Dobierz najlepsze spodnie do rodzaju ćwiczeń

Jeżeli jesteś osobą, która dba o zdrowy styl życia i nie stroni od aktywności fizycznej, to zapewne wiesz jak ważny jest odpowiedni strój do ćwiczeń. Musi nie tylko sprawić, że będziesz się w nim dobrze czuć, ale także zabójczo wyglądać. Sprawdź, jakie spodnie powinny znaleźć się w twojej szafie jeśli uprawiasz jogę, bieganie czy pilates.

Taniec

Jeśli uczęszczasz na zajęcia taneczne twoje spodnie powinny być elastyczne żeby nie krępować nawet najbardziej szalonych ruchów. Powinny również trzymać się na swoim miejscu zwłaszcza jeśli wybrałaś energiczny rodzaj tańca dlatego wybieraj te dopasowane w talii i biodrach. Zrezygnuj z tzw. biodrówek.

Kup bawełniane spodnie z dodatkiem elastycznych włókien. Na takich zajęciach sprawdzą się również legginsy antycellulitowe, które dodatkowo wspomogą odchudzanie.

Bieganie

Ostatnią rzeczą, o której chcesz myśleć podczas biegania są spodnie, prawda? Odpowiednie spodnie to najważniejszy element ubioru każdego biegacza. Najlepsze będą legginsy, chociaż panowie mogą czuć się w nich nieco skrępowani. Niepotrzebnie.

Po pierwsze dopasowany krój legginsów eliminuje ewentualne ryzyko otarć. Są doskonałe do biegania w każdych warunkach atmosferycznych – nawet podczas deszczu nie utrudniają biegu. Powinny być również uszyte z materiału oddychającego, który reaguje na zmiany temperatur, aby zapewnić ci maksymalny komfort.

Joga

Powinny to być spodnie wykonane z materiałów naturalnych. Nie mogą być za ciasne ponieważ przy wykonywaniu bardziej skomplikowanych asan jogi mogą wywoływać dyskomfort i uwierać cię w miejscach intymnych.

Osoby uprawiające jogę najlepiej czują się w bawełnianych leginsach do kostek lub kolan oraz luźnych spodniach dresowych ze ściągaczami przy kostkach. W lecie dobrze sprawdzą się również krótkie spodenki przylegające do ud.

Joga jest fontanną młodości. Jesteś tak młody, jak elastyczny jest twój kręgosłup.

Bob Harper, trener personalny

Pilates

Spodnie na zajęcia pilates nie powinny zawierać żadnych metalowych elementów takich jak zamki czy ozdobne dodatki. Powinny przylegać do ciała, ale nie krępować ruchów. Najlepiej sprawdza się mikrofibra.

Oddychające materiały zapewniają odpowiednią wymianę cieplną. Spodnie termiczne mają dodatkową zdolność odprowadzania potu co uchroni cię przed widokiem nieestetycznych plam potu na ubraniu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Rodzaje pompek na klatkę - klasyczne i na uchwytach. Na jakie partie mięśni działają? Te ćwiczenia z kettlami dadzą ci wycisk! Trampolina fitness w domu? Czy to dobry pomysł? Jak ćwiczyć? Gimnastyka twarzy – ćwiczenia na zmarszczki Ćwiczenia na pośladki. Oto trening, który możesz wykonać w domu Dlaczego warto robić przysiady? Pompki i przysiady przed budynkiem sądu. Nietypowy protest ws. siłowni Ćwiczenia na biust - z hantlami i bez. Przykłady i efekty ćwiczeń Jak przygotować sylwetkę na lato? Zacznij od butów! Nie robisz postępów? Tu może leżeć twój podstawowy problem. Zasada systematyczności treningu Ćwiczenia na biceps w domu. Bez sprzętu ani rusz. Zadbaj o hantle, taśmy czy drążek „Piwna joga” dla fanów uduchowionej formy aktywności i piwa

Popularne w tym tygodniu:

Polski kulturysta wyłączony z życia. "Zawody i treningi poszły na inny plan" Pierwsze sukcesy polskiej fitnesski. Lata treningów nie poszły na marne! Były polski żużlowiec zbudował atletyczną sylwetkę. "Miał być ogień i był ogień!" Biceps ponad 50 cm? Rosyjska kulturystka opowiedziała o swoich przyzwyczajeniach żywieniowych Jak to możliwe? W pięć lat został Supermanem Ból kręgosłupa lędźwiowego - ćwiczenia, które przyniosą ulgę Nie sposób tego nie skomentować. Zobacz, jak zmieniła się sylwetka kulturysty Ostroga piętowa – przyczyny, profilaktyka i ćwiczenia Orbitrek czy rowerek - co lepsze? Który sprzęt daje lepsze efekty? Wielka gwiazda fitness pokazała, jak uczciła urodziny. Nigdy tego nie zrobiła Wpis polskiej fitnesski odbił się szerokim echem. "Nikt nie ma prawa tego robić" Siła czy kondycja? Jak pracować nad siłą i kondycją jednocześnie?