MMA. Co za siła i szybkość! Kapitalny pokaz Polki

Jak zrobić zdjęcie „przed” i „po” metamorfozie?

W zasobach internetu, m.in. na portalach społecznościowych, możemy obserwować zdjęcia kobiet i mężczyzn „przed” i „po”, którzy zredukowali masę ciała na skutek wielotygodniowych treningów i stosowania zdrowej diety. Triki, które pozwolą osiągnąć podobny rezultat w 24 godziny, zdradza twórca kanału Agresywna Masa.TV.

Zdjęcia zmiany wizerunku - „przed” i „po” (fotografia dokumentująca sylwetkę z nadwagą zestawiona z fotografią przedstawiającą umięśnioną lub szczupłą figurę) - na Facebooku i Instagramie publikują osoby, którym udało się schudnąć. Są one źródłem inspiracji i motywacji dla tych, które etap odchudzania mają przed sobą.

Zobacz też: Metamorfoza Macieja: -30 kg

Tego typu zestawienia wykorzystywane są również w reklamach. Wówczas zachęcają do zakupu promowanej diety lub suplementu, które mają zagwarantować szybki i spektakularny efekt bez wysiłku.

Diety odchudzające


Autor kanału Agresywna Masa.TV zaprezentował, w jaki sposób należy przygotować się do zrobienia zdjęcia prezentującego osobę z nadwagą i co zrobić, by (bez ćwiczeń i diety) wyglądać jak po zakończonej z sukcesem długotrwałej metamorfozie. Wystarczy kilka sztuczek, aby zmylić ludzkie oko. Żeby osoba na zdjęciu wydawała się grubsza, niż jest w rzeczywistości, powinna zrobić zasmuconą minę i wypiąć brzuch. Mężczyzna musi zrezygnować z golenia się.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Recepta na figurę po metamorfozie? Oto instrukcja: wystarczy usunąć zbędne owłosienie z powierzchni ciała, skorzystać z sauny, żeby pozbyć się nadmiaru wody z organizmu, i solarium, aby skóra zyskała zdrowy odcień. Na koniec trzeba posmarować ciało oliwką i zrobić kilka ćwiczeń siłowych — pobudzą krążenie, a im więcej krwi w mięśniach, tym wydają się one większe. Szczegółowe wskazówki w filmie powyżej.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Koronawirus. Czy można biegać, jeździć na rowerze, wędkować? Lubisz pić kawę? Popraw dzięki niej swoje osiągnięcia podczas ćwiczeń! Dlaczego warto robić przysiady? Jak zachęcić ludzi do uprawiania sportu i poprawienia własnej sylwetki, co nas motywuje? Kiedy można wrócić do ćwiczeń po porodzie? 7 ćwiczeń na smukłe ramiona Efekty P90X PiYo - zasady treningu Chalene Johnson, ćwiczenia, efekty Szukasz inspiracji do treningu? Stephanie Sanzo pokazała ćwiczenia z hantlami CZAS ZMIAN...... Majesty Collection. Odzież sportowa Cardio Bunny dla kobiet, które zmieniają świat Co warto wiedzieć o kulturystyce?

Popularne w tym tygodniu:

Trening z gumami. Te ćwiczenia możesz wykonać wszędzie Ćwiczenia na pośladki przy zachodzie słońca od pięknej trenerki fitness Chcesz ćwiczyć mięśnie pośladków? Ten trening szybko da efekty 50 lat i wciąż w świetnej formie. Mariusz Bałaziński zachwyca sylwetką Ćwiczenia rzeźbiące pośladki. Wyczerpujący trening od znanej fitnesski Chcesz popracować nad ramionami? Te ćwiczenia od Linn Lowes są dla Ciebie Chcesz szybko spalić tkankę tłuszczową? Wypróbuj trening HIIT Ćwiczenia na brzuch dla mężczyzn w domu. Liczy się regularność i kolejność wykonywanych sekwencji Jak zrobić szpagat? Ćwiczenie od znanej trenerki fitness pomoże ci w przygotowaniu Zestaw "turbo" prostych ćwiczeń. Natalia Tober namawia do tego, żeby się ruszać Wyczerpujący trening na mięśnie ramion. Te ćwiczenia powinny dać szybki efekt Kształtowanie kobiecej sylwetki. Popularna trenerka przekazała kilka rad