„Jak mogę zrzucić wałeczek tłuszczu na dole brzucha?”

To chyba najczęściej zadawane pytanie. Marzysz, by poznać na nie odpowiedź? Ja też, więc nie traćmy czasu i bierzmy się do pracy! Możliwe, że już pozbyłeś się kilku dodatkowych kilogramów, ale ciągle męczy cię ten niewielki wałeczek tłuszczu. Możliwe też, że w tym momencie cieszysz się nienaganną sylwetką, szczupłą talią, chociaż jest coś, co cię martwi. Tłuszczyk na dole brzucha.

Shutterstock

Najpierw poznaj mity, które krążą po sieci, prezentujące cudowne sposoby pozbycia się tego tłuszczyku:

  1. Płaski brzuch osiągniesz, jeśli będziesz robić miliony przysiadów dziennie.
  2. Płaski brzuch osiągniesz jedynie wtedy, gdy zainwestujesz w specjalny sprzęt, oferowany w programach typu telezakupy.
  3. Płaski brzuch osiągniesz jedynie dzięki elektrycznej stymulacji mięśni lub minisaunie stosowanej na ten fragment ciała.
  4. Płaski brzuch osiągniesz dzięki specjalnej bieliźnie obciskającej (doraźnie owszem, tutaj się zgodzę, ale nie będzie to efekt długotrwały).
  5. Płaski brzuch możesz osiągnąć dzięki inteligentnym suplementom, które czytają w twoich myślach.

6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Głównym założeniem tych mitów jest teoria, że możesz natychmiast pozbyć się tłuszczu z wybranego przez siebie miejsca. Tak, oczywiście… jeśli poddasz się operacji plastycznej. Jeśli jednak preferujesz bardziej naturalne działanie, musisz się nastawić, że tłuszcz będzie znikał z twojego ciała równomiernie. Może zdarzyć się też tak, że tłuszczyk wokół brzucha zostanie spalony jako ostatni.

Tymczasem pamiętaj, że nie pomogą tu tysiące ćwiczeń. Mogą spowodować kontuzję. Albo – paradoksalnie – mięśnie rosnące pod wpływem stymulacji jeszcze bardziej uwydatnią tłuszcz na brzuchu.

Dlatego przede wszystkim postaw sobie realne cele i uzbrój się w cierpliwość. Skoro już wiesz, że nawet stosując najbardziej radykalne diety i ćwiczenia, w ciągu miesiąca nie spalisz niechcianego tłuszczu, to odpuść sobie presję.

Trening brzucha


Mogłaby ona niekorzystnie wpłynąć na twoją motywację. Jeśli nie zobaczysz efektu, o który tak ciężko walczysz, to możliwe, że zniknie chęć do dalszych poświęceń. Poczujesz również niezadowolenie z siebie. A nie o to tutaj chodzi. Weź się zatem w garść i dalej pracuj nad sobą.

Anna Kowalik, Coach Zdrowia z serwisu potrafiszschudnac.pl

Źródło: potrafiszschudnac.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Fit desery - proteinowe smoothie 6 składników smoothie, które wspomagają spadek wagi Koktajl na płaski brzuch Kąpiel detoksykująca – przyjemna metoda ułatwiająca odchudzanie Schudła 20 kilogramów w 10 miesięcy – niezwykła przemiana Kamili Saganowskiej "Dni kobiece" a odchudzanie? Ratunku! Waga rośnie :( Chcesz schudnąć? Oto połączenia produktów, które ci to ułatwią 5 objawów, które świadczą o tym, że potrzebujesz detoksu Zapomnij o tłuszczu na brzuchu. Postaw na witaminowy koktajl odchudzający Bezsernik kokosowy ze świeżymi owocami (bez nabiału, jajek, cukru) Chlorella – multiwitamina natury Proste ciasto z burakami Fit lody z czerwonej fasoli Potrawy z grilla na diecie? To możliwe! Piperyna - suplement pomagający schudnąć Dlaczego warto jeść kiełki na diecie? Jak zacząć? Sok z pokrzywy - naturalny detoks Przepisy spalające tłuszcz: owsiane naleśniki z jogurtem klonowym Chrom a odchudzanie Szparagi – dlaczego warto jeść je na diecie? 12 sposobów na zachowanie umiaru przy świątecznym stole Przepisy na napary odchudzające z ziół, owoców i warzyw 5 suszonych owoców, które pomagają schudnąć

Popularne w tym tygodniu:

Czy owsianka może pomóc schudnąć? Sprawdź dietę owsiankową Schudła 70 kilogramów w ciągu 3 lat. Metamorfoza Agnieszki Pniak Jak schudnąć w miesiąc? Poznaj dietę Whole30 Dlaczego warto jeść zimne ziemniaki? Idealne na dolegliwości pokarmowe i problemy z poziomem cukru we krwi Wrzuciła na Facebooka post ze swoim zdjęciem i obaliła mit Jak poradzić sobie z tłuszczem na brzuchu? Prosty Fitness [Lekcja 24] Na czym smażyć? Prosty Fitness [Lekcja 25] Cholesterol, to nie jego wina Prosty Fitness [Lekcja 26] Wysoki cholesterol to nie powód zawału Prosty Fitness [Lekcja 27] Wysokie stężenie cząsteczek LDL Prosty Fitness [Lekcja 28] Jaja to sam cholesterol i tłuszcz Prosty Fitness [Lekcja 29] Tłuszcz nie sprawi, że zaczniesz tyć