Krótki, intensywny i zabawny trening P90X3

Trening P90X3 można wykonać wtedy, gdy nie mamy wiele czasu na aktywność fizyczną. Trwa on jedynie 10 minut i obejmuje 10 różnych ćwiczeń, na przykład przysiady sumo z wykopem, pompki i spięcia brzucha w pozycji łódki. W planie tego treningu pomiędzy poszczególnymi ruchami nie przewidziano przerw na odpoczynek.

Krótkie treningi


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 kobiet, których zdjęcia dodadzą motywacji "Nasz ulubiony niedźwiedź". Zobacz trening w wykonaniu Adrianny Palki Tak ćwiczą sławne modelki Ćwiczysz codziennie? Nie marnuj czasu! Dieta i trening od Fabryki Siły – opinie klientów Siedzisz w domu, bo koronawirus? Pomyśl, jak aktywność fizyczna może być bardziej świadoma Technika i filozofia Chi Running Minister zdrowia Łukasz Szumowski trenuje boks. Padła propozycja… walki z Andrzejem Gołotą! Objawy katabolizmu mięśni Półgodzinny intensywny trening, który nie obciąża stawów Praca siedząca a kolana 6 sposobów na piękne, zdrowe i jędrne piersi

Popularne w tym tygodniu:

Trzy złote medale w trakcie dwóch dni. Polska fitnesska nie dała szans rywalkom Polak chce pobić nietypowy rekord. Przez całą dobę będzie pchał samochód "Łogień", "Forma pierwsza klasa". Brzuch polskiej gwiazdy fitness robi wrażenie "Nigdy nie jest za późno". Polska fitnesska spełniła marzenia grubo po trzydziestce! Debiut i medal w MP Polska gwiazda fitness nawołuje do buntu. "Nie bójcie się mandatów" Polska fitnesska w światowej elicie! Przed występem w Las Vegas ma jeden problem Przyczyny bólu bioder. Jak zapobiegać bólowi bioder? Pożegnalne zawody legendy kulturystyki. Dexter Jackson trenuje przed Mr. Olympia "Rząd o nas nie dba". Trenerka apeluje do Polaków po zamknięciu siłowni Zakwasy - co to jest i jakie są ich przyczyny? Jak zmniejszyć zakwasy w udach, na brzuchu i po bieganiu? "Ciężka praca opłaciła się". Tak prezentuje się najbardziej wysportowana kobieta Ameryki Ćwiczenia z gumą oporową - na brzuch, pośladki, ramiona i plecy. Jakie dają efekty?