Dobierz najlepsze spodnie do rodzaju ćwiczeń

Jeżeli jesteś osobą, która dba o zdrowy styl życia i nie stroni od aktywności fizycznej, to zapewne wiesz jak ważny jest odpowiedni strój do ćwiczeń. Musi nie tylko sprawić, że będziesz się w nim dobrze czuć, ale także zabójczo wyglądać. Sprawdź, jakie spodnie powinny znaleźć się w twojej szafie jeśli uprawiasz jogę, bieganie czy pilates.

Taniec

Jeśli uczęszczasz na zajęcia taneczne twoje spodnie powinny być elastyczne żeby nie krępować nawet najbardziej szalonych ruchów. Powinny również trzymać się na swoim miejscu zwłaszcza jeśli wybrałaś energiczny rodzaj tańca dlatego wybieraj te dopasowane w talii i biodrach. Zrezygnuj z tzw. biodrówek.

Kup bawełniane spodnie z dodatkiem elastycznych włókien. Na takich zajęciach sprawdzą się również legginsy antycellulitowe, które dodatkowo wspomogą odchudzanie.

Bieganie

Ostatnią rzeczą, o której chcesz myśleć podczas biegania są spodnie, prawda? Odpowiednie spodnie to najważniejszy element ubioru każdego biegacza. Najlepsze będą legginsy, chociaż panowie mogą czuć się w nich nieco skrępowani. Niepotrzebnie.

Po pierwsze dopasowany krój legginsów eliminuje ewentualne ryzyko otarć. Są doskonałe do biegania w każdych warunkach atmosferycznych – nawet podczas deszczu nie utrudniają biegu. Powinny być również uszyte z materiału oddychającego, który reaguje na zmiany temperatur, aby zapewnić ci maksymalny komfort.

Joga

Powinny to być spodnie wykonane z materiałów naturalnych. Nie mogą być za ciasne ponieważ przy wykonywaniu bardziej skomplikowanych asan jogi mogą wywoływać dyskomfort i uwierać cię w miejscach intymnych.

Osoby uprawiające jogę najlepiej czują się w bawełnianych leginsach do kostek lub kolan oraz luźnych spodniach dresowych ze ściągaczami przy kostkach. W lecie dobrze sprawdzą się również krótkie spodenki przylegające do ud.

Joga jest fontanną młodości. Jesteś tak młody, jak elastyczny jest twój kręgosłup.

Bob Harper, trener personalny

Pilates

Spodnie na zajęcia pilates nie powinny zawierać żadnych metalowych elementów takich jak zamki czy ozdobne dodatki. Powinny przylegać do ciała, ale nie krępować ruchów. Najlepiej sprawdza się mikrofibra.

Oddychające materiały zapewniają odpowiednią wymianę cieplną. Spodnie termiczne mają dodatkową zdolność odprowadzania potu co uchroni cię przed widokiem nieestetycznych plam potu na ubraniu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

"Podróż do góry nogami". Zobacz taniec na rękach w wykonaniu Amandy Bisk Minuta forsownego treningu vs. trzy kwadranse umiarkowanego wysiłku Sposoby leczenia najczęstszych kontuzji Anita Bekus robi wszystko, by zostać w formie. Trenuje MMA w piwnicy Skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch Te sześć ćwiczeń pozwoli zadbać o ramiona. Można je wykonać nawet w domu Ból mięśni po treningu - nie wolno go zbagatelizować. Rodzaje bólu po ćwiczeniach Chroń swoje włosy przed słońcem! Trening odchudzający w domu. Spalisz nadwyżkę kalorii i niepotrzebny tłuszczyk Trening last minute przed urlopem Skurcze – objawy niedoboru magnezu Joga o poranku

Popularne w tym tygodniu:

Przygotował "bezczelną" formę. Daniel Myszkowski zachwyca sylwetką Medalowe żniwa Polaków podczas mistrzostw Europy w kulturystyce. Mamy powody do radości Ćwiczenia na brzuch dla mężczyzn w domu. Liczy się regularność i kolejność wykonywanych sekwencji Masz 20 wolnych minut? Tyle potrzeba na trening na uda i pośladki od Moniki Kołakowskiej Stretching dynamiczny, stretching statyczny - co to jest i jak go stosować? Na co pomaga wyciskanie żołnierskie? Jaką techniką podnosić nad głowę sztangę i hantle? Sposób na szybkie spalenie tkanki tłuszczowej. Postaw na trening HIIT Lordoza lędźwiowa - co to jest? Przyczyny, objawy, leczenie i ćwiczenia Hula-hop - jakie wybrać i jak ćwiczyć? Efekty i zasady treningu Trening pośladków z gumami. Polska fitnesska da Ci w kość! Rozgrzewka ważnym elementem treningu. Spróbuj tych ćwiczeń odcinka piersiowego Trening ABS. Drea Thomas pokazuje ćwiczenia, które warto wypróbować