Krótki, intensywny i zabawny trening P90X3

Trening P90X3 można wykonać wtedy, gdy nie mamy wiele czasu na aktywność fizyczną. Trwa on jedynie 10 minut i obejmuje 10 różnych ćwiczeń, na przykład przysiady sumo z wykopem, pompki i spięcia brzucha w pozycji łódki. W planie tego treningu pomiędzy poszczególnymi ruchami nie przewidziano przerw na odpoczynek.

Krótkie treningi


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Co na zakwasy na udach, nogach i brzuchu? Joga z dzieckiem? To proste! Gimnastyka dla seniorów 60 plus, 70 plus i 80 plus. Przykładowe ćwiczenia Slow jogging - biegaj w rytmie slow. Sprawność i dobre samopoczucie gwarantowane! "Prosty kołek z nabitymi barkami". Polska gwiazda pokazała, jak wyglądała 7 lat temu Wady serca – rodzaje Prezent dla aktywnych. Najlepszy sprzęt do ćwiczenia w domu Płaska pupa - ćwiczenia, dieta, postawa. Jak zmienić płaskie pośladki w jędrniejsze? "Nie róbcie tego tak, jak ja". To mogło skończyć się fatalnie! Jak chronić kolana w trakcie ćwiczeń? Martyn Ford pokazał się po morderczym treningu. Ciało parowało, a z koszulki się lało "Nigdy nie jest za późno". Polska fitnesska spełniła marzenia grubo po trzydziestce! Debiut i medal w MP

Popularne w tym tygodniu:

Zrobiła zdjęcie w lustrze. "Sylwetka marzenie" Odsłoniła brzuch na plaży. Zdjęcie poróżniło internautów "Blisko perfekcji!". Tak wygląda nowy Hulk "Papierowa talia". Lawina komentarzy pod zdjęciem Zrobiła selfie w łazience. Fani zachwyceni Najsilniejszy policjant w Polsce. "I weź tutaj odmów mandatu" Przepuklina pępkowa - bezpieczne ćwiczenia przy przepuklinie pępkowej