Z powodu wagi nie mogła bawić się z córką. W ciągu roku straciła 45 kg

W czerwcu 2012 roku Christine Carlos ważyła ponad 100 kg. Już po kilku minutach zabawy ze swoją córką była zdyszana. Nie nadążała za dzieckiem. To był impuls.

Instagram

1. Motywacja do odchudzania

"Chciałam być w dobrym stanie dla mojej dorastającej córki. Czułam, że muszę to zrobić, by mieć kontrolę nad sobą" - mówiła Christine.

Od czerwca 2012 roku kobieta schudła ok. 45 kilogramów. W jaki sposób? Wszystko zaczęło się od drobnych zmian w diecie. Christine czytała też wiele czasopism o zdrowiu. To właśnie z nich dowiadywała się po kolei, jak powinna wyglądać jej dieta i ile razy w tygodniu powinna ćwiczyć.

Smażone i przetworzone posiłki kobieta zamieniła na takie składające się głównie z warzyw. Jadła też jak najmniejsze ilości węglowodanów.

Jak wyglądał jej przykładowy jadłospis? Śniadanie – owsianka i jajka, obiad – sałatka z domowym sosem vinaigrette, kolacja – ryby i warzywa.

Jeden dzień w tygodniu należał do Christine. Wtedy kobieta pozwalała sobie na zjedzenie ulubionego posiłku. Jeden hamburger z frytkami tygodniowo pozwalał jej na ograniczenie apetytu na niezdrowe produkty w inne dni.

Co jeszcze? Christine piła dużo wody – ponad 3,5 litra dziennie. Zdarzało się, że dodawała do niej substancję nadającą jej smak, by zrzucać wagę w bardziej przyjemny sposób.

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Oprócz zmian w diecie, Christine zaczęła treningi cardio. Sześć razy w tygodniu biegała na bieżni przez 45 minut. Na początku męczył ją sam chód. Po utracie pierwszych kilogramów było jej zdecydowanie łatwiej. Polubiła także tabatę. Po kilku latach zdrowego stylu życia, zaprzyjaźniła się z siłownią.

— Podnoszenie ciężarów jeszcze bardziej przyspieszyło moją utratę wagi i naprawdę zmieniło moje ciało – mówiła Christine.

Do lipca 2013 roku, czyli zaledwie po roku od zmiany dotychczasowych nawyków, kobieta zrzuciła 45 kg. Wtedy postanowiła, że do swojej listy marzeń do spełnienia dopisze kolejne – udział w konkursie miss w bikini.

— Pomyślałam, że byłoby wspaniale ustawić sobie kolejny cel w życiu – dodała Christine.

Kobieta zatrudniła trenera personalnego, który pomógł jej zaplanować dietę i ułożyć program treningów. Udało się. Christine brała udział w konkursach piękności przez dwa lata.

Po tym czasie zrezygnowała z niektórych ograniczeń i harmonogramu wcześniejszych ćwiczeń. Zamiast treningów cardio, Christine koncentruje się teraz na podnoszeniu ciężarów. Jej dieta również się zmieniła. Kobieta je bardziej intuicyjnie – wybiera spośród produktów o dużej zawartości białka, złożonych węglowodanów i zdrowych tłuszczów. Nie pozbawia się przy tym przyjemności z jedzenia.

Od momentu przerwania treningów Christine znowu przybrała na wadze. Teraz waży ok. 63 kg. Czuje się jednak dobrze w swoim ciele. Swoimi doświadczeniami chętnie dzieli się z innymi.

— Skup się na tym, co musisz zrobić w danej chwili. Jeżeli zbyt długo będziesz się zastanawiać nad tym, jak chcesz wyglądać, łatwo się zniechęcisz. Fitness to podróż na całe życie. Upadki są tutaj całkowicie normalne, o ile po nich nadal chcesz kontynuować walkę o lepszą sylwetkę – mówi Christine.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – fakty i mity, proste i skuteczne ćwiczenia Trening - kiedy zaczyna się spalanie tłuszczu? Ile kalorii spalasz podczas seksu? 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej Sześciopak - dieta, trening Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Jumping Fitness - kontrowersje i mity, a rzeczywistość Fitness Trendy CO ZJEŚĆ PRZED PORANNYM TRENINGIEM Płaska pupa - ćwiczenia, dieta, postawa Znasz Shauna T, autora "Insanity"? Teraz pokazuje ćwiczenie, które powinieneś wykonywać, gdy nie masz czasu na cały trening Trening na redukcję – zasady, plan treningowy Tych napojów nie pij po treningu Grube uda - jak się pozbyć z nich tkanki tłuszczowej, zasady żywienia Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Chcesz mieć zgrabną pupę? Podejmij nasze wyzwanie! Skuteczny trening, czyli co powinieneś wiedzieć o ekscentryce

Popularne w tym tygodniu:

Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! Trening - kiedy zaczyna się spalanie tłuszczu? Sposoby na spalenie kilograma tłuszczu To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Prawidłowa technika wykonywania ćwiczeń - dlaczego jest tak ważna? Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – fakty i mity, proste i skuteczne ćwiczenia Ile kalorii spalasz podczas seksu? Potwierdzone sposoby na szybkie spalanie tłuszczu