Poznaj skuteczne ćwiczenia na uda

Każda kobieta, której zależy na szczupłej i zgrabnej sylwetce, trenuje mięśnie ud. Jest to część ciała, która najczęściej stanowi problem, ponieważ w udach gromadzi się najwięcej tłuszczu, który nieredukowany zamienia się w cellulit. Sposobem na szczupłe uda są oczywiście ćwiczenia, ale także właściwie zbilansowana dieta i samokontrola.

Źródło: 123RF

NAJSKUTECZNIEJSZE DIETY

Jaką dietę na uda zastosować?

Przy każdej diecie bardzo ważna jest kontrola tego, co jemy. Chodzi tu nie tylko o wartości odżywcze, ale także ilość kalorii w daniu. Prawidłowa dieta opiera się na produktach bogatych nie tylko w błonnik, ale także w białko.

Błonnik wpływa na ogólny stan całego organizmu, natomiast białko wspiera zaplanowane i wykonywane ćwiczenia. Warto wybierać produkty pełnoziarniste, warzywa, owoce.

Nie należy spożywać cukru i produktów mącznych. Niestety, nie została jeszcze skonstruowana dieta, która miałaby wpływ tylko na wybraną część ciała. Dlatego, chcąc odchudzić uda, należy zacząć odchudzać całe ciało.

Jakie ćwiczenia na uda wybrać?

Zrealizowanie zamierzonego celu, czyli zgrabne i szczupłe uda, wymaga podjęcia wysiłku fizycznego. Trenerzy zalecają przynajmniej 30 minut dziennych ćwiczeń. Jakie proponują ćwiczenia?

  • Przysiady – które można wykonywać np. trzy razy tygodniowo w 3 seriach po 10 powtórzeń. Niektórzy dla utrudnienia i większego wysiłku stosują także hantle.
  • Pływaniespalanie tłuszczu i znaczne wzmocnienie mięśni ud – można to osiągnąć, pływając stylem grzbietowym.
  • Jogging – zalecany 3–4 razy w tygodniu bez względu na pogodę. Na początku można spacerować, a potem stopniowo zwiększać tempo, aby na koniec zacząć biegać.
  • Ćwiczenia na skakance – idealne ćwiczenie na spalenie tkanki tłuszczowej na udach. Skakanie może być samodzielnym ćwiczeniem, ale także może stanowić element całego treningu. Przy skakaniu bardzo ważne jest, aby skakać z wyprostowanymi plecami i lekko ugiętymi kolanami – taka pozycja pozwoli na zminimalizowanie wstrząsów powstałych przy skokach.

Zaproponowane ćwiczenia na uda idealnie sprawdzą się jako ćwiczenia na płaski brzuch u mężczyzn. Cały proces odchudzania może być wspierany odpowiednimi kosmetykami, np. dostępnymi na rynku kremami antycellulitowymi, które ułatwiają zbijanie grudek nagromadzonego tłuszczu, ale także optycznie wysmuklają uda. Użytkowniczki zgodnie twierdzą, że te najbardziej skuteczne mają w składzie kofeinę. Dla wizualnego wyszczuplenia panie stosują bronzery, ponieważ nogi opalone wydają się być szczuplejsze niż nogi blade.

Zobacz również: Wiosenny detoks

Bez względu na użyte kosmetyki bardzo ważne jest to, aby pamiętać o przestrzeganiu prawidłowo zbilansowanej diety, następnie trzeba uwierzyć we własne umiejętności i możliwości. Bardzo ważna jest dyscyplina i regularność.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Magnez a mięśnie Najczęstsze błędy po treningu Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie Ból mięśni – skąd się bierze? Pilates – ćwiczenia na płaski brzuch i boczki Skurcze a chromanie przestankowe Joga a ciąża Na czym polega niedomykalność zastawki aortalnej? Naturalne metody na ból kręgosłupa Joga i pilates – idealne połączenie Jakie ćwiczenia na pośladki wybrać? Kiedy kołatanie serca jest niebezpieczne? Zdrowe serce – jak o nie zadbać? Jak ćwiczyć na twisterze? Jak obniżyć ciśnienie krwi – domowe sposoby Ćwiczenia na szczupłą talię Czym jest nadciśnienie wrotne? Serce – budowa, choroby, objawy Ćwiczenia na odchudzanie Ćwiczenia na biodra Profilaktyka chorób serca Przyczyny zaburzeń rytmu serca Najczęstsze choroby układu krążenia Ćwiczenia na boczki

Popularne w tym tygodniu:

Jak prawidłowo zrobić plank? Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Jak powinien nawadniać się biegacz? Magnez a mięśnie Posiłek przedtreningowy Kręć kilometry po technologię i rozpocznij rowerową rewolucję w Polsce