15-minutowy trening całego ciała, który pozwala spalić 150 kalorii

Wystarczy kwadrans, aby uaktywnić wszystkie partie ciała i spalić 150 kalorii. Ten krótki trening obejmuje: ćwiczenia rozgrzewające, część zasadniczą oraz tak zwany cool down - wychłodzenie organizmu po wysiłku fizycznym, co służy przeciwdziałaniu wystąpienia zakwasów. Aby wykonać ten zestaw ćwiczeń, potrzebujemy hantli i maty do ćwiczeń. Czas start!

Ćwiczenia na różne partie ciała


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Kiedy do lekarza, gdy bolą mięśnie? 50 lat i wciąż w świetnej formie. Mariusz Bałaziński zachwyca sylwetką Joga o poranku Izotonik, hipertonik, hipotonik. Różnice pomiędzy napojami dla sportowców Czy można trenować, spacerować, jeździć na rolkach na świeżym powietrzu? Nowe informacje po konferencji Na takie pośladki polska mistrzyni pracowała latami. Efekt jest porażający! O kręgosłupie, ale inaczej Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób Fitness Trendy Skakanka - efekty. Ćwiczenia na skakance - oto prawidłowa technika Wywiad z Prezesem Polskiego Związku Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego - Pawłem Fillebornem Bieganie w zimie – jak ćwiczyć na bieżni elektrycznej, żeby schudnąć?

Popularne w tym tygodniu:

To nie jest fotomontaż! "Jej nogi są twarde jak skała" Polski trener robi furorę. "Dzik" Lil Masti pozuje w samym bikini. "Forma życia" Motywacja do treningu - jak ją znaleźć? Jak zacząć ćwiczyć? Legginsy sportowe - jak dobrać je do swojej sylwetki?