft" z cenną radą dla kibiców Dyskopatia - ćwiczyć czy nie ćwiczyć... Cardio w domu – trening może być równie skuteczny, jak ten wykonywany przy użyciu specjalistycznego sprzętuMATERIAŁ PROMOCYJNY Co dziś umieją bankowe aplikacje? Pięć funkcjonalności, które mogą się przydać aktywnymMATERIAŁ PROMOCYJNY Skąd się biorą odstające łopatki i jakie ćwiczenia wykonywać? Pomagamy w świątecznych zakupach - prezenty dla kulturysty Dehydratacja krążków międzykręgowych - co to jest i jak wygląda leczenie? Crossfit - jakie kryje w sobie tajemnice? Ćwiczenia na mięsień czworogłowy uda. Trening idealny do wykonania w domu Kifoza piersiowa pogłębiona i spłycona. Czym jest i jak można ją leczyć? Tak wygląda "na masie". Komentarze mówią wszystko

Popularne w tym tygodniu:

Zrobisz tak jak Anna Lewandowska? "Masz moc" Najsilniejsza uczennica na świecie. Ma tylko 9 lat Zostało mu pięć tygodni. Polak ma potencjał Widać każdy jej mięsień. Polka znowu imponuje Spróbuj to powtórzyć. 50-latka zadziwiła na siłowni Pokazał swoje "lotnisko". W komentarzach zawrzało "Apetycznych pokus jest naprawdę wiele". Mistrzyni Polski trzyma jakość "Najlepsza forma w historii". Błyszczała na scenie "Jest moc". Polak straszy rywali