„The Girl Can — what about you?” — spot promujący sport kobiet
Spot zatytułowany „The Girl Can — what about you?” to element kampanii społecznej przygotowanej przez brytyjską agencję FCB Inferno dla Sport England, organizacji, która chce zwiększyć liczbę osób regularnie uprawiających sport. Celem projektu jest zachęcenie kobiet do uprawiania jakiejkolwiek dyscypliny, bez względu na wiek i poziom ogólnej kondycji fizycznej.
Dziewczyny występujące w tym krótkim filmie łamią stereotypy mówiące o tym, że: po pierwsze, aktywność fizyczna służy jedynie uzyskaniu szczupłej i zgrabnej sylwetki (ćwiczą nie po to, by schudnąć, ale dlatego, że sprawia im to przyjemność, dodaje energii i poprawia samopoczucie), i po drugie, osoby z nadmiarem kilogramów stronią od ćwiczeń. Udowadniają zatem, że sport jest dla każdego — bez względu na wiek, wygląd, wagę i rozmiar.
Panie, które wzięły w nagraniu spotu, nie mają figury modelek. Wyróżniają się masywnymi udami i kształtnymi pośladkami. W dwóch słowach: są normalnymi kobietami.
Co więcej, nie wstydzą się wystających boczków, cellulitu i bryczesów. Nie przejmują się tym, że na ich twarzy nie ma śladu upiększającego makijażu. Ćwiczą z zapałem tak, że pot strużkami spływa z ich czoła: biegają, pływają, boksują.
Celem spotu „The Girl Can — what about you?” jest zachęcenie kobiet do unikania wymówek od ćwiczeń. Bardzo często wymyślają one powody, by zrezygnować z treningu na siłowni, zajęć w klubie fitness lub pływania w basenie. Zazwyczaj to kompleksy sprawiają, że nie decydują się wyjść z domu.
Zobacz też: Modelki plus-size w kampanii Nike Sports Bra Collection
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze