15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii

Wystarczy kwadrans, aby uaktywnić wszystkie partie ciała i spalić 150 kalorii. Ten krótki trening obejmuje: ćwiczenia rozgrzewające, część zasadniczą oraz tak zwany cool down - wychłodzenie organizmu po wysiłku fizycznym, co służy przeciwdziałaniu wystąpienia zakwasów. Aby wykonać ten zestaw ćwiczeń, potrzebujemy hantli i maty do ćwiczeń. Czas start!

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

"Nieprawdopodobne". Monstrualne nogi kulturysty Poranna gimnastyka - jakie niesie korzyści? Piłka nożna - dlaczego warto uprawiać futbol? Zalety piłki nożnej Czym jest choroba wysokościowa? Jaki wybrać sprzęt do ćwiczeń w domu? Ćwiczenia ogólnorozwojowe Częste błędy biegaczy Zalety stosowania odżywek białkowych Zatrzymaj katabolizm i zbuduj więcej mięśni dzięki kilku poradom suplementacyjnym Trening HIIT w domu bez sprzętu. 15 minut ćwiczeń na spalenie tkanki tłuszczowej! Pomagamy w świątecznych zakupach - prezenty dla kulturysty Polska fitnesska rzadko pokazuje takie ujęcia. Zrobiła wyjątek i się zaczęło

Popularne w tym tygodniu:

"Najlepsze nogi na planecie". Fani zachwyceni Polką Jest bezkonkurencyjna! Na dowód pokazała dwa nagrania Szostak pokazał się bez koszulki. Ależ forma! "Nie rób tego dla mężczyzn". Ważny apel polskiej mistrzyni Co tam się wydarzyło?! Przerażające sceny na siłowni "Jak milion dolców". Napisała, ile to kosztuje Nadchodzą duże zmiany. Internauci: "Maszyna"! Zdradziła, ile waży. "Brak słów" Połączenie Schwarzeneggera i Bruce'a Lee. "Szalone dziecko" Co stało się z jej brzuchem? Wywołała lawinę komentarzy "Blisko perfekcji". Tak wygląda współczesny Arnold Boli od samego patrzenia! Lawina komentarzy pod filmem