Rozgrzewka z Ewą Chodakowską - rola, ćwiczenia

Rozgrzewka jest bardzo ważnym elementem każdego treningu. Dobrze przeprowadzona rozgrzewka pozwoli przygotować nasz organizm do wysiłku, który przed nami. Ewa Chodakowska podkreśla rolę rozgrzewki i uczula kobiety, aby jej nie pomijać. Ewa Chodakowska, aby wyrobić w kobietach nawyk rozgrzewki, wprowadziła ją na stałe do swoich treningów. Rozgrzewka w wykonaniu Ewy Chodakowskiej jest elementem całego treningu, dlatego nie ma możliwości, aby ją pominąć.

Para robi rozgrzewkę

Para robi rozgrzewkę (123rf)

Rozgrzewka z Ewą Chodakowską — rola

Choć kobiety nie lubią rozgrzewki, Ewa Chodakowska do niej zachęca. Często rezygnujemy z rozgrzewki, ponieważ wykonując rozgrzewkę, wyglądamy dość śmiesznie. Ten problem dotyczy głównie osób ćwiczących na siłowni. Na dodatek machanie rękami, skręty tułowia, czy głowy nie doprowadzą do zbudowania żadnych mięśni. Jednak choć z pozoru ciężko dostrzec efekty i cel rozgrzewki, a do tego najczęściej ćwiczenia w czasie rozgrzewki są po prostu nudne, to odgrywają ważną rolę w całym treningu.

Ewa Chodakowska uczula, że mimo wszystko rozgrzewka jest koniecznym elementem treningu. W treningach Ewy Chodakowskiej rozgrzewka jest zawsze obecna na początku każdego zestawu ćwiczeń. Rozgrzewka Ewy Chodakowskiej pozwoli zapobiec kontuzjom w czasie jej treningów. Dlatego z rozgrzewki w szczególności nie powinny rezygnować kobiety rozpoczynające treningi z Ewą Chodakowską.

Zalety rozgrzewki

Co więcej, dobrze wykonana rozgrzewka pozwoli zwiększyć efektywność treningu z Ewą Chodakowską. Rozgrzewka sprawi, że nasze ruchy będą bardziej płynne, a ciało elastyczne, dzięki czemu łatwiej i dokładniej wykonamy ćwiczenia prezentowane przez Ewę Chodakowską.

Rozgrzewka wykonana przed treningiem z Ewą Chodakowską poprawi również naszą wydolność oddechową. Płuca stają się lepiej przygotowane na wysiłek, jaki przed nami. Dzięki rozgrzewce przyśpieszymy tętno i poprawimy krążenie. To wszystko sprawi, że w czasie faktycznego treningu z Ewą Chodakowską będziemy mieć więcej energii. Dzięki rozgrzewce sam trening będzie skuteczniejszy i będziemy wykonywać ćwiczenia w lepszym tempie.

Zobacz też: Jakie ćwiczenia wykonywać podczas porannej rozgrzewki?

Rozgrzewka z Ewą Chodakowską — ćwiczenia

Ulubiona rozgrzewka Ewy Chodakowskiej trwa ok.5 minut. Każde ćwiczenie w rozgrzewce Ewy Chodakowskiej trwa ok. 30 sekund. Rozgrzewka Ewy Chodakowskiej wygląda następująco:

  • marsz;
  • przyciągamy kolana do klatki piersiowej i jednocześnie wymachujemy ramionami do tyłu i następnie do przodu;
  • rysujemy kolanami koła do przodu, a ramiona trzymamy wyciągnięte na boki i powtarzamy ruch kolan do tyłu;
  • trzymamy ręce wyciągnięte przed siebie i robimy wymachy nóg do przodu;
  • stojąc w rozkroku, robimy delikatny przysiad i jednocześnie wymachujemy ramionami do przodu i powtarzamy do tyłu;
  • podskakujemy w miejscu, stopy na boki, ramiona kręcą małe kółeczka;
  • kopiemy stopami o pośladki, a ramiona dalej kręcą kółeczka;
  • podskoki w miejscu i delikatne wymachy ramion wzdłuż ciała;
  • marsz.

Po tak wykonanej rozgrzewce z Ewą Chodakowską można bezpiecznie przejść do właściwego treningu. Ewa Chodakowska w czasie całej rozgrzewki motywuje kobiety do ruchu, obiecuje, że przy odpowiedniej motywacji efekty przyjdą same.

Zobacz też: Najpopularniejsze treningi Ewy Chodakowskiej

Ważnym elementem rozgrzewki z Ewą Chodakowską jest napinanie mięśni brzucha z każdym wydechem. Od samego początku rozgrzewki widać, że Ewa Chodakowska kładzie duży nacisk na odpowiednią technikę, precyzję wykonywania ćwiczeń oraz skupienie. Pamiętajmy bowiem, że technika jest najważniejsza.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co się stanie, gdy będziesz jadł dwa banany dziennie? 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis Co jeść po treningu – regeneracja, uzupełnienie minerałów, czas, przepisy Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Ćwiczenia na pośladki czyli piękny tył domowymi sposobami Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - podstawy, przyrządy, przykładowe ćwiczenia Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe, mity