Polska olimpijka schudła 14 kg. Pokazała zdjęcie

123RF

Te ćwiczenia z kettlami dadzą ci wycisk!

Kettlebell to sporych rozmiarów ciężarki w kształcie kuli ze specjalną rączką. Z ich pomocą można wykonać mocny trening wytrzymałościowo-siłowy. Robiony regularnie przyniesie efekty w postaci wzmocnionych mięśni brzucha, nóg, ramion.

Kettli nie należy się bać. Owszem, mogą wyglądać trochę przerażająco — szczególnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem. Ci zaprawieni w boju mogą już je znać. Kettlebell są bowiem doskonałym narzędziem, gdy fitness zaczyna nam nie wystarczać.

Jak zmienić swoje życie?

Od typowych hantli kettle różnią się tym, że mają przesunięty środek ciężkości, a to z kolei wymusza ciągłe trzymanie balansu ciała i prawidłowej pozycji. Dzięki temu podczas treningu z kettlami pracuje każdy, nawet najmniejszy, mięsień ciała.

Swing — to podstawowy ruch podczas treningu z "czajnikami". Najbardziej rozpowszechniona jest jego rosyjska wersja. Trenujący trzyma odważnik oburącz i zaczyna nim huśtać. Ruch zaczyna się między nogami, a następnie kettle kierowany jest ku górze, do momentu aż ręce będą wyprostowane na wysokości klatki piersiowej.

"Czajniki", bo tak potocznie mówi się o kettlebell, w regularnym treningu pomogą rozbudować tkankę mięśniową. Wzmocnią mięśnie brzucha, nóg, ramion, kręgosłupa. Ważne jednak, by stosować je z umiarem i w prawidłowy sposób. Jak to robić? Obejrzyj filmik.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Kalendarz biegów charytatywnych - wrzesień-grudzień 2016 Women’s Run w Dzielnicy Bemowo również we wrześniu ! Najaktywniejsze targi w Polsce W lesie bez maseczki. Sprawdź, czy wolno biegać i jeździć na rowerze #BiegamDobrze dla Australii. Wyjątkowa impreza w Warszawie. Można pobiec również wirtualnie Tabata ćwiczenia. Tabata trening, czyli szybkie odchudzanie dla zapracowanych Wyższa szkoła jazdy. Wymagający trening na drążku fitnesski z Dominikany 15 wariantów wykroków na seksowne i szczupłe nogi Kołatanie serca Triathlon pod dachem. Debiut imprezy Indoor Triathlon Gdynia Rodzaje aktywności a ilość spalanych kalorii Plan treningowy Schwarzeneggera na czas koronawirusa. "Nie potrzebujesz siłowni, żeby być w formie"

Popularne w tym tygodniu:

Interwały mają mnóstwo zalet. Trening kardio ma ich trochę mniej. Wybierz trening dla siebie Natalia Gacka wskazuje zalety treningu o poranku. "Nigdy tak dobrze się nie czułam" Ból. Jak go uniknąć? Jak ćwiczyć? Jak się ruszać, by nie mieć problemów z bólem pleców? Orbitrek - efekty. Ile kalorii spala orbitrek i jak długo trzeba ćwiczyć? Mel B rozgrzewka - 5 minut cardio dla wysmuklenia sylwetki i wygładzenia cellulitu Ćwiczenia z hantlami dla początkujących. Pięć ćwiczeń spalających tłuszcz i wzmacniających mięśnie Uda będą płonęły! Intensywny trening na mięśnie czworogłowe Nietypowy sposób na testowanie zaufania. Wheels pokazał go ze swoją partnerką 63-letni Tony Pearson wciąż zachwyca. Pokazał, jak pracuje nad mięśniami brzucha Jaki najlepszy trening pompek? Chontel Duncan proponuje kilka rodzajów Wyższa szkoła jazdy. Wymagający trening na drążku fitnesski z Dominikany Pas neoprenowy a odchudzanie. Efekty i opinie