Tak ćwiczą sławne modelki

Szczupła i zgrabna sylwetka, jędrne pośladki i płaski brzuch. - Wyglądasz jak modelka – mówi się o kobiecie, która może pochwalić się takimi atrybutami. Tymczasem idealna figura nie ukształtuje się sama – ciężko pracują nawet te prawdziwe modelki. Sprawdźcie, jak najchętniej ćwiczą.

Źródło: Instagram/Gisele Bundchen

Ten artykuł ma 3 strony:

Anja Rubik


Ulubionymi ćwiczeniami Anji Rubik są te, w których może wykorzystać obciążenie. Ćwiczy z hantlami lub sztangą, ponieważ wie, że kobieca sylwetka to nie tylko uda i pośladki. Ważne są także mięśnie ramion i pleców, które większość z nas często bagatelizuje i pomija.

Modelka ćwiczy tam, gdzie może, nawet podczas dalekiego wyjazdu na sesję stara się wygospodarować chwilę czasu, by pobiegać. Lubi także boks, który pomaga jej wzmocnić ciało i zapewnia mu dobrą kondycję.

Karlie Kloss


Gdy była dzieckiem, trenowała balet i miłość do tańca w niej pozostała. Modelka nadal jest jego wielką fanką. Często wykonuje też ćwiczenia, w których wykorzystuje ciężar własnego ciała. Używa do tego celu piłki gimnastycznej, bosu, pracuje na stepperze oraz narzędziach rozciągających. Karlie praktykuje też pilates i jogę, jeździ również na rowerze stacjonarnym.

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Najczęstsze błędy po treningu Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Najpopularniejsze piosenki do słuchania podczas biegania Jumping frog, czyli fitness na trampolinie Chcesz ćwiczyć na dworze? Wyróbuj trening z deskorolką Praca biurowa może cię zabić! Jak zapobiegać negatywnym konsekwencjom siedzącego trybu życia? Jogging w tempie slow. Doskonały sposób na zgrabne uda Tempo ma znaczenie! Zalety jogi Nowe buty PUMY do biegania pozwalają przekraczać granice Jakie ćwiczenia wykonywać podczas porannej rozgrzewki? 3 ćwiczenia na mięśnie pośladków Jakie mięśnie ćwiczysz wykonując pompki? Pompki na stepperze AcroYoga - gimnastyka, joga i masaż w jednym Taniec i joga w jednym? To możliwe! Ile musisz ćwiczyć, żeby spalić pączki? Światowe sale treningowe opanował fenomen BODYPUMP. W Polsce też zwiększa się rzesza jego zwolenników Ćwiczenia spalające najwięcej kalorii

Popularne w tym tygodniu:

Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Aerobiczna szóstka Weidera Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Przebiegła 100 metrów w 74 sekundy. Ma 101 lat Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz