Krótki, intensywny i zabawny trening P90X3

Trening P90X3 można wykonać wtedy, gdy nie mamy wiele czasu na aktywność fizyczną. Trwa on jedynie 10 minut i obejmuje 10 różnych ćwiczeń, na przykład przysiady sumo z wykopem, pompki i spięcia brzucha w pozycji łódki. W planie tego treningu pomiędzy poszczególnymi ruchami nie przewidziano przerw na odpoczynek.

Krótkie treningi


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Rowerowy Maj 2017 – czekamy na wyniki końcowe! Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Salsation - specyfika zajęć, salsation a zumba, efekty Bilety na Go Active Show 2018 już w sprzedaży! Efekty treningu HIIT Kalistenika. Efektywny trening dla zapracowanych. Tylko 12 minut dziennie. Co decyduje o zapotrzebowaniu na płyny u sportowców? Skurcze a chromanie przestankowe 5 kobiet, których zdjęcia dodadzą motywacji Trening poza sezonem. Krótkie abc - czyli na co zwrócić uwagę Rodzaje pompek Od zwykłej nastolatki do miss bikini. W czym tkwi sekret Małgosi Mączyńskiej?

Popularne w tym tygodniu:

Pozycja siedząca - przywilej naszych czasów czy cichy zabójca? Wszystko, czego potrzebujesz to hantle i ławeczka. Guru fitnessu pokazuje proste ćwiczenia dla wszystkich Na Pomorzu uczczą setną rocznicę zaślubin z morzem Niedziela w Bielsku-Białej pod znakiem Biegu Zbója Chiński maratończyk przebiegł w domu 50 km. Jest zamknięty z powodu epidemii koronawirusa Dlaczego warto regularnie jeździć na rowerze? Turbacz Winter Trail - przepiękne widoki i rywalizacja w zimowej odsłonie Trening EMS - czy naprawdę wystarczy ćwiczyć 20 minut raz w tygodniu? Czas na jubileuszowy Bieg Wedla. Zawodnicy rywalizować będą w Parku Skaryszewskim Na starcie setki narciarzy z całego świata. Zbliża się 44. Bieg Piastów Rusza Grand Prix Gdyni. Na początek Bieg Urodzinowy Zakochani na start. Zbliżają się Walentynki