7 naturalnych sproszkowanych substancji dobrych dla jelit

Ten artykuł ma 4 strony:

Camu camu

Sproszkowane liście moringa

Dobry wpływ na pracę jelit mają także sproszkowane owoce jagód camu camu. To źródło witaminy C – jedna ich porcja zawiera jej 60 razy więcej niż jedna pomarańcza. Camu camu wykazują także właściwości antywirusowe. Wspierają proces leczenia wielu infekcji: od przeziębienia po mononukleozę.

W jagodach znajduje się także seryna – aminokwas niezbędny w procesie trawienia. Napój ze sproszkowanych camu camu nie tylko oczyszcza jelita, ale i wspiera odchudzanie.

Zobacz też: Mikstura oczyszczająca jelita

Liście moringa

Moringa to drzewo rosnące na Hawajach, którego gałęzie wyglądają jak cienkie pałeczki z nasionami na ich końcach. Nazywane jest drzewem chrzanowym – i tak też smakuje. Właśnie dlatego jego strąki, korzenie i liście można jeść. Z nasion wyciska się także olej.

Proszek z liści Moringa jest pełen zdrowego białka. Zawiera aminokwasy niezbędne do prawidłowej pracy układu trawiennego. Pomaga w leczeniu biegunek, czerwonki czy przy zapaleniu jelita grubego. Najlepsze efekty przynosi picie napoju dwa – trzy razy dziennie.

Zobacz również: Czyszczą jelita jak szczotka

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Tygodniowy jadłospis od Ewy Chodakowskiej Desery z nasionami chia. Przepisy Ewy Chodakowskiej Desery z płatków owsianych Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Pieczona ciecierzyca 4 pyszne przepisy na omlet owsiany. Bogactwo witaminy B i magnezu 4 typy twarzy, które mówią o twoich błędach żywieniowych Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na obiad. Pięć przepisów 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Co się stanie, kiedy przestaniesz pić gazowane napoje?

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Tygodniowy jadłospis od Ewy Chodakowskiej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Desery z nasionami chia. Przepisy Ewy Chodakowskiej Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Desery z płatków owsianych Właściwości pomelo. Sprawdź, dlaczego warto je jeść Co i o której godzinie najlepiej jeść na śniadanie? Zapytaliśmy o to dietetyka Fit przepisy – charakterystyka, przykładowe dania Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji!