Trening? Nie tylko na siłowni!

Trenuj nie tylko w siłowni lub w domu. Przy słonecznej, ciepłej pogodzie warto wykorzystać plener i spalić trochę kalorii na świeżym powietrzu.

123RF

Trening na świeżym powietrzu do dobre rozwiązanie. Gdy masz więcej wolnego czasu, udaj się do parku, nad pobliską rzekę lub po prostu w ustronne miejsce. A jeśli takiego nie masz - ćwicz przed domem, przed blokiem, gdziekolwiek.

Jak zmienić swoje życie?

Istnieje wiele ćwiczeń, które można bez skrępowania wykonywać na dworze. Dobrą sprawą jest wykorzystywanie naturalnych przeszkód takich, jak spore kamienie, krawężniki, pagórki, ławeczki, drzewa. Możliwości są nieograniczone.

Jak możesz wykorzystać elementy małej architektury? Oprzyj się dłońmi o ławkę i zrób kilka pompek, postaw na nią jedną stopę, a drugą nogę wyprostuj — wykonaj kilka ugięć kolan. Możesz też zrobić plank boczny w podporze. Warto czasami zdać się na improwizację — w granicach rozsądku oczywiście.
W terenie egzamin zdadzą także różne wersje przysiadów. Możesz je wykonywać z jedną nogą opartą o krawężnik lub kamień, możesz robić wykroki z krawężnika, przysiady z podskokami. Puść wodze sportowej fantazji.

W trening na świeżym powietrzu można wkomponować niemalże wszystkie ćwiczenia. Na pewno należą do nich:

  • przysiady;
  • plank;
  • pompki (pionowe i poziome);
  • martwy ciąg;
  • podciąganie się;
  • brzuszki;
  • wyskoki;
  • wykroki;
  • i wiele innych.

Do treningu na świeżym powietrzu można również wykorzystać gumy oporowe, taśmy TRX oraz rower.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Najlepsze fryzury na siłownię

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Trenuję i nie chudnę! W czym problem? Trening na lepszą kondycję i spalenie tkanki tłuszczowej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Niedziela na Bemowie pod znakiem 11. Bieg po Nowe Życie