Dieta South Beach - dieta aktorki Nicole Kidman

Australijska aktorka Nicole Kidman zachowuje szczupłą sylwetkę dzięki diecie South Beach, która nie jest restrykcyjna. Przy wzroście niespełna 180 centymetrów i wadze 65 kilogramów gwiazda może założyć dopasowaną sukienkę na czerwony dywan. Na czym polega dieta południowych plaż?

Nicole Kidman - Helga Esteb / Shutterstock

Nicole Kidman jest fanką zdrowej żywności i jada wyłącznie produkty organiczne, nie poddane obróbce chemicznej i bez kontaktu z pestycydami. Aktorka unika również potraw smażonych. Uwielbia warzywa, mięso i ryby. Czasami kosztuje potraw typowych dla kuchni włoskiej. Ponadto ćwiczy godzinę dziennie.

Co to jest dieta South Beach?

Dieta South Beach została stworzona przez dra Arthura Agatstona (kardiologa). Jej celem jest zapobieganie chorobom sercowo-naczyniowym i zdrowe odżywianie, ale ze względu na dodatkowy efekt (oprócz regulowania poziomu cholesterolu i insuliny), czyli utratę wagi, stała się popularna jako dieta na odchudzanie.

Stosując dietę South Beach, możemy stracić od 4 do 6 kilogramów w pierwszych dwóch tygodniach. Nie jest to dieta niskotłuszczowa i niskowęglowodanowa – wskazuje drogę wyboru właściwych, dobrych tłuszczów i węglowodanów. Utrata wagi to następstwo unikania produktów odpowiedzialnych za odkładanie tłuszczu, nie ograniczenia jedzenia.

Diety gwiazd


Przebieg tej długofalowej diety obejmuje trzy fazy:

  • Faza pierwsza diety South Beach: Ten etap trwa 2 tygodnie. W tym czasie należy jeść 6 posiłków dziennie (3 dania główne, 3 przekąski). Zalecane jest spożywanie wyłącznie wołowiny, drobiu, ryb i owoców morza, a także warzyw i serów o niskiej zawartości tłuszczu. W pierwszej fazie diety zabronione jest jedzenie węglowodanów. Napoje alkoholowe również są niewskazane. Należy jeść tak, aby nasycić się – tej diecie nie towarzyszy uczucie głodu. W ciągu 14 dni możemy stracić do 6 kilogramów wagi (spadek masy ciała najbardziej widoczny jest w okolicy brzucha).

  • Faza druga diety South Beach: Do jadłospisu stopniowo włącza się węglowodany o niskim indeksie glikemicznym (makaron, ryż, owoce i chleb). Faza ta ma trwać do momentu, w którym osiągniemy pożądaną wagę ciała. Na tym etapie diety zupełnie normalna jest utrata od 500 gramów do jednego kilograma tygodniowo.

  • Faza trzecia diety South Beach: Ostatni etap diety służy utrzymaniu wagi ciała i zapobiegnięciu wystąpienia efektu jo-jo. W tej fazie możemy jeść 4 razy dziennie, uważając na produkty o wysokim indeksie glikemicznym. Należy trwać w diecie doktora Agatstona przez resztę życia. Jeżeli zdarzy nam się zrobić odstępstwo, co skutkować będzie nadliczbowymi kilogramami, możemy zacząć od początku, wracając do fazy pierwszej diety South Beach.
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Gwiazdy:

Na czym polega dieta 9:1, którą stosuje Jennifer Aniston? Ma 71 lat i schudła 20 kilogramów. Jak tego dokonała? 30-30-40 - tajemnica diety Cindy Crawford Zdradzamy, jak dba o linię Edyta Górniak Dieta paleo i spacery - przepis na smukłą sylwetkę Magdy Mołek Miranda Kerr - seksbomba, która kocha aktywność fizyczną Anna Guzik zrzuciła kilkanaście kilogramów 5 rzeczy, których warto nauczyć się od Cameron Diaz Oczyszczający koktajl Gwyneth Paltrow Anna Lewandowska kończy dziś 29 lat! Oto, jak została gwiazdą Anna Mucha – zmiana rozmiaru 38 na 34 Jakiej diecie i ćwiczeniom Sandra Bullock zawdzięcza zgrabną sylwetkę? Na czym polega dieta alkaliczna Victorii Beckham? Dieta pięciu czynników Evy Mendes Dieta makrobiotyczna. Sekret sylwetki Madonny Dieta strefowa. Sekret sylwetki Jennifer Aniston Rihanna i nowe buty Ignite Disc Sleeve  Najnowsza kolekcja ubrań prosto od Beyonce Blisko Chmur Sylwii Trojanowskiej - recenzja Skakanie na skakance „Wszystko z umiarem” – czyli przepis Anji Rubik na smukłą sylwetkę Sposób na szczupłą sylwetkę i wewnętrzną równowagę Agnieszki Maciąg Jak schudła Adele? Jak wypracować muskulaturę Batmana?