45-minutowy trening boot camp na siłę i wytrzymałość

Trening boot camp, którego autorami są Devan i Morgan Kline, to zestaw ćwiczeń bez sprzętu, który zwiększa siłę i wytrzymałość mięśni. Jakie ćwiczenia proponują trenerzy? Przede wszystkim wspinaczkę górską z pozycji plank, unoszenie kolan wysoko w kierunku klatki piersiowej i russian twist. Ten 45-minutowy trening uaktywnia wszystkie partie mięśniowe ciała.

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Posiłek przedtreningowy Trening z sandbag Stagnacja treningowa – jak radzić sobie z brakiem efektów Ćwiczenia na uda - jak wysmuklić ich wewnętrzną stronę Dlaczego motywacja jest ważna w sporcie? Trening piramidalny - zasady, przykładowy plan, zalety Choroby, które mają wpływ na kondycję serca Co robić w przypadku stłuczenia mózgu? TABATA: Czy działa? Jak dużo kalorii można spalić? 14,5kcal/min brzmi nieźle?, ale musisz zasłużyć! Co zrobić, żeby się chciało tak bardzo jak się nie chce ? Skuteczna rada dla tych którzy są leniwi Jak i kiedy ćwiczyć w ciąży Czy suplementacja BCAA ma sens? Czasem drogie aminokwasy to cukier! Okno anaboliczne jest mitem!

Popularne w tym tygodniu:

Zacznij robić przysiady. Zacznij dbać o swój kręgosłup. Zacznij dbać o siebie Coś niesamowitego! Nowy rekord świata w planku (wideo) Pozycja siedząca - przywilej naszych czasów czy cichy zabójca? Tłusty czwartek 2020. Jak spalić pączki? Rusza Runmageddon. Na początek zimowy bieg pod Warszawą Niedziela w Bielsku-Białej pod znakiem Biegu Zbója Chiński maratończyk przebiegł w domu 50 km. Jest zamknięty z powodu epidemii koronawirusa Buty sportowe dla kobiet - kilka najpopularniejszych propozycji To najczęstszy błąd podczas robienia brzuszków. Simeon Panda daje cenną wskazówkę Kielce będą areną zmagań 27. Debiutów fitness i kulturystyki Nowy nieoficjalny rekord w wyciskaniu. Julius Maddox coraz bliżej osiągnięcia magicznej granicy Rusza Grand Prix Gdyni. Na początek Bieg Urodzinowy