Jak zrobić zdjęcie „przed” i „po” metamorfozie?

W zasobach internetu, m.in. na portalach społecznościowych, możemy obserwować zdjęcia kobiet i mężczyzn „przed” i „po”, którzy zredukowali masę ciała na skutek wielotygodniowych treningów i stosowania zdrowej diety. Triki, które pozwolą osiągnąć podobny rezultat w 24 godziny, zdradza twórca kanału Agresywna Masa.TV.

Zdjęcia zmiany wizerunku - „przed” i „po” (fotografia dokumentująca sylwetkę z nadwagą zestawiona z fotografią przedstawiającą umięśnioną lub szczupłą figurę) - na Facebooku i Instagramie publikują osoby, którym udało się schudnąć. Są one źródłem inspiracji i motywacji dla tych, które etap odchudzania mają przed sobą.

Zobacz też: Metamorfoza Macieja: -30 kg

Tego typu zestawienia wykorzystywane są również w reklamach. Wówczas zachęcają do zakupu promowanej diety lub suplementu, które mają zagwarantować szybki i spektakularny efekt bez wysiłku.

Diety odchudzające


Autor kanału Agresywna Masa.TV zaprezentował, w jaki sposób należy przygotować się do zrobienia zdjęcia prezentującego osobę z nadwagą i co zrobić, by (bez ćwiczeń i diety) wyglądać jak po zakończonej z sukcesem długotrwałej metamorfozie. Wystarczy kilka sztuczek, aby zmylić ludzkie oko. Żeby osoba na zdjęciu wydawała się grubsza, niż jest w rzeczywistości, powinna zrobić zasmuconą minę i wypiąć brzuch. Mężczyzna musi zrezygnować z golenia się.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Recepta na figurę po metamorfozie? Oto instrukcja: wystarczy usunąć zbędne owłosienie z powierzchni ciała, skorzystać z sauny, żeby pozbyć się nadmiaru wody z organizmu, i solarium, aby skóra zyskała zdrowy odcień. Na koniec trzeba posmarować ciało oliwką i zrobić kilka ćwiczeń siłowych — pobudzą krążenie, a im więcej krwi w mięśniach, tym wydają się one większe. Szczegółowe wskazówki w filmie powyżej.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Jakie ćwiczenia wykonywać podczas porannej rozgrzewki? Women's Run - FUN RUN łączy przyjemne z pożytecznym! Czym charakteryzuje się skręcenie stawu? Czym jest hipertrofia i dlaczego jest tak ważna w spalaniu tkanki tłuszczowej? Sześciotygodniowy program dla osób niedoświadczonych i powracających do biegania Ćwiczenia sposobem na długie życie Czy trening funkcjonalny, który znasz to absurd? Czy na pewno poprawnie ćwiczysz Pośladki ? Prosty sposób na wysmuklenie ud Jak powinien nawadniać się biegacz? Jak zwiększyć testosteron? Ćwiczenia spalające kalorie dla zapracowanych

Popularne w tym tygodniu:

Jak się ubrać na siłownię? Przegląd wygodnych dresów męskich Legginsy a rodzaj sportu - jak dopasować model do typu aktywności fizycznej?