Krótki, intensywny i zabawny trening P90X3

Trening P90X3 można wykonać wtedy, gdy nie mamy wiele czasu na aktywność fizyczną. Trwa on jedynie 10 minut i obejmuje 10 różnych ćwiczeń, na przykład przysiady sumo z wykopem, pompki i spięcia brzucha w pozycji łódki. W planie tego treningu pomiędzy poszczególnymi ruchami nie przewidziano przerw na odpoczynek.

Krótkie treningi


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Domowa siłownia, czyli jak urządzić strefę do ćwiczeń w czterech ścianach Ćwiczenia w biurze Domowe sposoby na trening. POMPKA – poziomy trudności, czyli jak zbudować siłę “Pole dance świetnie kształtuje sylwetkę”. Wywiad z Mistrzynią Polski i Europy Pole Sport Katarzyną Bigos Nie robisz postępów? Tu może leżeć twój podstawowy problem. Zasada systematyczności treningu Zumba Sporty, które uzupełnią trening biegacza - pilates, joga, pływanie 17 września w Warszawie odbył się 9. PZU Bieg po Nowe Życie W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Brzuszki, Spięcia na mięśnie Brzucha - Czy warto je robić i jak konkretnie działają? Zalety biegania Jaką siłownię wybrać?