Sekrety figury Rosie Huntington-Whiteley - trening i dieta

Sekrety figury Rosie Huntington-Whiteley to regularne treningi na siłowni i zdrowa dieta. Ta supermodelka, należąca niegdyś do grona Aniołków Victoria’s Secret, zgrabną sylwetkę zawdzięcza nie tylko genom, ale i intensywnej pracy. Jak wygląda codzienne menu Huntington-Whiteley i jakie ćwiczenia znajdują się w jej planie treningowym?

Figura Rosie Huntington-Whiteley — ćwiczenia

Rosie Huntington-Whiteley urodziła się 29 lat temu w Anglii. W tym państwie spędziła dzieciństwo. Ma polskie korzenie — jej babcia była żydówką pochodzenia polskiego. Huntington-Whiteley pracuje jako modelka i aktorka — zagrała m.in. w filmie pod tytułem Transformers 3.

Figurę Rosie Huntington-Whiteley zawdzięcza dobrym genom — jej mama pracowała jako instruktorka fitness. Uwarunkowania genetyczne nie spowodowały jednak, że gwiazda zaniechała systematycznego dbania o sylwetkę. Po matce modelka odziedziczyła zamiłowanie do aktywnego trybu życia.

Smukła i umięśniona figura Rosie Huntington-Whiteley to efekt pracy z ciężarami na siłowni, gdzie wykonuje ćwiczenia aerobowe i trening na maszynach o zmiennej intensywności. Huntington-Whiteley odwiedza to miejsce nawet 5 razy w tygodniu, a jej sportowa, ale smukła sylwetka udowadnia, że trening na siłowni nie musi oznaczać nadmiernego przyrostu tkanki mięśniowej.

Modelka nie rezygnuje z treningu nawet wówczas, gdy jest poza miejscem zamieszkania. Ma trzech trenerów personalnych w różnych miastach — w Londynie, w Nowym Jorku i w Los Angeles. Pod okiem instruktorów wykonuje treningi obwodowe. Oprócz ćwiczeń na siłowni modelka preferuje jogę. Jest również fanką joggingu i pilatesu, który uaktywnia mięśnie głębokie, w efekcie wysmuklając poszczególne partie ciała.

Figura Rosie Huntington-Whiteley — dieta

Elementem jadłospisu modelki są koktajle przygotowywane z wykorzystaniem świeżych owoców i warzyw, na przykład ogórka, jarmużu, pietruszki i dodatku chlorelli. Te napoje zastępują sztuczne soki i słodzone napoje. Huntington-Whiteley uwielbia też domowej produkcji zupy.

Rosie Huntington-Whiteley unika żywności przetworzonej i produktów gotowych, typu fast food. Wszystkie składniki niezbędne do przygotowywanych przez nią dań pochodzą od producentów ekologicznej żywności. Modelka wykluczyła z menu również czerwone mięso.

Codziennie Huntington-Whiteley pije duże ilości wody, która nawadnia organizm i nawilża skórę, sprawia, że jest ona elastyczna. Systematyczne picie płynów pozwala modelce utrzymać wrażenie sytości i uniknąć napadów głodu.

Kolejnym kluczem do zgrabnej figury Rosie Huntington-Whiteley jest spożywanie posiłków o stałych porach. Jedzenie w regularnych odstępach czasu pozwala uregulować metabolizm. Podstawą codziennego jadłospisu modelki jest wysokobiałkowe i sycące śniadanie, które spożywa przed treningiem na siłowni. Po ćwiczeniach zazwyczaj sięga po bogate w proteiny smoothie z zielonych warzyw i owoców.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Gwiazdy:

Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? 30-30-40 - tajemnica diety Cindy Crawford Na czym polega dieta 9:1, którą stosuje Jennifer Aniston? Zdradzamy, jak dba o linię Edyta Górniak Dieta paleo i spacery - przepis na smukłą sylwetkę Magdy Mołek Miranda Kerr - seksbomba, która kocha aktywność fizyczną Anna Guzik zrzuciła kilkanaście kilogramów Jak Kim Kardashian schudła 32 kilogramy? 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow Anna Lewandowska kończy dziś 29 lat! Oto, jak została gwiazdą Anna Mucha – zmiana rozmiaru 38 na 34 Sekrety sylwetki Kingi Rusin - ćwiczenia i dieta Jakiej diecie i ćwiczeniom Sandra Bullock zawdzięcza zgrabną sylwetkę? Jak gwiazdy fitness motywują do ćwiczeń na Instagramie? Patenty gwiazd kina, muzyki i sportu na zmotywowanie się do treningu 8 rad trenerki fitness Tracy Anderson - guru gwiazd Mel B - od piosenkarki do trenerki fitness Sandra Prikker - trenerka z sześciopakiem Najbardziej wysportowana doktor na świecie - Cat Begovic Brązowa pięcioboistka nowoczesna Oktawia Nowacka Kajakarki z medalami: srebrna Marta Walczykiewicz, brązowe Beata Mikołajczyk i Karolina Naja Rekordzistka świata w rzucie młotem - Anita Włodarczyk Złote wioślarki: Magdalena Fularczyk-Kozłowska i Natalia Madaj

Popularne w tym tygodniu:

Co Meghan Markle robi dla zdrowia? Sprawdziliśmy Janet Jackson przytyła w ciąży 30 kg. W ciągu 9 miesięcy zgubiła je, dzięki tym 4 trikom Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? Supermodelki nago. Fala emocji w 7. Odcinku #Supermodelka Plus Size Sylwia Szostak – praca i kariera, anoreksja, ćwiczenia i dieta