Nie marnuj pieniędzy! Zmień przedmioty codziennego użytku w sprzęt do ćwiczeń

Fitness w domu? To możliwe! Nie musisz płacić za karnet ani kupować drogiego sprzętu, aby pracować nad ciałem. Wystarczy kilka produktów codziennego użytku, aby stworzyć swoją siłownię. Sprawdź, jak ćwiczyć w domu, by osiągać efekty.

Ćwiczenia w domu

Ćwiczenia w domu (1234rf)

Ten artykuł ma 3 strony:

Schody dla jędrnych pośladków

Spokojne chodzenie po schodach przez 30 minut pozwoli ci spalić prawie 200 kcal. Przy szybszym tempie możesz spalić nawet 1000 kcal w ciągu godziny. Jeśli chcesz naprawdę się zmęczyć, wypróbuj bieganie po schodach – to obecnie jedna z najmodniejszych dyscyplin wśród miłośników ekstremalnego joggingu.

Taka aktywność wzmacnia serce i poprawia wydolność krążeniowo-oddechową. W czasie wspinaczki kształtujesz mięśnie łydek, ud, pośladków oraz brzucha. Jeśli masz problem z cellulitem, pokochaj schody. Takie ćwiczenia świetnie ujędrniają i pozwalają spalić tkankę tłuszczową z nóg, bioder i pupy.

Schody dla jędrnych pośladków
Schody dla jędrnych pośladków

Krzesło dla wymodelowania sylwetki

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, jaki sprzęt do ćwiczeń posiadasz we własnym mieszkaniu. Zwykłe krzesło może ci posłużyć do treningu na wiele partii mięśni. Przedmiot ten musi spełniać tylko jeden warunek – ma być stabilny, dlatego wszelkie meble na kółkach odpadają. Ćwiczenia w domu z wykorzystaniem krzesła to sposób na wzmocnienie całego ciała, a zwłaszcza mięśni brzucha, nóg i pośladków.

W sieci znajdziesz mnóstwo instrukcji i motywujących filmików na ćwiczenia z krzesłem. My polecamy zwłaszcza nową wersję plank. Przyjmij podstawową pozycję „deski”, ale nogi oprzyj na krześle, a nie na macie. Następnie naprzemiennie przyciągaj kolana do klatki piersiowej. Zrób co najmniej 15 powtórzeń na każdą nogę i powtórz serię 3 razy. Plank z krzesłem to sposób na modelowanie mięśni brzucha, pośladków i wzmocnienie kręgosłupa.

Krzesło dla wymodelowania sylwetki
Krzesło dla wymodelowania sylwetki

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ćwieczenia na mięśnie niskie brzucha 7 najczęstszych błędów popełnianych na siłowni Nie lubisz biegać? Zacznij chodzić Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja Kiedy suplementować magnez? Kobiece bieganie - idealny sposób połączenia przyjemnego z pożytecznym Bigoreksja: do czego może prowadzić sportowa obsesja? Instagramowy Fitness 45-minutowy trening boot camp na siłę i wytrzymałość 15 wariantów wykroków na seksowne i szczupłe nogi Czym jest nadciśnienie wrotne? Pierwsza pomoc przy naciągnięciu mięśni