Oto 5 bomb kalorycznych, które hamują twój metabolizm. Lepiej wyrzuć je ze swojego jadłospisu!

W procesie odchudzania istotną sprawą jest metabolizm. Im większy, tym lepiej ciało radzi sobie ze zrzucaniem zbędnych kilogramów. Niestety, nie wszyscy mają szczęście posiadać dużą wydolność metaboliczną, ponieważ każdy organizm jest inny. Do tego dochodzą zmiany hormonalne i choroby, które także mogą negatywnie na niego wpływać.

Proste węglowodany mamy niekorzystny wpływ na sylwetkę

Proste węglowodany mamy niekorzystny wpływ na sylwetkę (123rf)

Ten artykuł ma 4 strony:

Podstawowe drogi zwiększenia metabolizmu to przyjmowanie kalorii ze zdrowej żywności, aktywność fizyczna i jedzenie schematyczne (np. jeden posiłek co trzy godziny). Słyszeliście na pewno o żywności, która przyspiesza metabolizm, ale co z jedzeniem, które spowalnia ten proces? Oto 5 bomb kalorycznych, które hamują twój metabolizm!

Rafinowane ziarna

Nie jest to żadną tajemnicą, że makaron, chleb i pizza nie powinny znajdować się w twoim menu, jeśli chcesz utrzymać płaski brzuch. Ale jeśli chcesz jadać smacznie, rób to z głową!

Spełnij marzenie o płaskim brzuchu

Duże ilości glutenu, skrobi i kwasu fitynowego mogą zaszkodzić twojemu metabolizmowi. Porównując zdolność organizmu do strawienia ziarna, naukowcy odkryli, że wybór ziarna rafinowanego jest o wiele bardziej szkodliwy dla naszego organizmu.

Im prostsze są węglowodany (biały chleb, biały makaron i biały ryż), tym gorzej dla twojego ciała. Dodatkowo, te proste węglowodany powodują wzrost poziomu cukru we krwi, co prowadzi do zwiększenia ilości tłuszczu.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Dieta na jesień - zasady, produkty dozwolone i zakazane Jednodniowy detoks wiosenny Anny Lewandowskiej Catering czy gotowanie? Prosty Fitness [Lekcja 20] Sałatki warzywne Napój ODTRUWAJĄCY ORGANIZM z czerwoną herbatą 5 powodów, dla których nie warto rezygnować z węglowodanów na diecie odchudzającej 5 sygnałów, które świadczą o tym, że przesadziłaś z odchudzaniem Fit desery - proteinowe smoothie Prosty Fitness [Lekcja 19] Dressing na sałatkę Te nawyki żywieniowe rujnują dietę (WIDEO) Jednodniowa dieta owsiana – szybki sposób na odchudzanie Sok z cytryny – właściwości i zastosowanie Przepis na naturalny detoks organizmu oraz regenerację wątroby. Potrzebne składniki masz z pewnością w domu Kawa z tłuszczem dodaje energii i hamuje łaknienie. Powinny ją pić osoby aktywne fizycznie (WIDEO) Jedząc regularnie orzechy unikniesz nadwagi i otyłości. Nowe badania Polacy nie wiedzą, jak się odchudzać? (WIDEO) Dieta ziemniaczana kluczem do utraty wagi? Ten mężczyzna schudł 50 kg w rok Prosty Fitness [Lekcja 18] Najzdrowsza metoda gotowania Prosty Fitness [Lekcja 12] Niech żyją warzywa! Głodówka to nie dieta. Poznaj zasady skutecznej i zdrowej diety Prosty Fitness [Lekcja 17] Surowe czy gotowane? Domowy peeling do ciała z kawy 6 składników smoothie, które wspomagają spadek wagi Zrzuciła z siebie 65-kilowego człowieka. Metamorfoza Fatimy Orlińskiej

Popularne w tym tygodniu:

Schudła 70 kilogramów w ciągu 3 lat. Metamorfoza Agnieszki Pniak Czy owsianka może pomóc schudnąć? Sprawdź dietę owsiankową Jak schudnąć w miesiąc? Poznaj dietę Whole30 Dlaczego warto jeść zimne ziemniaki? Idealne na dolegliwości pokarmowe i problemy z poziomem cukru we krwi Wrzuciła na Facebooka post ze swoim zdjęciem i obaliła mit Jak poradzić sobie z tłuszczem na brzuchu? Choroby, które mogą utrudniać odchudzanie. Znasz je? Znana blogerka z dysmorfofobią publikuje zaskakującą metamorfozę. "Nie wierzcie w idealne zdjęcia na Instagramie" Dieta redukcyjna jadłospis – czym jest, zasady diety, przykładowy jadłospis Prosty Fitness [Lekcja 24] Na czym smażyć? Prosty Fitness [Lekcja 25] Cholesterol, to nie jego wina Prosty Fitness [Lekcja 26] Wysoki cholesterol to nie powód zawału