Mariusz Pudzianowski haruje w upale. "Samo się nie zrobi"

Jak wzmocnić ramiona w 15 minut?

Nastała wiosna, niebawem będziemy nosić ubrania odsłaniające górną część pleców, szyję i ramiona. Warto zatem zacząć wykonywać ćwiczenia, które ukształtują te obszary naszego ciała. Wbrew pozorom wystarczy kilkanaście minut dziennie i parę ćwiczeń, aby wzmocnić wątłe ramiona.

123rf

Okazuje się, że ramiona to najbardziej zaniedbana część ciała. Najczęściej przywiązujemy wagę do wyglądu brzucha, nóg i pośladków, zapominając o treningu rąk. Jeśli zaczniemy praktykować ćwiczenia wzmacniające, unikniemy odkładania się w tym miejscu cellulitu i tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia wzmacniające ramiona

Do wykonania serii ćwiczeń wzmacniających ramiona potrzebne jest obciążenie. Hantle z powodzeniem można zastąpić małymi butelkami z wodą lub wypełnionymi piaskiem. Cały trening, na który składają się trzy ćwiczenia, zajmie nam około kwadransa. Aby zauważyć zmiany w wyglądzie ramion, zestaw trzeba powtarzać 4–6 razy w tygodniu.

Unoszenie rąk do przodu

Stopy rozstawiamy na szerokość ramion. Ręce z hantlami w dłoniach opuszczamy wzdłuż tułowia. Następnie proste w łokciach ręce należy powoli unosić przed siebie do momentu, gdy będą stanowić linię równoległą do podłogi. Jednocześnie trzeba kierować lewą i prawą rękę na boki tak, aby utworzyły kształt litery V. W tej pozycji musimy wytrzymać kilka sekund, następnie wracamy do pozycji wyjściowej. Należy wykonać 12–15 powtórzeń.

Unoszenie hantli nad głowę

Trzymamy hantle w dłoniach (palce skierowane do wewnątrz) na wysokości ramion (ręce zgięte w łokciach). Nogi powinny być lekko ugięte w kolanach. Unosimy dłonie z ciężarami wysoko nad głową, prostując ręce w łokciach (powinny znajdować się na wysokości uszu). W tej pozycji należy wytrzymać kilka sekund, a następnie powoli obniżyć dłonie tak, aby hantle znalazły się na linii ramion. Następnie opuszczamy ręce wzdłuż tułowia. Ćwiczenie powtarzamy 6–8 razy.

Wyrzuty rąk do tyłu

Nogi powinny być ugięte w kolanach, stopy rozstawione na szerokość bioder. Tułów należy pochylić do przodu, zachowując wyprostowane plecy. Ręce z hantlami w dłoniach (palce skierowane do środka) swobodnie zwisają nad powierzchnią podłoża. Zginamy łokcie, unosząc dłonie z hantlami. Następnie podnosimy ręce do tyłu, zatrzymując na kilka sekund, gdy znajdą się na poziomie bioder. Wracamy do pozycji wyjściowej. To ćwiczenie powtarzamy 12–15 razy.

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Wprowadzenie do treningu siłowego Klaudia Szczęsna wie, jak pozbyć się cellulitu. "Jeść perfekcyjnie i ćwiczyć siłowo" Ile kalorii spalasz podczas seksu? Chroń swoje włosy przed słońcem! Sekret bycia lepszą wersja samego siebie Ćwiczenia na uda - jak wysmuklić ich wewnętrzną stronę Trening z linami - efekty 3 proste testy na wydolność, które przeprowadzisz samodzielnie Trening Brzucha bez Sprzętu Ale mnie to nie motywuje Julia Dutkiewicz: do działania motywuje mnie porażka Obciążenie treningowe - błędy, zasady doboru, CM

Popularne w tym tygodniu:

Trening z gumami. Te ćwiczenia możesz wykonać wszędzie Ćwiczenia na pośladki przy zachodzie słońca od pięknej trenerki fitness Chcesz ćwiczyć mięśnie pośladków? Ten trening szybko da efekty 50 lat i wciąż w świetnej formie. Mariusz Bałaziński zachwyca sylwetką Ćwiczenia rzeźbiące pośladki. Wyczerpujący trening od znanej fitnesski Dawid Czechowicz zachwyca sylwetką. Polski kulturysta sporo czasu poświęca na treningi Pompki - trening, który możesz zrobić wszędzie. Wystarczą dwie koszulki Zestaw "turbo" prostych ćwiczeń. Natalia Tober namawia do tego, żeby się ruszać Wyczerpujący trening na mięśnie ramion. Te ćwiczenia powinny dać szybki efekt Kształtowanie kobiecej sylwetki. Popularna trenerka przekazała kilka rad Trening na pośladki. Można je wykonać przy pomocy szerokiej gumy Polska mistrzyni świata pokazała imponujące plecy. Internauci pod wrażeniem