Półgodzinny intensywny trening, który nie obciąża stawów

Ten 30-minutowy trening o wysokiej intensywności nie ma negatywnego wpływu na stawy. To dowód na to, że można rozbudowywać mięśnie i spalać kalorie bez podskoków, które obciążają stawy skokowe, kolana, biodra, dolną część pleców. Autorami programu są: Justin Norris i Taylor Gainor (pomysłodawcy LIT - treningu, który koncentruje się na zapobieganiu urazom, a jednocześnie jest wymagający pod względem fizycznym).

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Motywacja z Instagrama. Hashtagi dla biegaczy, które warto śledzić Ćwiczyłeś i wybierasz się na imprezę? Wiedz, że dzisiaj prawdopodobnie się upijesz Sześciotygodniowy program biegowy dla początkujących 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ Majesty Collection. Odzież sportowa Cardio Bunny dla kobiet, które zmieniają świat wyzwanie pompki Podejmij wyzwanie: 30 dni x 150 pompek Schudnąć – metoda jednego słowa i trzech kroków Weź udział w sondzie Chcesz schudnąć? Biegaj Kalendarz zawodów kolarskich w 2016 roku Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Jogging w tempie slow. Doskonały sposób na zgrabne uda