Nie marnuj pieniędzy! Zmień przedmioty codziennego użytku w sprzęt do ćwiczeń

Fitness w domu? To możliwe! Nie musisz płacić za karnet ani kupować drogiego sprzętu, aby pracować nad ciałem. Wystarczy kilka produktów codziennego użytku, aby stworzyć swoją siłownię. Sprawdź, jak ćwiczyć w domu, by osiągać efekty.

Ćwiczenia w domu

Ćwiczenia w domu (1234rf)

Ten artykuł ma 3 strony:

Schody dla jędrnych pośladków

Spokojne chodzenie po schodach przez 30 minut pozwoli ci spalić prawie 200 kcal. Przy szybszym tempie możesz spalić nawet 1000 kcal w ciągu godziny. Jeśli chcesz naprawdę się zmęczyć, wypróbuj bieganie po schodach – to obecnie jedna z najmodniejszych dyscyplin wśród miłośników ekstremalnego joggingu.

Taka aktywność wzmacnia serce i poprawia wydolność krążeniowo-oddechową. W czasie wspinaczki kształtujesz mięśnie łydek, ud, pośladków oraz brzucha. Jeśli masz problem z cellulitem, pokochaj schody. Takie ćwiczenia świetnie ujędrniają i pozwalają spalić tkankę tłuszczową z nóg, bioder i pupy.

Schody dla jędrnych pośladków
Schody dla jędrnych pośladków

Krzesło dla wymodelowania sylwetki

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, jaki sprzęt do ćwiczeń posiadasz we własnym mieszkaniu. Zwykłe krzesło może ci posłużyć do treningu na wiele partii mięśni. Przedmiot ten musi spełniać tylko jeden warunek – ma być stabilny, dlatego wszelkie meble na kółkach odpadają. Ćwiczenia w domu z wykorzystaniem krzesła to sposób na wzmocnienie całego ciała, a zwłaszcza mięśni brzucha, nóg i pośladków.

W sieci znajdziesz mnóstwo instrukcji i motywujących filmików na ćwiczenia z krzesłem. My polecamy zwłaszcza nową wersję plank. Przyjmij podstawową pozycję „deski”, ale nogi oprzyj na krześle, a nie na macie. Następnie naprzemiennie przyciągaj kolana do klatki piersiowej. Zrób co najmniej 15 powtórzeń na każdą nogę i powtórz serię 3 razy. Plank z krzesłem to sposób na modelowanie mięśni brzucha, pośladków i wzmocnienie kręgosłupa.

Krzesło dla wymodelowania sylwetki
Krzesło dla wymodelowania sylwetki

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening z taśmami na rozgrzewkę. Te ćwiczenia pobudzą mięśnie Ćwiczenia na uda - jak wysmuklić ich wewnętrzną stronę Cross training - efekty treningu uzupełniającego Ćwiczenia na klatkę piersiową. Jak zbudować dużą klatę w domu? Jak zrzucić brzuch? Pięć najważniejszych zasad Ćwiczenia na nogi – prawidłowa technika kluczem do sukcesu Bikini fitness - stroje, treningi, skutki uboczne. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym sporcie 15 wariantów wykroków na seksowne i szczupłe nogi Jak prawidłowo ćwiczyć na ergonometrze wioślarskim? Najlepszy trening na kaca Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Metoda McKenziego na bóle kręgosłupa

Popularne w tym tygodniu:

Trzy złote medale w trakcie dwóch dni. Polska fitnesska nie dała szans rywalkom Polak chce pobić nietypowy rekord. Przez całą dobę będzie pchał samochód "Łogień", "Forma pierwsza klasa". Brzuch polskiej gwiazdy fitness robi wrażenie "Nigdy nie jest za późno". Polska fitnesska spełniła marzenia grubo po trzydziestce! Debiut i medal w MP Polska gwiazda fitness nawołuje do buntu. "Nie bójcie się mandatów" Polska fitnesska w światowej elicie! Przed występem w Las Vegas ma jeden problem Przyczyny bólu bioder. Jak zapobiegać bólowi bioder? Pożegnalne zawody legendy kulturystyki. Dexter Jackson trenuje przed Mr. Olympia "Rząd o nas nie dba". Trenerka apeluje do Polaków po zamknięciu siłowni Zakwasy - co to jest i jakie są ich przyczyny? Jak zmniejszyć zakwasy w udach, na brzuchu i po bieganiu? Ćwiczenia z gumą oporową - na brzuch, pośladki, ramiona i plecy. Jakie dają efekty? Polka kandydatką do medali mistrzostw świata. "Zrobiła sezon życia"