4 zdania, które pracownicy siłowni chcieliby powiedzieć niektórym klientom
PAULINA BANAŚKIEWICZ-SURMA • dawno temuOsoby, które korzystają z siłowni lub klubu fitness, muszą mieć świadomość istnienia kilku obowiązujących w tych miejscach zasad. Ich przestrzeganie to obowiązek każdego użytkownika sprzętu i uczestnika zajęć grupowych. W przeciwnym wypadku pracownicy i pozostałe osoby ćwiczące przestaną darzyć nas sympatią. Telefon na siłowni? Lepiej zostaw go w szatni. Z poniższego tekstu dowiesz się, jak nie popełniać faux pas na siłowni.
Ten artykuł ma 5 stron:
Niektórzy klienci klubów fitness i siłowni zachowują się w niewłaściwy sposób: prowadzą długie rozmowy przez telefon, zamiast ćwiczyć, robią sobie selfie w stroju sportowym, ukrywają ważne informacje dotyczące stanu swojego zdrowia czy zapominają o higienie osobistej. To przyczyny, dla których stają się obiektem negatywnych emocji ze strony innych osób ćwiczących i pracowników.
Co pracownicy siłowni i klubów fitness chcieliby powiedzieć takim klientom?
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze