Trening, dzięki któremu lepiej będziesz wyglądać nago

Ten 10-minutowy trening wykonujemy w szybkim tempie, czego następstwem jest spalenie mnóstwa kalorii. Angażuje on wszystkie partie mięśniowe ciała. Do jego zrealizowania nie są potrzebne akcesoria sportowe. Pompka z rotacją tułowia, skośne brzuszki, mostek z wyprostowanymi w kolanach nogami i przysiad z podskokiem to tylko niektóre z ćwiczeń, które warto wykonać, aby cieszyć się zgrabną sylwetką.

Jak wymodelować sylwetkę?


Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Euro 2016: na tych stadionach zagra polska reprezentacja Gdy smutek czai się za metą - o depresji biegacza słów kilka Orangetheory Fitness – efektywność poprzez intensywność Trening HST — zalety i wady Co to jest kalistenika? Jak działa tauryna? Na czym polega niedomykalność zastawki aortalnej? Zapalenie mięśni – przyczyny, objawy, leczenie High heels fitness – zajęcia fitness na szpilkach Najczęstsze choroby układu krwionośnego i układu krążenia Proste zmiany, które sprawią, że twoje życie stanie się lepsze Półgodzinny intensywny trening, który nie obciąża stawów

Popularne w tym tygodniu:

Bieganie w zimie – jak ćwiczyć na bieżni elektrycznej, żeby schudnąć?