15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii

Wystarczy kwadrans, aby uaktywnić wszystkie partie ciała i spalić 150 kalorii. Ten krótki trening obejmuje: ćwiczenia rozgrzewające, część zasadniczą oraz tak zwany cool down - wychłodzenie organizmu po wysiłku fizycznym, co służy przeciwdziałaniu wystąpienia zakwasów. Aby wykonać ten zestaw ćwiczeń, potrzebujemy hantli i maty do ćwiczeń. Czas start!

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ćwiczenia z gumą – nie tylko rozwiną mięśnie i ukształtują sylwetkę, ale także zadbają o mobilnośćMATERIAŁ PROMOCYJNY Była miss w najwyższej formie. Jej zdjęcie zapiera dech w piersiach "Miażdży system". Polka zachwyca figurą "Już nie pozwolę sobie tak cierpieć!". To zdjęcie fitnesski Instagram uznał za kontrowersyjne Jak leczyć skręconą kostkę? Kiedy usztywnić i zabandażować kostkę? Jak zacząć ćwiczyć - po co ćwiczyć, czemu służą ćwiczenia fizyczne, początki ćwiczeń Przyczyny i profilaktyka nagłego zgonu sercowego Po co ćwiczyć w ciąży? Tętno maksymalne - jak je oszacować? Wzory, metody pomiaru i strefy tętnaMATERIAŁ PROMOCYJNY Trening na jędrne pośladki i smukłe nogi. Tak ćwiczy Alicja Janowicz Poleciał do Afryki. Miejscowi nadali mu przydomek "Rambo" Ćwiczenia przed telewizorem - wykonuj ćwiczenia podczas oglądania TV