Półgodzinny intensywny trening, który nie obciąża stawów

Ten 30-minutowy trening o wysokiej intensywności nie ma negatywnego wpływu na stawy. To dowód na to, że można rozbudowywać mięśnie i spalać kalorie bez podskoków, które obciążają stawy skokowe, kolana, biodra, dolną część pleców. Autorami programu są: Justin Norris i Taylor Gainor (pomysłodawcy LIT - treningu, który koncentruje się na zapobieganiu urazom, a jednocześnie jest wymagający pod względem fizycznym).

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Pokemon Go zmusza do aktywności fizycznej Dlaczego warto wykonywać damskie pompki? I ty możesz zostać maratończykiem WIDEO: Trening rozciągający z trenerem Gotzem Brak ci motywacji do ćwiczeń? Zobacz, jak z tym problemem radzą sobie gwiazdy! ABC bólu kręgosłupa dla trenerów personalnych Charlotta Trail – bieg crossowy i Fitness Walking 28.04 w Dolinie Charlotty Jak wybrać spodnie treningowe? Ból mięśni – co może oznaczać? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Proste zmiany, które sprawią, że twoje życie stanie się lepsze Jak ćwiczyć, gdy dziecko płacze? Porady trenującego taty ☺

Popularne w tym tygodniu:

Bieganie w zimie – jak ćwiczyć na bieżni elektrycznej, żeby schudnąć?