Treningi obwodowe Kayli Itsines

Kayla Itsines to autorka treningów obwodowych angażujących wszystkie partie mięśniowe ciała. Zaproponowane przez nią zestawy ćwiczeń uaktywniają nogi, brzuch i ramiona. Poszczególne ruchy należy wykonywać w ustalonej kolejności i w określonym czasie.

Podziel się:

Trening obwodowy Kayli Itsines — Kim jest Kayla Itsines?

Kayla Itsines to jedna z najpopularniejszych trenerek fitness na świecie. 23-letnia Australijka ze światem sportu jest związana od 8 lat. Jest certyfikowanym instruktorem, posiada dyplom Australian Institute of Fitness.

Itsines to autorka treningu o nazwie Bikini Body Guide (przyniósł jej największą popularność i rzeszę fanek na całym globie). Jest to odpowiedź na marzenia kobiet o płaskim brzuchu. Trening wykonuje się przez 3 miesiące z wykorzystaniem takich akcesoriów sportowych jak kettlebell, hantle, piłka lekarska, piłka bosu czy skakanka. To ćwiczenia na wszystkie partie ciała (Itsines zaleca wykonywać brzuszki, pompki, przysiady czy burpees).

Trening obwodowy Kayli Itsines — Co to jest circuit?

Trening obwodowy, inaczej circuit, to zestaw ćwiczeń aerobowych i siłowych, które wykonuje się w określonej kolejności i ściśle ustalonym czasie. Mogą go praktykować wszystkie osoby, niezależnie od stopnia sprawności fizycznej, choć cechuje się on wysoką intensywnością. Ćwiczenia angażują różne partie ciała.

Co ważne, jedna minuta treningu obwodowego owocuje spaleniem około 15 kalorii. Ćwiczenia wykonujemy w szybkim tempie, które dostosowuje się do kondycji fizycznej ćwiczącego. Zazwyczaj w trakcie treningu wykorzystuje się akcesoria sportowe takie jak step, rower stacjonarny i skakanka, a także hantle, sztangielki, materace.

Trening obwodowy Kayli Itsines — trening na nogi

W skład tego trening obwodowego autorstwa Kayli Istines wchodzą 3 ćwiczenia na nogi. Ich owocem są smukłe uda i łydki. Trenerka zaleca w pierwszej kolejności wykonać wyskoki z przysiadem, a następnie naprzemienne wykroki do przodu.

Kolejne ćwiczenie to połączenie dwóch poprzednich. To oznacza, że wykonujemy: podskok, przysiad z nogami rozstawionymi szerzej niż wskazuje na to szerokość bioder i wykrok jednej nogi w przód.

3 z 6Źródło: POPSUGAR.com

Trening obwodowy Kayli Itsines — trening na ramiona

Treningi autorstwa Kayli Itsines angażują wszystkie partie mięśniowe ciała. Ten zestaw ćwiczeń uaktywnia mięśnie ramion.

Trenerka poleca wykonywać pompki z podskokiem, w trakcie którego przenosimy kolana pod klatkę piersiową, a stopy bliżej linii bioder. Inne ćwiczenie to dipy na ławce przy lekko zgiętych w kolanach nogach (plecy proste).

4 z 6Źródło: POPSUGAR.com

Trening obwodowy Kayli Itsines — trening mięśni brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha, które Kayla Istines proponuje wykonywać w obwodzie, to m.in: spięcia brzucha poprzez przyciąganie kolan do klatki piersiowej (ręce pod kością ogonową). W ostatniej fazie ruchu odrywamy dolną część pleców od podłoża, co umożliwia pełen skurcz mięśni brzucha.

Drugie ćwiczenie do podskoki w pozycji wysokiej pompki (dłonie pod barkami) z rozstawianiem stóp do boku (szerzej niż wynosi szerokość bioder). Kolejne to brzuszki skośne z wyprostowanymi w kolanach nogami.

5 z 6Źródło: POPSUGAR.com

Trening obwodowy Kayli Itsines — ćwiczenia cardio na wszystkie partie ciała

Ten trening angażuje wszystkie partie ciała i wyróżnia się wysoką intensywnością. Na jego wykonanie powinniśmy przeznaczyć 7 minut — w tym czasie należy wykonać tak wiele powtórzeń sekwencji ćwiczeń, ile potrafimy.

Pamiętajmy o prawidłowej technice każdego ruchu. Itsines zaleca zrobić: zmodyfikowany wariant burpees, wspinaczkę górską i wyskok z przysiadem, w trakcie którego dłonią dotykamy stopy.

6 z 6Źródło: POPSUGAR.com

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

15 wariantów wykroków na seksowne i szczupłe nogi Dlaczego nie powinniśmy rezygnować z rozgrzewki? Jak prawidłowo rozpocząć trening? Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE Najgorsze ćwiczenia na brzuch Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Co to jest burpees?

Popularne w tym tygodniu:

Przepis na drugą młodość Ilu rowerzystów powalczy o lepsze powietrze w polskich miastach?