MMA. Co za siła i szybkość! Kapitalny pokaz Polki

Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe!

Każda kobieta uwielbia ten moment, kiedy fala przyjemności zalewa jej ciało – serce o mało nie wyskakuje z piersi, z głowy ulatuje każda myśl i nagle zaczyna brakować oddechu. Doznania tego typu nieodzownie kojarzą się nam z niezapomnianymi wyczynami w sypialni, jednak okazuje się, że ekstazę można osiągnąć nie tylko na skutek bliskiego kontaktu z partnerem. Równie dobrze orgazm może zaskoczyć nas... na siłowni!

Orgazm podczas ćwiczeń

Orgazm podczas ćwiczeń (123rf)

Rozkosz oczami naukowców

Naukowcy zza oceanu dokonali niezwykle intrygującego odkrycia. W czasopiśmie „Sexual and Relationship Therapy” opublikowano wyniki badań, które dowodzą, że wykonywanie ćwiczeń angażujących mięśnie brzucha może przysporzyć kobiecie naprawdę intensywnych doznań seksualnych, a nawet doprowadzić ją do szczytowania.

Badaniu poddana została grupa licząca 130 pań w wieku od 18. do 63. roku życia. Co istotne, kandydatkami w głównej mierze były kobiety posiadające mężów lub stałych partnerów, a więc osoby, które nie mogły raczej uskarżać się na niedostatki w pożyciu. Okazało się, że zdecydowana większość z nich podczas wykonywania poleconych ćwiczeń doświadczyła orgazmu. Mało tego – aż jedna piąta nie potrafiła opanować związanych z tym emocji. Nie pomógł nawet fakt, że wszystko działo się w miejscu publicznym.

Aktywność z dreszczykiem

Jakie ćwiczenia warto zatem wybrać, by płynące z nich korzyści wykraczały poza szczupłą sylwetkę? Okazuje się, że spora grupa przedstawicielek płci pięknej spełnienia doświadcza podczas ćwiczenia na krześle kapitańskim. To przyrząd, na którym wisimy oparte na przedramionach, rytmicznie unosząc nogi.

U ponad jednej czwartej pań sprawdza się podnoszenie ciężarów, natomiast u jednej piątej – odprężające pozycje przyjmowane podczas uprawiania jogi. Dreszczyk emocji wywołać może intensywne pedałowanie podczas jazdy na rowerze, a nawet jogging! Nieliczna grupa szczęściar prawdziwą rozkosz może czerpać nawet ze zwykłego spaceru!

Jest też dobra wiadomość dla tych z pań, które nie są wielkimi fankami sportu. Okazuje się, że szczytowanie możliwe jest nawet podczas siedzenia za biurkiem. Sprytnie skonstruowane kobiece ciało wyposażone jest w mięśnie Kegla – rezultaty, które daje ich rytmiczne skurczanie i rozkurczanie, mogą cię zaskoczyć! Początkowo efekty będą zapewne słabo odczuwalne, jednak z czasem satysfakcja wzrośnie.

Kobiece sekrety potrafią być naprawdę bardzo przyjemne. Zapewne wiedzą o tym również miłośniczki konnej jazdy, które podczas siedzenia w siodle także mogą dostarczyć sobie dodatkowych emocji. A może nasze czytelniczki mają tylko sobie znane sposoby na małe rozluźnienie?

Zobacz również: Jak wywołać orgazm?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Zwykłe farby do włosów, a naturalne preparaty Herbatint Ćwiczenia w biurze Orbitrek - efekty. Ile kalorii spala orbitrek i jak długo trzeba ćwiczyć? 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Taniec i joga w jednym? To możliwe! Jumping Fitness - kontrowersje i mity, a rzeczywistość Przygotuj się do sezonu z Adrenaline! Bieganie w zimie – jak ćwiczyć na bieżni elektrycznej, żeby schudnąć? Ćwiczenia na plecy w domu Jakie ćwiczenia wykonywać podczas porannej rozgrzewki? Trening cardio – jaką dietę przy nim stosować? Trening piramidalny - zasady, przykładowy plan, zalety

Popularne w tym tygodniu:

Trening z gumami. Te ćwiczenia możesz wykonać wszędzie Ćwiczenia na pośladki przy zachodzie słońca od pięknej trenerki fitness Chcesz ćwiczyć mięśnie pośladków? Ten trening szybko da efekty 50 lat i wciąż w świetnej formie. Mariusz Bałaziński zachwyca sylwetką Ćwiczenia rzeźbiące pośladki. Wyczerpujący trening od znanej fitnesski Chcesz popracować nad ramionami? Te ćwiczenia od Linn Lowes są dla Ciebie Chcesz szybko spalić tkankę tłuszczową? Wypróbuj trening HIIT Ćwiczenia na brzuch dla mężczyzn w domu. Liczy się regularność i kolejność wykonywanych sekwencji Jak zrobić szpagat? Ćwiczenie od znanej trenerki fitness pomoże ci w przygotowaniu Zestaw "turbo" prostych ćwiczeń. Natalia Tober namawia do tego, żeby się ruszać Wyczerpujący trening na mięśnie ramion. Te ćwiczenia powinny dać szybki efekt Kształtowanie kobiecej sylwetki. Popularna trenerka przekazała kilka rad