Ćwiczenia spalające kalorie dla zapracowanych

Ćwiczenia spalające kalorie to przysiad z podskokiem do boku, plank z krążeniem ramion i przyciąganie kolan do klatki piersiowej w pozycji leżącej na plecach. Te trzy ruchy angażują mięśnie nóg i pośladków, barków i brzucha. Trening pozwala spalić tkankę tłuszczową z każdej partii ciała w krótkim czasie (na każde ćwiczenie przeznaczamy minutę, wykonujemy 3 powtórzenia).

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trenuję i nie chudnę! W czym problem? Euro 2016: oglądasz, grasz, jesz? Pamiętasz o kaloriach? Wady serca – rodzaje Stagnacja w treningu. Sposoby na jej przełamanie Trening objętościowy - alternatywa dla treningu siłowego Trening interwałowy Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Schudnąć – metoda jednego słowa i trzech kroków Jaką siłownię wybrać? Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę Zalety ćwiczeń na orbitreku Efekty masażu sportowego