Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto”

„Eat clean” z języka angielskiego oznacza „jeść czysto”, co w życiu codziennym przekłada się na przestrzeganie zasad zdrowego żywienia. Poniższy przykładowy dzienny jadłospis dla osób na zdrowej diecie obejmuje 5 posiłków, w tym 3 dania główne: śniadanie, obiad i kolację, oraz przekąskę i zdrowy napój. Łącznie dostarczają one około 1640 kcal.

Migdałowo-owocowe smoothie

Migdałowo-owocowe smoothie (Shutterstock)

Ten artykuł ma 5 stron:

Śniadanie eat clean — migdałowo-owocowe smoothie

Smoothie to propozycja pożywnego śniadania, które można przygotować w kilka chwil. To, które uzyskamy z połączenia poniższych składników, dostarcza 340 kcal. Zawiera: 36 gramów węglowodanów, ponad 8 gramów białek oraz 19 gramów cukrów i tłuszczów. Migdałowo-owocowe smoothie to źródło 13 gramów błonnika pokarmowego.

Zobacz też: 6 składników smoothie, które wspomagają spadek wagi

Lista składników:

  • 1 i ¼ filiżanki niesłodzonego mleka migdałowego o smaku waniliowym,
  • pół średniej pomarańczy,
  • pół banana,
  • pół szklanki startej marchwi,
  • łyżka masła migdałowego,
  • łyżka nasion chia.

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze. Miksujemy do uzyskania masy o gładkiej konsystencji. Na koniec można dodać niewielką ilość kruszonego lodu.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne Szybkie śniadanie, obiad, kolacja, czyli dania, w które nie trzeba wkładać wiele wysiłku Fioletowy chleb - nowe super food Omlet z płatków owsianych Domowe pralinki LOW CARBOWA BOMBA SMAKOWA! :):) Dietetyczna pizza w 10 minut Pieczone sajgonki wegetariańskie Proste kulki 6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Desery z płatków owsianych Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co i o której godzinie najlepiej jeść na śniadanie? Zapytaliśmy o to dietetyka Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji! Mięso strusia – zdrowe, choć niedoceniane. Sprawdziliśmy, jak smakuje Co zjeść na kolację? - dieta na dobry sen, dieta dla aktywnych Kilka sygnałów świadczących o tym, że pijesz za mało wody Czy mrożone warzywa na patelnię są zdrowe? Zapytaliśmy dietetyka Objawy, które mogą świadczyć o alergii na alkohol