Półgodzinny intensywny trening, który nie obciąża stawów

Ten 30-minutowy trening o wysokiej intensywności nie ma negatywnego wpływu na stawy. To dowód na to, że można rozbudowywać mięśnie i spalać kalorie bez podskoków, które obciążają stawy skokowe, kolana, biodra, dolną część pleców. Autorami programu są: Justin Norris i Taylor Gainor (pomysłodawcy LIT - treningu, który koncentruje się na zapobieganiu urazom, a jednocześnie jest wymagający pod względem fizycznym).

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Jak zrobić zdjęcie „przed” i „po” metamorfozie? Pompki Supermana. Tutorial. Paleo fitness - zasady, ćwiczenia i efekty Trening obwodowy - co daje, ile kalorii spala i jak ułożyć taki trening? Ashtanga yoga - opis, pierwsza seria, asany i efekty Jak niedoszły strażak został mistrzem MMA. Mateusz Gamrot w drodze po mistrzostwo Talia osy - co to jest i jak ją wymodelować? Zobacz przykładowe ćwiczenia Ćwiczenia na weekend? Zobacz, jak robi to Tanya Poppett Jak mierzyć efekty treningów? Przegląd metod pomiarowych. Karolina Owczarz z niespodzianką na treningu. "Przyfarciło mi się z towarzystwem" Samsung Gear Fit - sport i elegancja w jednym urządzeniu Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata

Popularne w tym tygodniu:

Wygląda jak młody bóg. Eksperci w szoku "Emocjonujący czas" za Anną Lewandowską. Znów jest w swoim żywiole Potężne nogi polskiej zawodniczki. "Maszyna"