Najpopularniejsze treningi Ewy Chodakowskiej

Ewa Chodakowska to jedna z najpopularniejszych trenerek fitness w Polsce. Opracowane przez nią treningi są wykorzystywane przez kobiety do samodzielnych ćwiczeń w domu. Które plany treningowe cieszą się największą popularnością?

Podziel się:

Sekret treningów Chodakowskiej

Zdaniem Ewy Chodakowskiej centrum ciała stanowią mięśnie brzucha. Aby zadbać o ich kondycję, w trakcie wykonywania ćwiczeń należy prawidłowo oddychać. Technika oddychania pozwoli kontrolować tę partię mięśni. W rezultacie można je będzie napinać z każdym wydechem również poza czasem przeznaczonym na aktywność fizyczną.

1 z 5Źródło:

Skalpel

Skalpel to trening, którego realizacja zajmie nam około 40 minut. W tym czasie wykonujemy ćwiczenia w spokojnym, równym tempie. Efektem Skalpela jest wzmocnienie mięśni całego ciała i ujędrnienie go.

Ponadto dzięki tym ćwiczeniom będziemy cieszyć się lepszym samopoczuciem, poprawi się stan naszej skóry, a cellulit zostanie zredukowany. Rezultaty tego treningu Chodakowskiej pojawią się, jeśli będziemy ćwiczyć regularnie i przeznaczać na treningi 3 dni w tygodniu.

2 z 5Źródło:

Turbo spalanie

Turbo spalanie to trening wymagający dobrej kondycji, którego celem jest zrzucenie zbędnych kilogramów w krótkim czasie. W trakcie tego zestawu ćwiczeń wzmacniamy wszystkie partie ciała, zwłaszcza mięśnie brzucha. Podczas 9 rund wykonujemy każdorazowo 2 ćwiczenia w 4 seriach.

Odpoczynek pomiędzy rundami ma postać marszu. Trening trwa 45 minut. Trzeba go powtarzać co najmniej 2 razy w tygodniu. Po miesiącu regularnych ćwiczeń możemy zanotować spadek masy ciała o 3 kilogramy.

3 z 5Źródło:

Killer

Killer to zestaw ćwiczeń, którego istotą są interwały. Łącznie z rozgrzewką i ćwiczeniami rozciągającymi trwa 45 minut. Efekty tego treningu to: przyspieszenie metabolizmu, spalanie dużych ilości kalorii, a w konsekwencji zredukowanie tkanki tłuszczowej.

Killer pomaga wydłużyć mięśnie i wzmocnić ciało. Wymaga jednak dobrej kondycji fizycznej i wytrzymałości. Jeżeli tempo narzucone przez Chodakowską jest zbyt szybkie, możemy nieco zwolnić w myśl zasady, że lepiej wykonać mniej powtórzeń, a dokładniej.

4 z 5Źródło:

Extra Figura

Trening o nazwie Extra Figura trwa 45 minut. Aby zauważyć jego efekty, takie jak zredukowanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności, wzmocnienie ciała, należy ćwiczyć co najmniej 3 razy w tygodniu. Oprócz tych rezultatów zaobserwujemy poprawę samopoczucia.

Ten zestaw ćwiczeń poleca się osobom początkującym i biegaczom, którzy chcą popracować nad stabilizacją. Wykonujemy ćwiczenia na wszystkie partie ciała: brzuch, nogi, plecy i ręce. Warto zaznaczyć, że ten trening nie obciąża mocno stawów.

5 z 5Źródło:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Aerobiczna szóstka Weidera 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu

Popularne w tym tygodniu:

Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Znasz Shauna T, autora "Insanity"? Teraz pokazuje ćwiczenie, które powinieneś wykonywać, gdy nie masz czasu na cały trening To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Płaska pupa - ćwiczenia, dieta, postawa Tych napojów nie pij po treningu Grube uda - jak się pozbyć z nich tkanki tłuszczowej, zasady żywienia Sześciopak - dieta, trening Trening na redukcję – zasady, plan treningowy CO ZJEŚĆ PRZED PORANNYM TRENINGIEM Fitness Trendy Jumping Fitness - kontrowersje i mity, a rzeczywistość