4 zdania, które pracownicy siłowni chcieliby powiedzieć niektórym klientom
PAULINA BANAÅšKIEWICZ-SURMA • dawno temuOsoby, które korzystajÄ… z siÅ‚owni lub klubu fitness, muszÄ… mieć Å›wiadomość istnienia kilku obowiÄ…zujÄ…cych w tych miejscach zasad. Ich przestrzeganie to obowiÄ…zek każdego użytkownika sprzÄ™tu i uczestnika zajęć grupowych. W przeciwnym wypadku pracownicy i pozostaÅ‚e osoby ćwiczÄ…ce przestanÄ… darzyć nas sympatiÄ…. Telefon na siÅ‚owni? Lepiej zostaw go w szatni. Z poniższego tekstu dowiesz siÄ™, jak nie popeÅ‚niać faux pas na siÅ‚owni.
Ten artykuł ma 5 stron:
Niektórzy klienci klubów fitness i siłowni zachowują się w niewłaściwy sposób: prowadzą długie rozmowy przez telefon, zamiast ćwiczyć, robią sobie selfie w stroju sportowym, ukrywają ważne informacje dotyczące stanu swojego zdrowia czy zapominają o higienie osobistej. To przyczyny, dla których stają się obiektem negatywnych emocji ze strony innych osób ćwiczących i pracowników.
Co pracownicy siłowni i klubów fitness chcieliby powiedzieć takim klientom?
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze