Ćwicz dla wspaniałego seksu!

Każdy powie ci, że odpowiednia dieta, unikanie stresowych sytuacji i zdrowe nawyki senne są dobre dla zdrowia. W końcu zaniedbanie któregoś z tych aspektów odbija się negatywnie na funkcjonowaniu organizmu. Podobnie jest z brakiem aktywności fizycznej, z tą różnicą, że jego skutek odczuwa się najboleśniej w sypialni. Związek między ćwiczeniami fizycznymi a seksem jest niepodważalny i łączy się nie tylko z fizycznością, ale także z psychiką.

Zgrabna sylwetka

Zgrabna sylwetka (123rf)

Ćwiczenia a ciało i umysł

W czasie seksu osobom nieaktywnym fizycznie często brakuje tchu. Poza tym, w związku z brakiem elastyczności i siły nie mogą one wytrzymać dłuższy czas w tej samej pozycji. Według ekspertów, regularne ćwiczenia poprawiają witalność seksualną i zmniejszają ryzyko zaburzeń erekcji. W czasie intensywnego treningu w organizmie podnosi się poziom testosteronu, który utrzymuje się we krwi przez jakiś czas po zakończeniu ćwiczeń.

Dobrym pomysłem mogą być także ćwiczenia aerobowe, które poprawiają krążenie krwi, co bezpośrednio wpływa na potencję. Warto rozpocząć takie ćwiczenia, szczególnie jeśli dana osoba pali, ma nadwagę lub nadużywa alkoholu. Dodatkową pomocą są także ćwiczenia gimnastyczne, pomagające zredukować stres, który negatywnie wpływa na libido.

Dobra forma pozytywnie wpływa na sferę seksualną w aspekcie fizycznym. Zalety związane ze sferą emocjonalną są jednak bardziej spektakularne. Poprawa sprawności to nie tylko źródło witalności, ale także klucz do pewności siebie i poczucia własnej atrakcyjności. Gdy czujesz się seksownie, o wiele łatwiej jest ci wejść w odpowiedni nastrój. Czujesz się pożądana i sama pragniesz więcej.

Aktywność poprawiająca kondycję

Seks – współżycie jest ćwiczeniem samym w sobie. Pomaga spalić kalorie (około 80 kalorii na każde 30 minut!). Seks przyspiesza bicie serca i buduje mięśnie. Gdy masz ochotę na figle, bądź świadoma, że im więcej mięśni zaangażujesz w czasie seksu, tym lepiej odbije się to na całościowym pożyciu.

Ćwiczenia aerobowe – żeby zaskoczyć kochanka aktywnością w sypialni, powinnaś skupić się na poprawie wytrzymałości układu sercowo-naczyniowego. Najlepiej jest wykonywać ćwiczenia aerobowe, takie jak bieganie czy pływanie, minimum trzy razy w tygodniu. Jeśli nigdy wcześniej nie ćwiczyłaś, zacznij trening od lżejszych czynności, jak np. chodzenie. W ten sposób na pewno trafisz na drogę seksualnej rozkoszy.

Wprowadzenie do treningu siłowego

Ćwiczenia siłowe – silne mięśnie pozwolą ci na wypróbowanie różnorodnych pozycji seksualnych. Wykonywanie złożonych ćwiczeń na wytrzymałość, a więc takich, które działają na różne partie mięśniowe, wpłynie pozytywnie na twoje życie erotyczne. Warto poświęcić trochę czasu na przysiady, pompki i wymachy nóg. Efekty będą widoczne już po paru dniach ćwiczeń.

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Ćwiczenia mięśni Kegla – nie można zapomnieć o ćwiczeniu mięśni sfer erogennych. Dzięki regularnym ćwiczeniom mięśni Kegla mającym na celu wzmocnienie i kontrolę mięśni miednicy, mężczyźni będą mogli bez problemu kontrolować wytrysk i podtrzymać wzwód, a kobiety odczują zwiększone doznania w czasie orgazmu.

Zaopatrzona w zapasy energii nagromadzone w czasie ćwiczeń, udaj się niezwłocznie do sypialni. Wypracowana kondycja pozwoli ci wypróbować wszystkie znane lub niesprawdzone dotąd pozycje seksualne. Pamiętaj: ruchy, które wykonujesz w sypialni, nie tylko zbliżają cię do orgazmu, ale także są skutecznym treningiem siłowym i aerobowym.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Rowerowy Maj 2017 – czekamy na wyniki końcowe! Co to jest burpees? Rozgrzewka z Ewą Chodakowską - rola, ćwiczenia Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską Brzuszki - prawidłowe wykonanie Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Posiłek przedtreningowy Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Kręć kilometry po technologię i rozpocznij rowerową rewolucję w Polsce Jak powinien nawadniać się biegacz? Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Siłownia, w której się wyśpisz “Pole dance świetnie kształtuje sylwetkę”. Wywiad z Mistrzynią Polski i Europy Pole Sport Katarzyną Bigos Europejska Rowerowa Rywalizacja Miast - Gdańsk jedzie po milion! Ćwiczenia na zgrabne pośladki Nie mam czasu?

Popularne w tym tygodniu:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Forma Anny Lewandowskiej po ciąży - motywuje czy denerwuje? Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! 7 momentów, w których powinnaś uprawiać seks Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Żyj i pracuj na zdrowie, ergonomia w pracy Najlepsze Ćwiczenia na Pośladki - Pupa Poradnik Booty Trainer