Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja

Regularne ćwiczenie z Ewą Chodakowską na pewno przyniesie widoczne efekty już po miesiącu ćwiczeń. Do najpopularniejszych ćwiczeń Ewy Chodakowskiej zaliczamy: skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, secret, body Express, model look i rewolucja.

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – skalpel

Pierwszym i najbardziej znanym zestawem ćwiczeń Ewy Chodakowskiej jest skalpel. Jest dobry dla osób, które już trochę zażyły ćwiczeń, jak i dla osób, które mają kilka nadprogramowych kilogramów i chcą wstać z kanapy. Trzeba zaznaczyć, że nie są to proste ćwiczenia. Ich zadaniem jest wyszczuplić ciało, wzmocnić brzuch oraz wysmuklić sylwetkę. Systematyczne ćwiczenia Ewy Chodakowskiej pomogą ujędrnić skórę, uporać się z cellulitem i zgubić po kilka centymetrów z brzucha, ud czy pośladków. Trzeba wykonać w tygodniu minimum trzy sesje treningowe, które trwają 40 minut. Skalpel jest idealny dla osób, które nie chcą obciążyć stawów, ponieważ nie ma w nim podskoków. Skalpel rozpoczyna się spokojną rozciągającą rozgrzewką, następnie pracujemy nad nogami oraz rękami. Później wzmacniamy plecy, a na koniec wzmacniamy pośladki i brzuch.

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – turbo spalanie

Turbo spalanie polega na spaleniu jak największej ilości tkanki tłuszczowej. Turbo spalanie to bardzo intensywny trening, który potrafi zmęczyć, dlatego trzeba przygotować się na niezły wycisk. Trening zaczyna się od rozgrzewki, która z każdą minutą staję się bardziej intensywna. Te ćwiczenia Ewy Chodakowskiej wymagają od nas na pewno dużej sprawności fizycznej i wytrzymałości. Na początku pracujemy nad nogami, plecami, brzuchem i przechodzimy do pracy nad całym ciałem, czyli rozciąganie.

Piękne ciało to stan umysłu

Ewa Chodakowska

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – killer

Killer podobnie jak Turbo spalanie oparty jest na interwałach i jest to bardzo trudny zestaw ćwiczeń Ewy Chodakowskiej. Killer to trening, który pozwoli nam spalić dużą ilość kalorii i podkręcić metabolizm. Jak i reszta ćwiczeń Ewy Chodakowskiej tak i ten pozwoli nam pozbyć się tłuszczyku, cellulitu oraz rozciągnąć mięśnie. Killer zaczyna się pięciominutową rozgrzewką.

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – extra figura

Te ćwiczenia Ewy Chodakowskiej są dla wszystkich. Spalimy tkankę tłuszczową i poprawimy wydolność. Na początku ćwiczymy nogi oraz brzuch a następnie całe ciało. Ekstra figura to ćwiczenia zarówno dla początkujących, jak i osób, którym znudził się skalpel czy killer.

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – secret

Secret to inaczej pilates na macie. Są to ćwiczenia zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Pomagają rozluźnić całe ciało i zrelaksować się. Duża dawka ćwiczeń będzie wymagała od nas sporo siły, koordynacji i skupienia. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej trwają 40 minut, są spokojne i relaksacyjne. Są to ćwiczenia na brzuch, pośladki oraz kręgosłup.

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – body Express

Zestaw ten nie jest odpowiedni dla osób, które mają problem ze stawami, ponieważ praktycznie przez cały trening skaczemy. Jeśli więc nie miałeś wcześniej do czynienia z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej lepiej uważaj na body Express. Trening oparty jest na interwałach i składa się z czterech rund.

Zobacz również: Ewa Chodakowska o zdrowotnych właściwościach wody

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – model look

Model look pomoże schudnąć, wymodelować sylwetkę oraz wzmocnić mięśnie. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej rozpoczynają się rozgrzewką i ten zestaw ćwiczeń wykonuje się z niewielkim obciążeniem. Model look jest zaadresowany zarówno dla początkujących, jak i dla osób zaawansowanych. Ćwiczenia te są dość spokojne, ale wbrew pozorom intensywne, wymagające wytrenowania.

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – rewolucja

Rewolucja jest najnowszym zestawem ćwiczeń Ewy Chodakowskiej. Są to całkiem nowe zestawy ćwiczeń, składający się z pięciu zestawów a nie z czterech i w każdym zestawie ćwiczymy inne partie ciała. Trening obejmuje najbardziej problematyczne strefy i pomaga uzyskać: szczupłe nogi, płaski brzuch, zero cellulitu, silne ramiona i klatka piersiowa i zero oponki. Aby zauważyć pierwsze efekty wystarczy trenować 10 minut dziennie. Zestaw składa się z 75 ćwiczeń, które podzielone są na kategorie.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Trening - kiedy zaczyna się spalanie tłuszczu? Ile kalorii spalasz podczas seksu? 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Ćwiczysz na trampolinie? To może się dla ciebie źle skończyć Najważniejsza rzecz, o której musisz pamiętać zanim zaczniesz ćwiczyć. Inaczej nie będzie efektów Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Stagnacja treningowa – jak radzić sobie z brakiem efektów Naturalny sposób na uporanie się z bólem stawów, pleców i nóg. Wystarczą dwa składniki, które masz w domu 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Instruktorka fitness chwali się sylwetką po ciąży. Wygląd jej brzucha zaskakuje Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej DLACZEGO WARTO ZREZYGNOWAĆ Z ĆWICZEŃ NA MASZYNACH? OTO 6 POWODÓW Strach przed porażką, a moc sprawcza marzeń Trening bez wysiłku. Robi cuda z sylwetką (WIDEO) Kolejny Bieg po Nowe Życie już za nami. Zobaczyliśmy ludzi, który dostali drugą szansę Ćwiczenia na mięśnie brzucha (dziesięciominutówka)

Popularne w tym tygodniu:

Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Trening - kiedy zaczyna się spalanie tłuszczu? Sposoby na spalenie kilograma tłuszczu To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Prawidłowa technika wykonywania ćwiczeń - dlaczego jest tak ważna? Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – fakty i mity, proste i skuteczne ćwiczenia Ile kalorii spalasz podczas seksu? Potwierdzone sposoby na szybkie spalanie tłuszczu