Wpływ treningu na poziom libido

Czy trening może mieć wpływ na twoje libido? Oczywiście! Sprawdź, jaki trening będzie dla Ciebie odpowiedni.

123rf

Po dobrym treningu często czujemy ogromną satysfakcję i spełnienie, co przyczynia się do poprawy naszego samopoczucia. Z czym związany jest tego typu stan? Czy sam trening może wpływać na organizm, jako stymulant funkcji reprodukcyjnej? Okazuje się, że tak, ale najlepszy trening na zwiększenie libido to trening siłowy!

Trochę o biologii

Trening siłowy skutecznie stymuluje poziom testosteronu. Jego wzrost jest z kolei skorelowany z oddziaływaniem na nasz popęd seksualny. Im więcej testosteronu w naszym ciele, tym większe mamy skłonności do czynności reprodukcyjnych.

Prócz aspektu hormonalnego, istnieją jeszcze aspekty anatomiczne. System krwionośny narządów płciowych jest uposażony przez małe naczynia włosowate, które swoją budową przypominają nieco naczynia wieńcowe serca. Jak wykazali badacze, pierwsze oznaki ryzyka wystąpienia chorób serca, związanych z rozwojem miażdżycy, są skorelowane z problemami z erekcją. Poprawa naszej kondycji fizycznej i zredukowanie masy ciała, będą wpływały na drożność naczyń krwionośnych, w których to przepływ krwi mógł zostać ograniczony przez odkładającą się tkankę tłuszczową.

Wprowadzenie do treningu siłowego

Ważne jest to, co mamy w głowie

Poprawa wyglądu fizycznego, pozbycie się mankamentów sylwetki, wpłynie na poczucie własnej wartości, które mogło stanowić spore ograniczenie przed częstymi wizytami w sypialni. Pozbywając się więc problemów, które sprawiały, że krępowaliśmy się przed partnerem, może oznaczać istną rewolucję seksualną.

Osoby, które zaczynają się podobać same sobie są bardziej pewne siebie i otwarte na kontakty z ludźmi oraz kontakty w sypialni. Poza tym osoby aktywne mają znacznie lepszy seks. Powiązane jest to nie tylko z wcześniej wspomnianymi odrzuconymi zahamowaniami na tle wyglądu, ale dodatkowo przyczynia się do tego wytrzymałość mięśniowa, lepsza kondycja i zadowolenie z siebie, poczucie spełnienia.

Jak poprawić doznania podczas stosunku

Przede wszystkim wzmocnić mięśnie Kegla. Stanowią one ogromne znaczenie wspomagające funkcje mięśni dna miednicy. Dotyczy to szczególnie kobiet, które wydały już potomstwo na świat i mają problem związany z nietrzymaniem moczu. Aby sprawdzić kondycję mięśni Kegla, można wykonać prosty test.

Zobacz także: siłownia — mój świat


Podczas mikcji, staramy się powstrzymać strumień moczu. Jeżeli udało się wykonać tego typu działanie w sposób prosty, to znak, że wszystko jest w porządku, jeżeli nie udało ci się powstrzymać strumienia, czas zacząć wzmacniać mięśnie dna miednicy.

Przetrenowanie może mieć ujemny wpływ na libido

W okresie intensywnych wysiłków możemy zauważyć spadek libido i pogorszenie funkcji erekcji. Jak się okazuje, tego typu działanie mogą wykazywać treningi zbyt duże objętościowo, które trwają powyżej 2 godzin. 

Trening siłowy zdecydowanie wspomaga funkcje libido. Regularny wysiłek poprawia dodatkowo kondycję, naszą wytrzymałość czy siłę mięśni w obrębie narządów płciowych. To wszystko sprawia, że osoby trenujące predysponują do roli znakomitego kochanka.

Źródło: potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Rozgrzewka z Ewą Chodakowską - rola, ćwiczenia Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Ćwiczenia na pośladki czyli piękny tył domowymi sposobami Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu Co jeść po treningu – regeneracja, uzupełnienie minerałów, czas, przepisy Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - podstawy, przyrządy, przykładowe ćwiczenia Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe, mity