Półgodzinny intensywny trening, który nie obciąża stawów

Ten 30-minutowy trening o wysokiej intensywności nie ma negatywnego wpływu na stawy. To dowód na to, że można rozbudowywać mięśnie i spalać kalorie bez podskoków, które obciążają stawy skokowe, kolana, biodra, dolną część pleców. Autorami programu są: Justin Norris i Taylor Gainor (pomysłodawcy LIT - treningu, który koncentruje się na zapobieganiu urazom, a jednocześnie jest wymagający pod względem fizycznym).

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Hula hoop na płaski brzuch Ćwiczenia w domu dla dziewczyn. Przykłady ćwiczeń na brzuch, uda i pośladki Życie zaczyna się po 40! Domowy trening na pośladki. Wystarczy mata i guma rozciągająca Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach? Ćwiczenia na kręgosłup, które wykonasz podróżując autobusem Rozgrzewka ważnym elementem treningu. Spróbuj tych ćwiczeń odcinka piersiowego Najlepsze piosenki do ćwiczeń według użytkowników Spotify Jak utrzymać zdrowie jesienią? Poznaj sekret! Body shape: wzmocnienie, siła, odprężenie 10 000 ludzi chce spacerować i pomagać! "Początkujący 5 serii, zaawansowani 8-10". Agnieszka Kot pokazała zestaw ćwiczeń

Popularne w tym tygodniu:

"Nigdy nie jest za późno". Polska fitnesska spełniła marzenia grubo po trzydziestce! Debiut i medal w MP Jak prawidłowy oddech poprawia odporność? Trening oddechu (WIDEO) Polska gwiazda fitness nawołuje do buntu. "Nie bójcie się mandatów" Polska fitnesska w światowej elicie! Przed występem w Las Vegas ma jeden problem Trzy złote medale w trakcie dwóch dni. Polska fitnesska nie dała szans rywalkom Przyczyny bólu bioder. Jak zapobiegać bólowi bioder? Zakwasy - co to jest i jakie są ich przyczyny? Jak zmniejszyć zakwasy w udach, na brzuchu i po bieganiu? Rodzaje pompek na klatkę - klasyczne i na uchwytach. Na jakie partie mięśni działają? "Ciężka praca opłaciła się". Tak prezentuje się najbardziej wysportowana kobieta Ameryki Ćwiczenia z gumą oporową - na brzuch, pośladki, ramiona i plecy. Jakie dają efekty? Polka kandydatką do medali mistrzostw świata. "Zrobiła sezon życia" Waży 73 kg, a w trójboju zaliczył... ponad 800 kg! Z maseczką na twarzy. Wielki wyczyn Amerykanina