41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek

To, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia, wiemy już chyba wszyscy. Jeśli w dodatku każdego dnia decydujesz się na aktywność fizyczną, to równie ważne, jak pierwszy posiłek dnia jest to, co zjesz po treningu. I chociaż potrzeby pokarmowe każdego z nas zależą od stylu życia i rodzaju pracy, to każdy z nas przed i po treningu powinien zadbać o odpowiednią równowagę węglowodanów, tłuszczów i białek w swoich posiłkach. Przedstawiamy 41 przekąsek, które nie tylko zaspokoją twój głód, ale też dodadzą ci energii i uzupełnią jej braki po treningu.

Źródło: 123RF

Ten artykuł ma 10 stron:

Twój organizm stymuluje ciało do budowania mięśni przez 24 godziny na dobę, a nie tylko wtedy, gdy zdecydujesz się pójść na siłownię. Na szczęście niektóre przekąski mogą dać ci paliwo, którego twój organizm potrzebuje, by wykształcić mięśnie, spalić tłuszcz i zadbać o dobrą formę. Oto 20 najlepszych przedtreningowych przekąsek.

Jogurtowe parfait

Wystarczy tylko ¼ szklanki jogurtu, ½ szklanki ziaren, np. płatków owsianych, słonecznika, dyni i sezamu oraz ½ szklanki świeżych truskawek lub innych owoców. Jogurt i owoce wystarczy zblendować, a pod koniec dosypać ziarna.

Koktajl białkowy

To najlepszy napój, który pozwoli ci zadbać o budowę masy mięśniowej. Wymieszaj 1 miarkę białka w proszku, najlepiej tego o smaku waniliowym oraz 1 szklankę soku pomarańczowego i kilka kostek lodu. Wszystko wymieszaj i wypij.

Shake kokosowy

To najszybszy do wykonania napój, który pomoże ci w walce o szczupłą i umięśnioną sylwetkę. Wymieszaj 1 miarkę białka czekoladowego w proszku z 2 łyżeczkami płynnego oleju kokosowego. Jeśli napój będzie zbyt gęsty, dodaj do niego mleko migdałowe, które możesz samodzielnie przygotować w domu.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Tańsze alternatywy dla superproduktów 6 przepisów na odchudzające sałatki Tych produktów nie jedz przed treningiem Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Chrupanie bez wyrzutów sumienia, czyli zdrowe przekąski z całego świata Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Północ kontra Południe, czyli pojedynek diety śródziemnomorskiej i nordyckiej Wyrzuć garnki i patelnie, czyli na czym polega dieta raw Souping – nowa metoda oczyszczania organizmu Zdrowe i pyszne pieczywo - przepisy Rola magnezu w organizmie Kofeina a serce

Popularne w tym tygodniu:

Oto co stanie się z twoim ciałem, gdy codziennie będziesz pić siemię lniane Syrop na problemy z tarczycą. Wspomaga utratę wagi Oto co dzieje się z twoim ciałem po zjedzeniu imbiru Dietetyczny sernik – składniki, dietetyczne przepisy Napój, który oczyszcza wątrobę. Przepis Anny Lewandowskiej Chcesz żyć dłużej? Postaw na pikantne posiłki – zapewnią zdrowie i długowieczność FIT ciasteczka - bez mąki i cukru Koktajl, który wymiecie pasożyty z jelit. Prosty przepis Właściwości przyprawy dyniowej. Poznaj 7 korzyści, jakie niesie dla twojego zdrowia 4 typy twarzy, które mówią o twoich błędach żywieniowych Olej rzepakowy nową nadzieją w leczeniu otyłości Sprawdzamy skład zdrowych chipsów. Kupisz je w wielu sklepach