15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii

Wystarczy kwadrans, aby uaktywnić wszystkie partie ciała i spalić 150 kalorii. Ten krótki trening obejmuje: ćwiczenia rozgrzewające, część zasadniczą oraz tak zwany cool down - wychłodzenie organizmu po wysiłku fizycznym, co służy przeciwdziałaniu wystąpienia zakwasów. Aby wykonać ten zestaw ćwiczeń, potrzebujemy hantli i maty do ćwiczeń. Czas start!

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Jak dbać o stawy w trakcie treningów? Zalety ćwiczeń na orbitreku Siedem lat temu był grubaskiem. Teraz wygląda jak młody bóg "No powiedz, przecież ona wygląda jak chłop". Polka ujawnia, co pisali o niej hejterzy Mój pierwszy raz... Czy warto robić kondycję? Jak poprawić kondycję fizyczną? Co jeść po treningu – regeneracja, uzupełnienie minerałów, czas, przepisy Co to jest taping? Jakie korzyści daje kinesiology taping? Schudł 70 kg i zaczął walczyć u Marcina Najmana. Co za przemiana! Kilka sposobów aby wytrwać w treningu. Od czego zacząć? Hula hoop na płaski brzuch Pełnia kobiecości zaklęta w poręcznej mgiełce

Popularne w tym tygodniu:

O takich pośladkach marzy wiele kobiet. Ona jest dla nich wzorem! Kuszące nagranie byłej Miss Polski. Zdradziła swój sekret Mały wśród dużych. "Cyborg" z Rosji straszy rywali Pośladki sztos! Świetne zdjęcie polskiej trenerki Kolejny wielki sukces Polki. Powalczy o kolejny medal Na siłownię zaczęła chodzić jako 29-latka. Pokazała teraz swoje ciało Seksowne zdjęcie polskiej fitnesski. Fani oniemieli, gdy zobaczyli ją topless Co za forma! Piękna fitnesska zdradziła, co prowadzi ją do sukcesów "Te uda ciągle rosną". Ich rozmiar robi wrażenie