Ćwiczenia spalające kalorie dla zapracowanych

Ćwiczenia spalające kalorie to przysiad z podskokiem do boku, plank z krążeniem ramion i przyciąganie kolan do klatki piersiowej w pozycji leżącej na plecach. Te trzy ruchy angażują mięśnie nóg i pośladków, barków i brzucha. Trening pozwala spalić tkankę tłuszczową z każdej partii ciała w krótkim czasie (na każde ćwiczenie przeznaczamy minutę, wykonujemy 3 powtórzenia).

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Jak odpowiednio dobrać biustonosz sportowy? Przemówił cienką talią. "Predator" w życiowej formie #fitmama - nowy trend na Instagramie Kiedy wymienić sportową garderobę? Program 300 brzuszków - przygotowanie, plan treningu, efekty Ćwiczenia ze sztangą. Nie taka sztanga straszna, jak ją kobiety malują Przyczyny i profilaktyka nagłego zgonu sercowego Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie CrossFit: 3.2.1 Go. Gdzie i jak zacząć? Ćwiczenia na poprawę kondycji fizycznej - burpees, przysiady Endoprotezoplastyka biodra - jak bezpiecznie przejść przez proces wymiany stawu biodrowego? Refleksyjny wpis polskiej mistrzyni fitness. Padło pytanie o największe kobiece atuty

Popularne w tym tygodniu:

Zrobiła zdjęcie w lustrze. "Sylwetka marzenie" Odsłoniła brzuch na plaży. Zdjęcie poróżniło internautów "Blisko perfekcji!". Tak wygląda nowy Hulk "Papierowa talia". Lawina komentarzy pod zdjęciem Zrobiła selfie w łazience. Fani zachwyceni Najsilniejszy policjant w Polsce. "I weź tutaj odmów mandatu" Przepuklina pępkowa - bezpieczne ćwiczenia przy przepuklinie pępkowej