15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii

Wystarczy kwadrans, aby uaktywnić wszystkie partie ciała i spalić 150 kalorii. Ten krótki trening obejmuje: ćwiczenia rozgrzewające, część zasadniczą oraz tak zwany cool down - wychłodzenie organizmu po wysiłku fizycznym, co służy przeciwdziałaniu wystąpienia zakwasów. Aby wykonać ten zestaw ćwiczeń, potrzebujemy hantli i maty do ćwiczeń. Czas start!

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Realizowanie własnych celów. 2 narzędzia, które wzmocnią Twoją samodyscyplinę 7 momentów, w których powinnaś uprawiać seks Mój pierwszy raz... Właściwości kreatyny Sześciotygodniowy program biegowy dla początkujących Dżemy, konfitury, powidła. Na czym polega dieta przetworowa? Trening? Nie tylko na siłowni! Trening na plaży. Ćwiczenia na leżąco i stojąco Sprawdź, co jest popularne w fitnessie Sposoby na kolkę - rozgrzewka, kontrola oddechu, dieta, ćwiczenia TomTom Touch – test monitora fitness Pozycje jogi, które sprawią, że będziesz lepszym biegaczem